||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 51592
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



در مراسم افتتاحیه جشنواره سی و دوم فجر که ساعاتی پیش در تالار وحدت برگزار شد علیرضا رضاداد به عنوان دبیر جشنواره در سخنان کوتاهی گفت: از رئیس جمهور محبوب که با ارسال پیام این دوره از جشنواره فجر را مورد لطف قرار داده‌اند تشکر می‌کنم. سی و یک دوره از جشنواره فیلم فجر می‌گذرد و این پیک شادباش انقلاب که فریاد آزادی و شکست سرمای زمستان بود، حالا به دوره سی و دوم رسیده است. حالا فجر مرد میانسالی است که می‌خواهد در راه خود استوار باشد و میراث گذشتگان را بر بال خود پرواز دهد. راه هموار نیست،‌ اما رفتن امیدوارکننده و لذت‌بخش است. سینمای ایران عبور از مسیر ناهموار را بارها تجربه کرده است و آنچه ما را بر این راه استوار می‌دارد،‌ امید به حضرت حق است.

رضاداد  ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند شنیدیم و تا به فردایی برسیم که فردای پر از شور برسیم که در پس حلقه تدبیر منتظرمان است…. روحانی مچکریم.

همچنین حجت الله ایوبی معاونت سینمایی وزارت ارشاد در سخنانی بیان کرد: قبل از آغاز ایام باشکوه فجر را تبریک می‌گویم در عین حال به شما سینماگران که دیروز روز شکوفایی سینما بود و آمدند اعلام کنند می‌خواهند با سینما آشتی کنند من از مدیران زحمتکش سینما تشکر می‌کنم. خانم‌ها، آقایان، هنرمندان گرامی و ارجمند، سلام عرض می‌کنم به شما و سینمای ایران، سینمایی به «رنگ خدا» و «رنگ گیلاس».

سینمایی که در این آشوب به وجود آمده «بلمی به سوی ساحل است» سلام به عزم و اراده شما، شما که می‌بخشید حتی اگر فراموش نکنید، سلام به اعتراض‌‌های نجیبانه خبرنگاران، سایت‌های سینمایی و خبرگزاری‌ها و خلاصه سلام به سینمای ایران. از اینکه در تحویل سال سینمای ایران حضور دارید خوشحال باشید چرا سینمای ایران را سینمای امید می‌‌نامیم چون مدیران می‌کوشند تا همدیگر را بفهمند.

وی در ادامه گفت: من امیدوارم چون شما می‌نویسید و اعتراض می‌کنید من امیدوارم پس هستم. من امیدوارم پس رئیس سازمان سینمایی هستم. خانم‌ها و آقایان ما روزگار سخت و پرآشوبی را پشت سر گذاشتیم. آغاز کردیم زمین را به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ‌تان. احترام متقابل اگر شکل می‌گیرد و برای سینمای جمهوری اسلامی ایران شیرین خواهد بود.

ایوبی خاطرنشان کرد: بر این باورم که نیاز امروز سینمای ایران گفت‌وگو برای یافتن نقطه‌‌های پیوند است. نقطه‌هایی که به هم می‌رسند و می‌شود خط سینمای ایران. خطی که متقاطع است با نقاط اجتماعی، خطی که قرمز نیست و به سوی نقاط تهی میل نمی‌کند. ما یک خطیم، ما یک نگاهیم، ما خود سینمای ایرانیم، آری گفت‌وگو بین خانواده سینمایی ایران و بین کسانی که در این سال‌ها به سینمای ایران بدبین شده‌اند و برای منافع خود عده‌ای را برای بر هم زدن آرامش سینمای ایران شوراندند. من می‌خواهم آنها بازگردند و آن گذشته را برگردانند. این گفت‌وگو نیازمند شجاعت است، شجاعت و بخشش و عذرخواهی از هم است. از شما می‌خواهم که من را یاری کنید و از شما می‌خواهم که آستین‌ها را بالا بزنید و کار، کار.

وی در خاتمه افزود: ایران ما بدون امام‌زاده صالح، تجریش، عاشورا جای زندگی نیست. سپاس و هزاران سپاس از همه سینماگرانی که با دیدگاه‌هایشان راه را بر تحقق سینمای ایران باز کردند تقدیر می‌‌کنم. از کسانی‌ که آثارشان به جشنواره راه نیافت به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم. چه پاداشی برای کاری که کار دل است و کار پیشانی نیست.و در نهایت شعر «ای خدا این وصل را هجران مکن» از مولانا را به عنوان پایان بخش سخنرانی اش خواند.

 

بازیگران مشهور و همسرانشان در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

بازیگران مشهور و همسرانشان در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

شهاب حسینی و همسرش

بازیگران مشهور و همسرانشان در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

بازیگران مشهور و همسرانشان در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل

بازیگران مشهور و همسرانشان در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

نورا هاشمی و همسرش ، مهدی هاشمی و همسرش گلاب آدینه ( مادر و پدر و همسر نورا هاشمی )

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :