||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 51325
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



اشتون کوچر و میلا کانیس را در نیویورک مشاهده می کنید.خانم میلا کونیس بتازگی لقب جذاب ترین زن دنیا را گرفته است.

 

/wp-content/uploads/2013/06/ucdr5n0c8h49se4ypaw.jpg

 

/wp-content/uploads/2013/06/MilaElle04-790x1024.jpg


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

در شمال‌شرقی چین توانسته‌اند با انفجار کنترل شده‌ای نیمی از یک ساختمان را تخریب کنند بدون این که نیمه‌ی دیگر آسیب ببیند.

 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

شاید تصور بسیاری از مردم در مورد یک زن مجرم، زنی خشن با صورتی عجیب و نخراشیده باشد. اما جالب است بدانید تبهکارانی نیز در این میان وجود دارند که حتی پس از بازداشت چهره شان همچنان زیبا و دلفریب است.

تصاویری که در این مطلب مشاهده می  کنید مربوط به دوازده متهم زن در امریکا است که به انتخاب نشریه دیلی میل زشتی جرایمی که مرتکب شده اند نمی تواند زیبایی چهره شان را پنهان کند.

 

زیبا‌ترین مجرمین زن در زندان های آمریکا!! + عکس

اتهامات این افراد از طیف وسیعی از جرم ها شامل دزدی از مغازه، مواد مخدر، رانندگی در حال مستی، عدم پرداخت صورت حساب رستوران، حمل الکل با سن کمتر از سن قانونی، عدم حضور به موقع در دادگاه و خشونت خانگی تشکیل شده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

مردی که همسر و دو دختر کم‌توان ذهنی‌اش را در یکی از روستاهای شهرستان استهبان استان فارس با شلیک گلوله کشته بود، دستگیر و به این جنایت هولناک اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، ۱۶ سال پیش فاطمه با یکی از اقوام پدری اش ازدواج کرد و زندگی مشترکشان آغاز شد.یک سال بعد از آن خدا دختری به آنها هدیه کرد که نامش را «زهرا» گذاشتند؛ با تولد این دختر وی دیر شروع به حرف زدن کرد و به سختی با دیگران ارتباط برقرار می کرد.

 

والدینش به گمان این که وضع کودکشان طبیعی است و خوب خواهد شد، توجهی به او نکردند تا این که با بزرگتر شدن زهرا پی به تفاوت های بیشترمیان او و کودکان هم سن و سالش بردند بنابراین او را به چند مرکز درمان منتقل کردند و پس از مدتی پزشکان در بررسی نتایج آزمایش ها نظر دادند، زهرا بیمار کم توان ذهنی است و قادر نیست مانند دیگر کودکان به زندگی اش ادامه دهد و نیازمند مراقبت های بیشتری است.

تولد دومین دختر کم توان ذهنی
با گذشت چندسال آنها صاحب پسر سالمی شدند که از غم بیماری «زهرا» می کاهید. یکی دوسالی از تولد پسرشان نمی گذشت که سومین فرزند آنها نیز دختری بود با سرنوشت زهرا و این بار غم نگهداری دو کودک کم توان ذهنی برایشان چند برابر شد.

شرایط به همین منوال سپری می شد، مادر سعی می کرد ناراحتی هایش را از وضع فرزندانش پنهان کند، پدر با نان کارگری سعی می کرد روزگار خانواده را بگذراند، اما هر چه بیشتر جلو می رفت کمتر قادر به تامین هزینه خانواده بود.

دخترانش ۱۰ ساله و پانزده ساله شده بودند و این اواخر دیگر نمی دانست چه گونه باید از آنها نگهداری کند، بداخلاق و عصبانی شده بود، مادرهر کاری می کرد تا شوهرش آرام شود، ولی بی فایده بود.

می دانست هزینه نگهداری از دو کودک کم توان چه قدر زیاد است، اما سعی می کرد با تمام نداری ها بسازد. از رفتارهای شوهرش می ترسید و احساس می کرد اتفاق بدی قرار است برای او و دخترانش بیفتد؛ بنابراین سعی می کرد ازآنها دور نشود و مراقبشان باشد تا این که آن روز شوم فرا رسید.

روز دهم فروردین امسال از صبح که بیدار شده بود، احساس عجیبی داشت و نگران دخترانش بود،با اصرار بچه ها آنها را همراه برادرشان به خانه روبه رویی که پدر شوهرش ساکن آن بود، منتقل کرد. دختران در حیاط پدر بزرگ با هم بازی می کردند.

هنگام عصر مادر برای درست کردن شام همراه دخترش معصومه به خانه بازگشتند و قرار شد زهرا نیز همراه برادرش به آنها ملحق شوند. مادر به آشپزخانه رفت و معصومه کنج اتاق نشسته و با عروسک هایش بازی می کرد. هنوز ساعتی نگذشته بود که در ورودی خانه باز شد و با صدای فریادهای معصومه زن متوجه حضور شوهرش در خانه شد. ناگهان دلشوره عجیبی وجودش را فرا گرفت. پختن غذا را نیمه کاره رها کرده و به اتاق نشیمن آمد. شوهرش را دید که سلاح شکاری در دست دارد و به معصومه که به آرامی نگاهش می کند، خیره شده است. زن با دیدن این صحنه وحشت کرد، اما شوهرش تصمیم نهایی را گرفته بود و می خواست به زندگی فرزندشان پایان دهد.

پایان زندگی ۲ دختر و مادرشان
مادر خواست همسایه ها و خانواده شوهرش را صدا بزند، اما گلوله ای از سلاح شوهر به سوی او شلیک شد. معصومه وحشت کرده و می گریست. پدر این بار سلاح را به سمت دخترش گرفت و شلیک کرد. مادر در حالی که زخمی بود خود را مقابل فرزندش انداخت تا او را نجات دهد، اما بی فایده بود، شوهرش گلوله ای به وی و چند تیر دیگر به دخترش شلیک کرد و هر دو بی حرکت کناری افتادند.

پدردرحالی که مسلح بود، سراسیمه از خانه خارج شد و به زور وارد خانه پدری اش شد جز زهرا،هر که را درخانه مانده بود با زور و تهدید سلاح بیرون انداخت. خانواده اش سعی می کردند سلاح را از او بگیرند که بی فایده بود. در خانه را قفل کرد و از پله ها بالا رفت و وارد اتاق شد و به دیگر فرزندش نیز شلیک و سراسیمه خانه را ترک کرد.

در پی این جادثه ماموران متوجه شدند قاتل قصد خروج از شهر را دارد. بنابراین راه های ورودی و خروجی به شهر را زیر نظر گرفته و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل همسرش و دو دختر کم توان ذهنی اش اعتراف کرد و درباره انگیزه اش از جنایت ها سکوت کرد تا این که دو روز پیش در بازجویی ها ادعا کرد، به دلیل مشکلات مالی و شرایط روحی نامناسب دیگر قادر به نگهداری از دخترانش نبود، بنابراین تصمیم گرفته به زندگی آنها و سپس زندگی خودش پایان دهد.

اسکندری وکیل خانواده قربانیان حادثه گفت: مادرزن قاتل از وی به اتهام قتل دخترش شکایت کرده و برای وی درخواست قصاص کرده است، اما هنوز قیم تنها فرزند بازمانده این خانواده مشخص نشده و اگر سرپرستی وی به مادربزرگش به عنوان تنها ولی دم سپرده شود، وی می تواند به نیابت از وی شکایت دیگری را نیز مطرح و برای عامل جنایت درخواست مجازات قانونی کند.

بنا بر این گزارش، در پی اعتراف متهم، او با دستور قضایی در بازداشت به سر می برد و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

به نقل از اسوشیتدپرس؛ ونس بلنس ۱۹ ساله دانشجوی کالج اوهایو در مقابل درب ورودی دانشگاه دختر محصل دیگری را مورد تجاوز جنسی قرار داد.

وی این عمل وقیحانه را در مقابل دیدگان همه انجام داد و سایرین با تهیه فیلم و عکس عمل زشت و وقیحانه وی را در شبکه های اجتماعی منتشر نمودند.

تجاوز به دانشجو

او در حالی که از کار خود راضی بود از جانب بسیاری از کاربراین اینترنتی مورد انتقاد قرار گرفت تا جایی که کاربران با نوشتن الفاظ زشت، تنفر خود را از عمل انجام شده نشان دادند.

به دلیل درخواست والدین این ستاره والیبال دانشگاه قربانی تصاویر به اشتراک گذاشته شده تا حدودی توسط پلیس جمع آوری شد.
در حال حاضر این دانشجو به اتهام تجاوز به عنف در بازداشت پلیس به سر می برد.

این فاجعه روز یکشنبه صبح در مقابل بانکی در کنار درب ورودی دانشگاه اتفاق افتاد که پس از تهیه فیلم و عکس توسط شاهدان عینی به اشتراک گزاری آن در شبکه‌‌های اجتماعی منجر شد


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

بعد از انتشار عکس خسرو حیدری با امیر تتلو در بعضی سایتهای خبری چند روزنامه عکس او را روی جلد روزنامه چاپ کردند که اعتراضات زیادی را در پی داشت و ظاهرا در برخی از روزنامه‌ها با انتقاد از خسرو همراه بود.

139348 303 کنایه امیر تتلو به معترضان عکس جنجالی

کافه سینما: بعد از انتشار عکس خسرو حیدری با امیر تتلو در بعضی سایتهای خبری چند روزنامه عکس او را روی جلد روزنامه چاپ کردند که اعتراضات زیادی را در پی داشت و ظاهرا در برخی از روزنامه‌ها با انتقاد از خسرو همراه بود.

ستاره نیوز نوشت: با این حال تتلو در صفحه فیسبوکش از بازیکن استقلال حمایت کرد و نوشت: «کامنتا رو می‌دیدم که خیلی از هوادارای خسرو و هوادارای استقلال و خیلی دیگه از جمله یک روزنامه خسرو رو اذیت کردن سر عکس با ما!!! خواستم بگم که خسرو اصلا از آهنگای من خوشش نمی‌یاد!!!

بیچاره همش سر تمرینشه!!! ولی من عاشق بازیشم و هوادارش!!! ازش خواستم باهام عکس بگیره!!! حالا من آدم بدی هستم اوکی!!! من زیرزمینی اوکی!!! به این بیچاره چه ربطی داره؟! ایشون موظفه دل هواداراشو بدست بیاره و با همه عکس بگیره!!!

انقد سر یه ادم به قول خودتون زیر زمینی اعصاب یه قهرمان ملی رو بهم نریزید، اونم دم بازی‌های آسیایی و جام جهانی. اینا با اعصاب خراب و حاشیه چطوری پرچم کشور ببرن بالا! در اخر من از جامعه فوتبال و مسئولین معذرت می‌خوام! اصلا دوست نداشتم ذهن بچه هامون قبل جام جهانی حتی یه ذره خراب شه و قول می‌دم علی کریمی رو دیدم ازش نخوام باهام عکس بگیره!!!»


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
عکس های قدیمی منتشر شده در سایت‌های اینترنتی از بازیکن جدید پرسپولیس با یک مدل حواشی ای برای وی در پی داشته است.

به گزارش  یاهو پرشیا به نقل از جام نیوز به نقل از بانک ورزش، محسن مسلمان که با پیوستن به پرسپولیس ، زندگی‌اش در تهران را آغاز کرده، تنها در یک مورد باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده، آن هم حاشیه‌هایی است که هر بازیکن حاضر در پرسپولیس و استقلال را به سمت خود جذب می‌کند.

 

به خصوص که عکس های منتشر شده از محسن مسلمان در سایت‌های اینترنتی با دختری که گفته می‌شود نامزد اوست، اخیراً موضوع بحث خیلی از پرسپولیسی ها قرار گرفته است.

 

img08100108 جنجال عکس ستاره جدید پرسپولیس با یک دختر + عکس

 

جالب اما اینجاست که مسلمان با دیدن این عکس‌ها می‌گوید: «‌این عکس‌ها برای ۵ سال پیش است. آن روزها بچه و بی‌تجربه بودم اما حالا دیگر اصلاً اهل حاشیه نیستم.»


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

در یک اقدام وحشیانه مقامات سعودی یک مرکز کار در عربستان، خواستار دوختن لب‌ها و چشم یک کارگر خارجی به اتهام ذکر گفتن شدند.

باشگاه خبرنگاران: یک کارگر زن خارجی در محل کار خود بسیار ذکر مسیح می‌گفت که این امر خشم مقامات را برانگیخته بود. در همین راستا در یک اقدام غیر انسانی و ضد حقوق بشری صاحب کار این زن از خواست مقامات این محل پیروی کرد و لبان این زن و چشم وی را دوخت.

این اقدام خشم بسیاری از سازمان‌های حقوق بشری را برانگیخته و موجب انتقادهای گسترده‌ای در مورد نقض حقوق بشر و به ویژه زنان در این کشور شده است.

137811 249 دوختن لب‌ و چشم زنی در عربستان+عکس


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
252 زندگی خصوصی شکیرا و پیکه + عکس
شکیرا خواننده ۳۷ ساله مشهور از زندگی در کنار ” ژرارد پیکه ” فوتبالیست مشهور اسپانیایی ابراز رضایت کرد.
 شکیرا ” خواننده دو رگه کلمبیایی -لبنانی که اکنون ساکن اسپانیاست در مصاحبه ای در زندگی شخصی اش صحبت کرده است. این خواننده ۳۷ ساله مشهور از زندگی در کنار ” ژرارد پیکه ” فوتبالیست مشهور اسپانیایی ابراز رضایت کرد و اضافه کرده است : هرگز تصور نمیکردم نامزد یک فوتبالیست بودن تا این اندازه شاد و جذاب باشد.
shakira1 زندگی خصوصی شکیرا و پیکه + عکس
shakira3 زندگی خصوصی شکیرا و پیکه + عکس

او میگوید : نامزد من یک سرباز است و بیش از هرچیز باید روی بازیهای تیمش تمرکز کند. ما زمان کمی برای با هم بودن داریم و من سعی میکنم مانعی سر راه پیشرفت ورزشی او نباشم. ” شکیرا ” اضافه کرده است : سعی میکنم در مسابقات جام جهانی باعث شادی او هم تیمی هایش باشم. او می افزاید همسرم به شدت مخالف حضور مردان در ویدئوهای من است و تصمیم دارم اول پروژه های تصویری ام را به او نشان دهم و بعد در صورت تائید او کارم را ادامه دهم.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

mm شباهت دختر مدونا به دوران جوانی مادرش! + عکس

لوردس دختر مدونا در سال ۱۹۹۶ به دنیا آمد و هم اینک ۱۸ سال سن دارد و شباهت قابل توجهی به دوران جوانی مادرش دارد…

 

885 شباهت دختر مدونا به دوران جوانی مادرش! + عکس

 

886 شباهت دختر مدونا به دوران جوانی مادرش! + عکس

دوران جوانی مدونا
images0 شباهت دختر مدونا به دوران جوانی مادرش! + عکس


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

 در تصویر زیر نیوشا ضیغمی با چهره متفاوت پوشیده شده از برگ و رژ لب زرد رنگ مشاهد می کنید .

 

ZvWg1 عکس متفاوت نیوشا ضیغمی با رژ لب زرد


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

چهره جدید مریم اوزرلی با موهای مشکی + عکس

طرفداران مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان عادت داشتند که او را با موهای نارنجی رنگ! ببینند اما عکس هایی از چهره او مشاهده می کنید که مریم اوزرلی را با موهای تیره رنگ نشان می دهند.
194464 چهره جدید مریم اوزرلی با موهای مشکی + عکس
901 چهره جدید مریم اوزرلی با موهای مشکی + عکس

 

902 چهره جدید مریم اوزرلی با موهای مشکی + عکس

بیوگرافی مریم اوزلی :
مریم اوزرلی در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد. مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌ اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌‌است. معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است. او در سال ۲۰۱۲ به خاطر همین نقش‌آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳ به طور ناگهانی و به دلایلی نامعلوم بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به بعد وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت. دختر مریم به نام لارا در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۴ به دنیا آمد


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“Jennifer Love Hewitt ” سینه هایش را بیمه کرده است.

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

” Heidi klum  ” بیمه ای به ارزش  ۲٫۲  میلیون دلار پاهایش را بیمه کرده است .

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“David Beckham” بیمه ای به ارزش ۷۰ میلیون دلار پاهایش را بیمه کرده است.

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“Jeniffer Lopez” بیمه ای به ارزش ۲۷ میلیون دلار باسنهایش را بیمه کرده است.

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“David Lee Roth” بیمه ای به ارزش ۱ میلیون دلار اسپرم هایش را بیمه کرده است.

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“Dolly Parton”  بیمه ای به ارزش ۳.۸ میلیون دلار سینه هایش را بیمه کرده است.

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“Michael Flatley” بیمه ای به ارزش ۴۰ میلیون دلار پاهایش را بیمه کرده است.

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“Mariah Carey” بیمه ای به ارزش ۱ میلیون دلار رانهایش را بیمه کرده است.

 

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

کدام ستاره ها چه قسمتی از بدنشان را بیمه کرده اند ؟ !

“Keith Richards” بیمه ای به ارزش ۱٫۶ میلیون دلار دستهایش را بیمه کرده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
سرمربی پرسپولیس به سبک استقلالی‌ها عدد ۴ را نشان می‌دهد!

ممتازنیوز: مدت‌هاست که استقلالی‌ها به یاد پیروزی در ۴ دربی پیاپی عدد ۴ را در عکس‌های خود نشان می‌دهند و کمتر کسی فکر می‌کرد سرمربی پرسپولیس نیز به این شکل عکس بگیرد.

هواداران پرسپولیس هنوز به یاد دارند که فرهاد مجیدی در بازی الغرافه قطر با پرسپولیس پس از اخراج از بازی به سمت آنها رفت و به خاطر شعارهایشان عدد ۴ را به آنها نشان داد.

پس از عکسی که در برنامه ۹۰ پخش شد که در آن رئیس فدراسیون فوتبال با عدد ۴ عکس گرفته بود هواداران پرسپولیس معتقدند که کفاشیان یک رئیس استقلالی است.

 

http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/04/1fa8f1128a909b5930c09e208bda7754.png
کمتر کسی فکر می کرد که سرمربی سابق پرتغالی پرسپولیس نیز به سبک استقلالی ها رفتار کند اما به نظر می رسد وی از این سبک جدید کاملا بی خبر است.
یکی از این هواداران از ژوزه درخواست کرد در کنار وی عکس یادگاری بگیرد و با شیطنت از وی خواست عدد ۴ را نشان دهد و سرمربی پرسپولیس نیز بی خبر از نیت این هوادار او را همراهی کرد!

 

 یکی از عادت های این روزهای هواداران استقلال عکس گرفتن با اعضای پرسپولیس و نشان دادن مخفیانه عدد ۴ است.

http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/01/778ee845a98db8eadfe04c48a5724a692.jpg

علی کریمی

۴ در سینما

گلچینی از کری‌خوانی اهالی سینما برای پرسپولیسی‌ها. این عکسی است که در اغلب سایت‌های اجتماعی و در صفحه طرفداران استقلال مشخص می‌شود. این نشان می‌دهد ۴ تایی‌ها به سینما هم بدجور نفوذ کرده. در این عکس‌ها رضا عطاران، برزو ارجمند، حمید فرخ‌نژاد، امیر جعفری، پویا امینی، عارف لرستانی، سیامک انصاری، سعید آقاخانی و… دیده می‌شوند که خنده‌کنان برای پرسپولیسی‌ها این‌طور کری می‌خوانند.

4 در سینما

 

4 در آمریکا!

حامد حدادی هم با این عکس استقلالی بودن خودش را نشان داد البته او برای آزار طرفداران پرسپولیس، تنها از اهرم خودش استفاده نکرد بلکه به همراه دو بازیکن ممفیس، عدد ۴ را نشان داد. در بین بسکتبالیست‌ها صمد نیکخواه نیز استقلالی است و در عکسی که از او موجود است، عدد ۴ را نشان داده است.

نشان دادن عدد 4 درآمریکا

در دیدار پرسپولیس برابر راه آهن نیز بهادر عبدی در واکنش به شعارهای تماشاگران به سمت آنها رفت و با وجود اینکه سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشت، عدد ۴ را به نشانه اعتراض به آنها نشان داد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی به همدیگر

ee4o3xbbqq00shpzgfl23 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

f6vkrcwn1af45w2w3mb1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

4h1o6d2wyweghb7yna1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

ppt3pzvz06q5fokzeml1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

71qboamn7qm28i5lbjhg1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

ktxy0ho4glwd9fs51y681 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

5tiv5p4xqglpuwj7a11 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

73uyihy0umlf0y0snqb41 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

ee4o3xbbqq00shpzgfl23 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

20120509 034357 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

20120509 034654 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

آشا محرابی,بیوگرافی آشا محرابی,عکس آشا محرابی,زندگینامه آشا محرابی

آشا محرابی (متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۲ تهران – تاکنون) از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و حقوق بین‌الملل و بازیگری است.

زمینه فعالیت : بازیگری، دوبلاژ و گویندگی

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳ آبان ۱۳۵۲

تهران

محل زندگی : تهران

سال‌های فعالیت : از ۱۳ سالگی تاکنون


زندگی‌نامه آشا محرابی
آشا محرابی در شهر تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است.

همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری مرحوم استاد حمید سمندریان رفت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون استاد سمندریان شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است.


فعالیت در رادیو
او در سال ۱۳۷۴ ، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.
تئاتر

پس از ورود به رادیو، کار در صحنۀ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل "خسیس" ، "خانۀ برنارد آلبا" ، "سه خواهر" ، "زیرگذر سقاخانه" ، "اتوبان" ، "من حرفی ندارم دنبالشو نگیر" و ... به ایفای هنر پرداخت.

او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانۀ تئاتر ایران است.


تله تئاتر
*  مسافرخانه سعادت (مجموعۀ تلویزیونی)
*   توی گوش سالمم زمزمه کن (مجموعۀ تلویزیونی)
*   من حرفی ندارم، دنبالشو نگیر (در مقام کارگردان)

   آشا محرابی,بیوگرافی آشا محرابی,عکس آشا محرابی,زندگینامه آشا محرابی

 مجموعه‌های تلویزیونی
وی با بازی در مجموعه های تلویزیونی تئاترگونۀ محمد رحمانیان و مخصوصاً مجموعه تلویزیونی مسافرخانه سعادت به بینندگان تلویزیون معرفی شد. مجموعه های تلویزیونی که آشا محرابی در آنها به ایفای نقش پرداخته است، به ترتیب عبارتند از:

* آینه
* مسافرخانه سعادت
* توی گوش سالمم زمزمه کن (۱۳۸۵)
* تاوان
*  مرگ تدریجی یک رؤیا (۸۷-۱۳۸۵)
*  آشپزباشی[۱] (۸۹-۱۳۸۸)
* ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)
*  قلب یخی (سریال ویدئویی)
*  سرزمین کهن
* مهمانان ویژه
*خط
فیلم های تلویزیونی آشا محرابی
* حبیب
* فریدون مهربان است
* پنجره‌ای رو به حیاط
* بن بست یلدا
* وارونگی

فیلم های ویدئویی آشا محرابی
*  مردی که گیلاس‌هایش را خورد


فیلم های سینمایی آشا محرابی
*   بیخوابی
*   پاداش
*  پاشنه بلند

دوبلاژ
در سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد. نخستین نقش آفرینی شاخص او، آنا در سریال خارجی جنایتهای غیر حرفه‌ای بود. او همچنین نقش اما در سریال خارجی "آوای وحش" را نیز دوبله نموده است.

 

تصاویر آشا محرابی

آشا محرابی,بیوگرافی آشا محرابی,عکس آشا محرابی,زندگینامه آشا محرابی

  آشا محرابی,تصاویر آشا محرابی

آشا محرابی,بیوگرافی آشا محرابی,عکس آشا محرابی,زندگینامه آشا محرابی

   آشا محرابی,تصاویر آشا محرابی

آشا محرابی,بیوگرافی آشا محرابی,عکس آشا محرابی,زندگینامه آشا محرابی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

گفتگوی جالب با زن چینی «ارسطو»

او دانشجوی ترم دوم دکترای زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران است و مقاله‌ای با عنوان ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺿﺮﺏ‌ﺍﻟﻤﺜل‌ها ﻭ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻭ ﭼﯿﻨﯽ نگاشته که به یکی از کتابخانه‌های تهران ارائه کرده است.

حضور چانگ در سریال پایتخت۳، برای او شهرت یکشبه به همراه داشته و او اولین روز کاری بعد از تعطیلات را به عکس گرفتن و امضا دادن گذرانده است. او یک سال و نیم دیگر درسش تمام می‌شود و با تجربه بازی در سریال پایتخت ۳ و شاید پایتخت ۴ به کشورش بازخواهد گشت.

پیش از حضور در ایران و بازی در سریال پایتخت، سابقه بازیگری برای سینما یا تلویزیون را داشتید؟

من در شبکه‌های تلویزیونی چین از جمله در شبکه پکن تی‌وی چند برنامه تفریحی اجرا کرده بودم. مثلا در یکی از این برنامه‌ها، غذاهای ایرانی را معرفی می‌کردم.

با این تجربه کار در سریال پایتخت چطور بود؟

در برنامه‌هایی که من در کشور خودم اجرا کرده بودم، نیازی نبود نقش یک نفر دیگر را بازی کنم، اما در سریال پایتخت باید شخصیتی را نشان می‌دادم که با من فرق داشت. از نظر کاری بازی در سریال پایتخت هیچ تفاوتی با کار در چین نداشت؛ فقط من اینجا حجاب داشتم که آن هم تاثیری در کارم نداشت.

نقشی که بازی کردید، چقدر با خود شما فرق دارد؟

سعی کردم شخصیت خودم را نشان بدهم و مثلا وقتی می‌گفتم دوست دارم ظرف بشویم، حقیقت را می‌گفتم. من مانند راحله فرهنگ ایران را دوست دارم، از کمک کردن به دیگران خوشحال می‌شوم، اما من خیلی شوخی می‌کنم و راحله این‌طوری نبود و خیلی جدی با همه برخورد می‌کرد.

ظاهرا از سفارت چین به تهیه‌کنندگان سریال پایتخت معرفی شدید. وقتی برای بازی در این سریال انتخاب شدید، چه حسی داشتید یا اصلا می‌دانستید که پایتخت تماشاگران زیادی دارد؟

سفارت چین معمولا دانشجویان چینی در ایران را برای کارهای نیمه‌وقت معرفی می‌کند و من هم زیاد به سفارت می‌رفتم. آنجا می‌دانستند که من در زمینه کارهای تلویزیونی تجربه دارم و برای همین مرا به گروه تولید سریال پایتخت معرفی کردند. من نمی‌دانم فرد دیگری هم برای این نقش معرفی شد یا نه، اما آقای نجف‌زاده مدیرتولید سریال از من تست گرفتند. خیلی فرصت کم بود، اما فکر می‌کنم آنها هم برای انتخاب خیلی دقت کردند چون عکس مرا هم به آقای اسکندری نشان دادند. من بعد از تست بازیگری به دانشگاه برگشتم و یک روز با من تماس گرفتند که بروم نقش راحله را بازی کنم.

فیلمنامه را کامل خواندید؟

به صورت کامل نخواندم و نقش خودم، دیالوگ زیادی نداشت. دیالوگ‌ها را می‌خواندم و چون بعضی از جمله‌ها برای من سخت بود، برای من آسان می‌کردند تا بتوانم آنها را بگویم و برای بازی آماده بشوم.

بنابراین شما از تمام ماجرا خبر نداشتید!

نه خبر نداشتم و بعد از تماشای آن متوجه شدم. مثلا من فهمیدم نقی شش کیلو اضافه وزن دارد و نباید غذا بخورد، اما نمی‌دانستم چرا! نمی‌دانستم او قبلا یک بار در مسابقه بازنده شده و به خاطر افسردگی مشکلات زیادی پیدا کرده چون خانواده برای نقی خیلی اهمیت داشت. خیلی چیزها را بعد از دیدن سریال متوجه شدم. البته می‌توانم بگویم تقریبا ۷۰ یا ۸۰ درصد ماجراها و شوخی‌ها را می‌فهمیدم، چون یک سکانس چند بار تکرار می‌شد.

در مورد نقش‌تان، دیالوگ‌ها و اتفاقات اظهارنظر می‌کردید؟

بله. من با عادت‌های خودم دیالوگ‌ها را می‌گفتم چون برای یک خارجی خیلی سخت است که به زبان دیگری بازیگری کند. ماجراهایی مثل رفتن به رستوران چینی یا فرو کردن سوزن در صورت ارسطو در فیلمنامه آمده بود، اما رستورانی که برای فیلمبرداری آنجا رفتیم، جایی است که من همیشه می‌روم و خودم آنجا را به تولیدکنندگان سریال پایتخت معرفی کردم.

متوجه شوخی‌ها بین بقیه شخصیت‌های سریال، می‌شدید؟ مثلا جایی که خط‌چینی را به نقاشی در و پنجره تشبیه کرده بودند یا جایی که بابا پنجعلی از شما می‌پرسید خوابت می‌آید یا نه!

بله. این شوخی‌ها را متوجه می‌شدم چون آقای خمسه برای من توضیح می‌دادند و می‌گفتند که این شوخی‌ها از کجا آمده و معنای آن چیست.

از بازی در سریال پایتخت چه احساسی دارید؟

من اصلا فکر نمی‌کردم چنین شانسی به من رو کند. بازی در این سریال برای من یک فرصت خیلی خوب بود. اصلا نمی‌دانستم چه خبر است، نمی‌دانستم آقای سیروس مقدم کیست یا مثلا نمی‌دانستم این‌قدر مهم است. از هیچ چیز خبر نداشتم. فقط آن روز که از سفارت با من تماس گرفتند، به خودم گفتم چه اتفاق جالبی! این تجربه برای من خیلی جدید و جالب بود. بازی کردن به زبان خارجی در یک کشور دیگر خیلی جالب است و می‌توان آن را یک سورپرایز دانست.

به دلیل سخت بودنش، جالب است؟

بیشتر به این دلیل که سو‌ءتفاهم زیاد پیش می‌آید. مثلا اولین بار وقتی فهمیه را می‌بینم، می‌گویم از قیافه شما معلوم است پسر می‌زارید در حالی که باید می‌گفتم می‌زایید. این دیالوگ را خودم گفتم و در فیلمنامه نوشته نشده بود. خانم رامین‌فر گفت همین‌طور جالب‌تر است و برای همین آن را تغییر ندادیم.

الان مردم در خیابان شما را می‌شناسند؟

بله. همه‌جا مرا می‌شناسند و من وقتی شنبه به دانشگاه رفتم، همه با من عکس می‌انداختند.

اگر از ایران رفته باشید و سری‌های بعدی سریال پایتخت ساخته شود، برمی‌گردید تا نقش همسر ارسطو را بازی کنید؟

بله. حتما، شک ندارم. من بازیگران سریال و همه کسانی را که پشت صحنه بودند، دوست دارم. اصلا فکر نمی‌کردم فیلمبرداری یک سریال این قدر سخت باشد و دیدم پشت صحنه چقدر برای ساخت آن زحمت می‌کشند. به همین دلیل به نظرم نباید فقط به بازیگران توجه کرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

آغاز یک سریال جدید و هنرنمایی مجدد مازیار فلاحی

ضبط تصاویر مجموعه «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی مجید مولایی اواخر سال گذشته در تهران به پایان رسید.


این سریال از اواخر تابستان سال گذشته در شهرک غرب جلوی دوربین رفت و مهدی سلطانی، الهام پاوه‌نژاد، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی نژاد بازیگران اصلی آن بودند.

همچنین در طول تصویربرداری چهره‌هایی چون محمود پاک‌نیت، بهمن زرین‌پور، مینا جعفرزاده، عزت‌الله مهرآوران، مهتاج نجومی، امیررضا دلاوری، محسن قاضی مرادی، سیروس میمنت، سیما مطلبی، امیر غفارمنش، امیر کاظمی، افشین سنگ چاپ، سیامک اشعریون، عباس جمشیدی، صدف احمدی و صدرالدین حجازی به عنوان بازیگران مهمان در این سریال مقابل دوربین رفتند.

«هفت سنگ» مجموعه‌ای اجتماعی و خانوادگی در لایه‌ ای از اتفاقات کمیک و درباره سه خانواده است که با یکدیگر نسبت نزدیک فامیلی دارند و در هر قسمت با ماجرایی مواجه می‌شوند.

قرار است این سریال به همراه ترانه‌ای که مازیار فلاحی برای تیتراژ خوانده از ۱۳ اردیبهشت امسال در ۳۰ قسمت به صورت شش شب در هفته به پخش برسد.

«هفت سنگ» از جمله مجموعه‌هایی است که در دوره مدیریت محمودرضا تخشید، مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید شد و با وجود مشکلات مالی، تصویربرداری آن به سرانجام رسید.

این مجموعه پس از «نابرده رنج»، دومین سریال بذرافشان است که خود سرپرستی نویسندگان را متشکل از سارا خسروآبادی، حسین تراب‌نژاد، فروغ فروهیده و احسان جوانمرد نیز بر عهده داشت.
سریال «هفت سنگ» هم‌اکنون آخرین روزهای تدوین و انجام سایر مراحل فنی را سپری می‌کند

 آغاز یک سریال جدید و هنرنمایی مجدد مازیار فلاحی

 آغاز یک سریال جدید و هنرنمایی مجدد مازیار فلاحی

آغاز یک سریال جدید و هنرنمایی مجدد مازیار فلاحی

آغاز یک سریال جدید و هنرنمایی مجدد مازیار فلاحی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

 

«علیرضا خمسه» سوپر استار دهه‌ 60 سینمای ایران است که همه او را با ایفای نقش‌های پرتحرک و شاد به یاد دارند و بیشتر دوستداران و مخاطبان او با دیدنش لبخند بر لبشان می‌نشیند.این هنرمند البته روحیه‌ای شاد هم دارد و لابه‌لای گفته‌های جدی ما درباره نقشش در سریال پایتخت و حضورش در سینما، کلماتی نغز و شیرین به کار می‌برد و مثال‌های شیرینش باعث می‌شود زمان طولانی گفت‌وگو را از یاد ببری. مثل ماجرای لیلا زن فوت شده بابا پنجعلی که هیچ وقت نمی‌تواند او را فراموش کند... موضوعی که خمسه نیز پیشنهاد می‌دهد گفت‌وگو با همین موضوع آغاز شود.

چرا بابا پنجعلی مدام به فکر لیلاست و او را فراموش نمی‌کند آن هم با وجودی که فراموشی دارد؟

(خنده آغازگر گفت‌وگو است) اتفاقا خیلی از مخاطبان هم می‌گویند این همه آدم زنده، چرا باباپنجعلی آنها را نمی‌بیند؟ یک عده‌ای هم می‌گویند که نسل مردان وفادار منقرض شده است و اکثر مردها بعد از فوت همسرشان می‌گویند خدا بیامرزدش و اصطلاحا می‌گویند پهلوان زنده را عشق است. لیلا موجودی خیالی است که بابا پنجعلی عاشق اوست و نشان می‌دهد که مردان قدیم به یار دیرینه خود دلبستگی همیشگی دارند. چیزی که در نسل جدید کمتر یافت می‌شود. می‌خواهد بگوید که اگر کسی یاری دارد او را دریابد. حتی مرده هم که باشد باید قدر آن را دانست و خاکش را طوطیای چشم کرد. پیام بابا پنجعلی به یاران بی‌وفاست.

امسال که آلزایمرش شدیدتر شده بود، عشقش هم شدیدتر شده بود.

آلزایمر یک بیماری جبران ناپذیر است و بهبودی وجود ندارد و فقط می‌توان جلوی سرعت و رشد آن را گرفت. باباپنجعلی فقط این بیماری را ندارد. بیماری پندارگرایی و توهم هم دارد. بیشتر هم روی جنبه‌های علمی ماجرا تمرکز نشد بلکه روی جنبه‌های نمایشی آن کار کردیم.

بحث عاطفی و رابطه پدر و پسری؟

بله. می‌خواستیم که حتما یک شخصیت شیرینی باشد که مردم دوستش داشته باشند. اگر شخصیت سالمی بود، باید حتما اکتیو هم می‌بود. اینکه در تضاد با شخصیت‌های دیگر هم بود، بابا پنجعلی را جالب و مورد توجه‌ کرد.

شما در سری سوم مدام نام عباس معصومی را بر زبان می‌آوردید، عباس معصومی کیست؟

اشاره به شخص خاصی نیست. او هم جزو توهمات باباپنجعلی بود. شخصیتی که از دست رفته ولی مرگ او را هم باور نکرده است. از دوستانش است. او هم مدام به یاد می‌آورد. حتی یادش نیست که عباس معصومی چه سنی دارد. یکبار به بچه می‌گفت عباس معصومی، یک‌بار به پیر می‌گفت. همه مقاطع سنی او را به خاطر می‌آورد. اسم بچه هم که می‌خواستند بگذارند، می‌گفت بگذارید عباس معصومی.

محوریت این سریال روی دوش جوان‌ترهاست ولی باباپنجعلی هم که پدر پیری است،‌به‌رغم سریال‌های دیگر جایگاه دارد و با اینکه زیاد حرف نمی‌زند و حرکت هم ندارد، توانسته مخاطبان خود را پیدا کند.

بیشتر به خاطر حضوری است که دارد و همان‌طور که گفتم در تضاد قرار داشتن با شخصیت‌هایی که پرچانه هستند. شخصیت‌هایی که پر از کلام هستند و سر هر چیزی یکدیگر را بمباران کلمه و واژه می‌کنند. در کنار این‌ها یک شخصیتی وجود دارد که هیچ چیز نمی‌گوید، یکدفعه جذاب می‌شود. توجیه و توضیح باباپنجعلی همین تضاد با سایر نقش‌هاست.

پیام بازیگر نقش باباپنجعلی به یاران بی‌وفاست  / گفتگوی جالب با علیرضا خمسه    

آن هم با تکیه کلام‌های خاص.

چون سکوت می‌کند و وقتی چیزی می‌گوید، آن مهم می‌شود.

تکیه‌کلام‌ها را شما پیدا می‌کنید، در فیلمنامه نوشته شده یا آقای مقدم آنها را به شما می‌گوید؟

ما جمعی اتفاقات را بررسی می‌کنیم. مثلا در کار من نکته‌ای به ذهنم می‌رسد و پیشنهاد می‌کنم. مثل زمانی که باباپنجعلی دختر چینی را می‌بیند و می‌گوید خوابت می‌آد؟ این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت اما آقای تنابنده درباره به کارگیری آن نظر می‌داد و اینکه کجا بگویم که بهتر جواب بدهد. موقعیت‌ها را آنها ارزیابی می‌کردند. یک موقع آنها چیزی را پیشنهاد می‌دادند و گاهی هم در فیلمنامه نکته‌ای آمده بود.

شما وقتی نقش باباپنجعلی را بازی می‌کنید، واقعا خود را در جایگاه این فرد قرار می‌دهید و آن را لمس می‌کنید یا نه، فقط برحسب توانایی و تسلطی که دارید، آن را ایفا می‌کنید؟

اگر در جایگاه نقشت قرار نگیری و صرفا آن را بازی کنی که تماشاگر آن را باور نمی‌کند. بازی‌هایی که انجام می‌دهی، اول باید برای خودت قابل باور باشد. باباپنجعلی هم ابتدا برای خود ما قابل باور شد و بعد آن را اجرایی کردیم.

شما از بازخوردها هم آگاهی دارید؟ یکی از نقش‌های تاثیرگذار که برای شما تکیه کلام به همراه آورد، همین نقش باباپنجعلی بود.

بله. تماشاگر دوست داشت، خودم هم باباپنجعلی را دوست دارم. فکر می‌کنم هنوز جای کار دارد و می‌تواند در قصه‌های جدید و ماجراهای جدید حضور داشته باشد. هنوز می‌تواند با مخاطب ارتباط بگیرد. ما همه تلاشمان معمولا این است که شخصیتی بسازیم که تماشاگر دوست داشته باشد. حالا اگر این شخصیت با قصه‌های جدید بیاید، خوب است که ادامه پیدا کند.

یعنی می‌توان به این فکر کرد که پایتخت 4 با محوریت باباپنجعلی ساخته شود؟

همه جای دنیا اساسا شخصیت‌هایی هستند که ماندگار و ادامه‌دار می‌شوند. مثلا ولگرد کوچک چاپلین از یک تیپی شروع شد و به یک کاراکتر اسطوره‌ای تبدیل شد. یک موقع‌هایی می‌بینید که شخصیت‌هایی مثل خانم مارپل و پوآرو، 25 سال است که در قصه‌های مختلف حضور دارند و در تمام این مدت هم مردم آنها را دوست دارند. بعد از 25سال هم که خداحافظی می‌کنند، مردم ناراحت می‌شوند. نه مردم انگلیس، بلکه مردم همه‌جای جهان. می‌شود از شخصیت‌ها، قصه‌های ماندگار و تاثیرگذار ساخت.

فیلم‌های سینمایی که در دهه 60 با حضور شما ساخته شد، فیلم‌های کمدی با ریتم تند هستند، چه مسیری است که یک بازیگر با این میزان تحرک را به سمت ایفای نقشی مانند باباپنجعلی می‌برد؟

درست است. همه فیلم‌هایی که من بازی می‌کردم، فیلم‌های پرتحرکی بودند. آدم‌های اکتیو با صورتی که همیشه گشوده بود و دست‌هایی که همیشه حرکت می‌کرد. بیشتر شخصیت‌ها این‌طور بود. یکدفعه قالب باباپنجعلی از راه آمد. یک قالب منفعل، پسیو، غیر متحرک و ساکن. کاراکتر کاملا ساکنی است.

این اتفاق چرا می‌افتد؟ اگر الان به شما پیشنهاد بدهند، شما باز هم آن را ایفا می‌کنید؟

نه الان این مدل ایفا نمی‌کنم. می‌خواهم شخصیت‌های جدید بازی کنم. حتی پیشنهادهایی هم داشته‌ام که همه چیز کاملا تغییر می‌کند.

 پیام بازیگر نقش باباپنجعلی به یاران بی‌وفاست  / گفتگوی جالب با علیرضا خمسه

احتمال دارد که یک نقش جدی بازی کنید و به یکباره دیگر سمت ایفای نقش‌های طنز نروید؟

بحث روی کار اثرگذار است که می‌تواند کمدی باشد و می‌تواند غیر کمیک باشد. البته ما کارهای کمدی داریم که کاملا بیهوده هستند. یک موقع کارهای جدی هم داریم که آنها هم بیهوده هستند. دنبال یک کار تاثیرگذار می‌گردم.

در سریال عصرپاییزی هم نقشی داشتید که به‌خاطر تقارن با روزهای پایانی سال خیلی دیده نشد.

بله. تهیه‌کننده آن سریال هنوز هم به من بدهکار است و این طرف و آن طرف که می‌رویم هم می‌گوییم. اینجا هم به شما می‌گویم که عصر پاییزی دستمزد بازیگران و عواملش را نداده است. مسئولان تلویزیون چاره‌ای بیندیشید. 6 ماه است که بچه‌های ما طلبکارند. زندگی‌شان از همین راه می‌گذرد.

مصاحبه‌ای هم از شما منتشر شده بود که گفته بودید تصمیم دارید از ایران مهاجرت کنید. این موضوع صحت دارد؟

خیر. این ماجرا دروغ 13 سال گذشته بود. دروغ 13 امسال هم این بود که نخیر. قرار نیست جایی بروم.

 پیام بازیگر نقش باباپنجعلی به یاران بی‌وفاست  / گفتگوی جالب با علیرضا خمسه

بالاخره کدامش راست و کدامش دروغ است؟

عملا هردو. (می‌خندد) شما ببینید عملا کجا هستم. اگر عملا الان آمریکا بودم، معلوم بود که رفته‌ام.

شاید تا سال آینده کارها انجام شد و رفتنی شدید.

هیچکس نمی‌داند.

شکسته نفسی می‌فرمایید. شما یکی از ستارگان سینما و تلویزیون ایران هستید.

البته من خانه اول خودم را تئاتر می‌دانم.بعد از تئاتر به تلویزیون و بعد هم به سینما رفتم. خانه آخرمان هم که معلوم است کجاست. قطعه هنرمندان... (باز هم می‌خندد).

کار جدیدی در سینما، تئاتر یا تلویزیون دارید؟

یک تئاتر با رضا کیانیان و آتیلا پسیانی کار کردم و تجربه تئاتری داشتم. امسال هم که یک کمدی تک نفره دارم که تصمیم دارم آن را دور اروپا بچرخانم و آن کمدی زبان بدن است. برای نشان دادن کمدی ایران از هلند شروع می‌کنم و معلوم نیست کجا به پایان برسانم. به جای کار کلنگی، کار هلندی گرفته‌ام...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

متين ورامين بر قله واليبال باشگاهي آسيا ايستاد


تيم واليبال متين ورامين با پيروزي مقابل الريان قطر به عنوان قهرماني باشگاه‌هاي آسيا رسيد و جواز حضور در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي جهان را هم کسب کرد.


واليباليست هاي متين در آخرين گام از مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا با مصاف تيم قدرتمند الريان قطر رفتند. ميانگين سني تيم واليبال الريان قطر 27 سال و ميانگين قدي آن ها 196سانتي متر است. کريستين ساواني بازيکن مشهور ايتاليايي بهترين بازيکن الريان است. اسپک هاي خوب او در کنار دريافت هاي موثر کالا گراردو کوبايي مهمترين عامل موفقيت نماينده واليبال قطر در اين دوره از مسابقات بوده است. ميزان کارايي ساواني در حمله 55 درصد و اين آمار براي کالا چيزي حدود 41 درصد است. الريان قطر از وجود يک پاسور ايراني الاصل به نام علي اسدي بهره مي برد. البته پاسور دوم آن ها به نام آندره برزيلي الاصل است.

سيستم بازي تيم الريان قطر بيشتر مبتني بر پاس هاي بلند و بزرگترين نقطه ضعيف اين تيم در سرعت پاس است. يعني همان چيزي که نقطه قوت تيم متين ايران به شمار مي رود. سيستم بازي متين ايران اما مبتني بر توپ هاي سرعتي است. ميانگين سني تيم متين ايران 26 سال و ميانگين قدي اين تيم 196 سانتي متر است. متين ايران پيش از اين برابر تيم هاي ژاپن، ويتنام، لبنان، چين تايپه و چين پيروز شده و در مجموع اين بازي ها سه ست واگذار کرده است.

تيم واليبال متين ايران با لباس هاي سفيد برابر قرمز پوشان الريان قطر به ميدان رفت.

ترکيب تيم واليبال متين ورامين را در شروع اين ديدار محمد موسوي، مجتبي ميرزاجانبور، سعيد معروف، شهرام محمودي، عليرضا نصر اصفهاني و احسن الله شيرکوند تشکيل مي دادند.

**ست نخست: 25 – 19 (الريان قطر)

الريان قطر بازي را خيلي خوب شروع کرد. کالا بازيکن کوبايي اين تيم آبشار هاي مهار نشدني ميزد. دفاع او واقعا کار دشواري بود. بازيکنان ايران خيلي زود سه امتياز عقب افتادند. اما در ادامه بازي خوب سعيد معروف و حملات بي امان نصر اصفهاني سرانجام در امتياز 5 کار را به تساوي کشاند.

بازيکنان متين که قدري دير خودشان را در زمين پيدا کرده بودند در وقت استراحت فني نخست دو امتياز از حريف جلو افتادند. بازيسازي هاي اسد براي کريستين ساواني اجازه نمي داد الريان قطر عقب بيافتند. علاقه مندان واليبال شاهد يک بازي تماشايي و با کيفيت بين دو تيم بودند. کالاي کوبايي از پشت خط با اسپک هاي قدرتي خود همچنان امتياز مي گرفت. بازي خوب او موجب شده بود تا بازيکنان متين چهار امتياز عقب بيافتند. اما با تعويض هاي طلايي بانيولي شريفات و نظري افشار به ميدان رفتند اختلاف امتياز را کاهش دادند. اما در امتيازهاي پاياني همچنان تيم قطر پيشتاز بود. بانيولي سيدعباسي و تاجر را به ميدان فرستاد. اما اين تدبير هم جواب نداد و الريان قطر 25 بر 19 متين ايران را در ست نخست شکست داد.

**ست دوم : 25-17 (متين ايران)

در آغاز ست دوم بازيکنان ايران ديگر اجازه ندادند حريف پيش بيافتد. محمد موسوي با تمام توان براي دفاع اسپک هاي موسوي مي پريد. شهرام محمودي هم مثل هميشه با چشم باز از دست حريفان براي امتياز گرفتن استفاده مي کرد. متين ايران خيلي زود چهار امتياز از حريف پيش افتاد. سرويس هاي خوب بازيکنان ايران اجازه نمي داد که بازيکنان حريف به بازي سرعتي روي بياورند. باز هم اشتباه هاي داوري موجب شد تا بازيکنان متين چند امتياز از دست بدهند. بازيکنان ايران که انگيزه زيادي براي پيروزي در بازي فينال و کسب عنوان قهرماني داشتند در ست دوم مسابقه تماشايي کار مي کردند. مصطفي شريفات غيرتي بازي مي کرد. قطر در ست دوم حرفي براي گفتن نداشت. تنها روي بازي فردي خوب از ساواني و کالا امتياز مي گرفت. متين هفت امتياز از حريف خود جلو افتاده بود و در حاشيه امنيت قرار داشت. سرانجام هم با امتياز 25 بر 17 پيروز شد.

**ست سوم: 26- 24 (متين ايران)

در ست سوم کار براي متين ورامين دشوار شد. بازي تماشايي ديدني کريستين ساواني بارها مورد تشويق هواداران حاضر در سالن قرار گرفت. او با اسپک هاي تماشايي خوب بارها برا الريان امتياز گرفت و اختلاف امتيازها را بع عدد 6 رساند. با اين حال دفاع روي تور عالي از کالا و حچدادي کار را به سود الريان قطر پيش مي برد. سعيد معروف تمام هنرش را به کار بسته بود تا پاس هايش را به دور از دست دفاع روي تور حريف به هم تيمي هايش برساند.

کمتر کسي اميد داشت تا اختلاف امتياز زياد دو تيم جبران شود. بانيولي از کنار زمين تعويض کرد و يکبار ديگر تاجر را به زمين فرستاد. بازيکنان ايران موفق شدند به سختي و در امتياز 23 به يک قدمي حريف برسند. بانيولي علي رزم فر را به ميدان فرستاد. سرويس هاي خوب او سرانجام متين را پيش انداخت. متين ورامين در حالي که شش امتياز از حريف عقب بود به بازي برگشت و با دفاع روي تور خوب از محمد موسوي پيروز شد. متين ايران ست سوم را 26 بر 24 برد.

**ست چهارم: 25-16 (متين ايران)

هنوز ست چهارم شروع نشده بود که سرانجام داور با کالا و اعتراض هاي و حرف هايي که زير تور مي زد يک کارت قرمز داد. در ست چهارم بازي به نفع متين ايران در جريان بود. انگار بازيکنان متين تازه گرم شده بودند. آن ها پنج امتياز نخست بازي را به سود خود تمام کردند. سرمربي قطري ها که مي ديد بازيکنانش زانو زده اند،؛ پاسور خود را تعويض کرد آندره برزيلي را به ميدان فرستاد. محمد موسوي انگيزه زيادي براي دفاع کالا داشت. ر بازي فينال تک تک بازيکنان متين عالي بازي کردند. متين ورامين با اقتدار مقابل بازيکنان نامدار الريان قطر بازي کرد. سرانجام تيم واليبال متين ايران در فينال مقابل الريان قطر با نتيجه 3بر يک و امتيازهاي ( 25-19 ، 17-25و 24-26 ، 16 -25) پيروز شد و کاپ قهرماني باشگاه هاي آسيا را بالاي سر برد.

اين دهمين قهرماني نمايندگان ايران در مسابقات باشگاه هاي آسيا بود. متين ورامين که براي نخستين بار در اين مسابقات شرکت مي کرد موفق شد از اعتبار واليبال ايران در آسيا دفاع کند.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

فولاد خوزستان با برتري مقابل جدي‌ترين رقيب خود به مرحله‌ يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.


در هفته پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا فولاد ايران از ساعت 17:30 در ورزشگاه غدير اهواز ميزبان الجيش قطر بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر 1 فولاد خوزستان به پايان رسيد. رحماني، رضايي و پريرا براي شاگردان فرکي گلزني کردند تا پس از پيروزي سپاهان، دومين نماينده ايران نيز نتيجه خوبي به دست آورد.

در آغاز بازي فولاد يکي دو موقعيت نصفه و نيمه روي دروازه الجيش خلق کرد اما در ادامه الجيش روي يک ضد حمله نيلمار را در محوطه جريمه فولاد با سوشا مکاني تک به تک کرد و نيلمار نيز با ضربه پاي راست دروازه فولاد را باز کرد.

پس از به ثمر رسيدن گل الجيش فولاد حملاتي را روي دروازه الجيش ترتيب داد و در نهايت روي پاس ساسان انصاري، بختيار رحماني در دقيقه 20 بازي با يک ضربه برگردان زيبا گل تساوي فولاد را به ثمر رساند.

فولاد خوزستان در نيمه اول بازي چندين فرصت گلزني روي دروازه الجيش خلق کرد که در يکي از اين فرصت‌ها در دقيقه 44 بازي اميد خالدي از سمت راست توپ را روي دروازه ارسال کرد و غلامرضا رضايي سرضرب و با پاي راست دروازه حريف خود را باز کرد.

در دقيقه 58 بازي اميد خالقي درون محوطه جريمه صاحب يک فرصت گلزني شد که ضربه پاي چپ او با اختلاف کمي از کنار دروازه بيرون رفت.

در دقيقه 70 بازي لوسيانو پريرا روي پاس غلامرضا رضايي با دروازبان الجيش تک به تک شد اما نتوانست از اين فرصت استفاده کند و ضربه پاي راست با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون مي رود.

در دقايق پاياني فولاد مي‌توانست اختلاف را بيشتر کند. شوت زميني اما محکم پريرا اين اتفاق را رقم زد تا فولاد با برتري 3 بر يک اين بازي را به سود خود به پايان ببرد.

فولاد در اين بازي با ترکيب سوشا مکاني، غلامرضا رضايي، مهرداد جماعتي، ساسان انصاري، اميد خالدي، شهاب کرمي، بختيار رحماني، سروش رفيعي (عبدالله کرمي دقيقه 79)، مهدي بدرلو، ايوب والي و ليندرو پادوواني وارد ميدان شد.

الجيش نيز امروز با ترکيب احمد سوفيان ابونودا، محمد منتاري، خالد عبدالرئوف، عبدالرحمان ابکار، کوسه اولکي، مهد متهاني، مجيد محمد، نيلمار هونوراتو داسبلوا، يوسف موفتح، ابوتماليح، اندرسون ويرا مارتينز بازي را آغاز کرد.

در ديگر بازي اين گروه بنيادکار ازبکستان از ساعت 17:30 ميزبان الفتح عربستان بود که با نتيجه 3 بر 2 به برتري رسيد تا همچنان شانسي هرچند اندک براي صعود داشته باشد.

با توجه به نتايج به دست آمده فولاد ايران با 11 امتياز صعودش را از گروه قطعي کرد. الجيش نيز با 8 امتياز بالاتر از بنيادکار 5 امتيازي در رده دوم جدول اين گروه قرار گرفت تا براي صعود تنها به يک امتياز نياز داشته باشد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

تيم فوتبال استقلال با شکست مقابل الشباب از گردونه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا کنار رفت.


 ديدار تيم هاي الشباب عربستان و استقلال از ساعت 22:05 در ورزشگاه فهد ملک برگزار شد.

نواف عبدالله شکرالله از بحرين قضاوت اين بازي را بر عهده داشت. وي به هاشم بيک‌زاده و مهرداد اولادي از استقلال و سياف البيشي و رافينيا از الشباب کارت زرد نشان داد.

استقلال که تنها براي بردن به زمين آمده بود و قلعه‌نويي از سه مهاجم در ترکيب آبي‌پوشان استفاده کرده بود در همان ابتداي بازي سوار بر توپ و ميدان شد. شاگردان قلعه‌نويي در همان دقايق ابتدايي مي‌توانستند روي ضربه عمران‌زاده به گل برسند که اين اتفاق نيفتاد.

چند دقيقه بعد ايمان مبعلي فرصتي خوب براي گلزني از روي ضربه کاشته داشت که اين موقعيت هم از دست رفت.

بازي در همين شرايط دنبال مي‌شد که الشباب مي‌توانست روي ضربه سر مهاجمش در دقيقه 17 به گل برسد اما رحمتي توپ را مهار کرد.

در دقيقه 24 رافينيا بازيکن الشباب از چند بازيکن استقلال عبور کرد و با رحمتي تک به تک شد که دروازه‌بان استقلال توپ را به فرستاد.

بعد از اين اتفاق بازي بيشتر در ميانه زمين دنبال شد که در نهايت اين نيمه با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

با شروع نيمه دوم استقلال بازي را طوفاني آغاز کرد و و آبي‌پوشان در ابتدا مي‌توانستند با ضربه سر اولادي به گل برسند اما اين توپ گل نشد تا چند ثانيه بعد روي حرکت زيبا و پاس خوب حيدري، برهاني در دقيقه 46 گل اول استقلال را به ثمر برساند.

چند دقيقه بعد حرکت زيباي بازيکنان توپ را به اولادي رساند ولي ضربه خوب اين بازيکن را دروزاه‌بان الشباب خوب دفع کرد و حتي ضربه سر برهاني هم در برگشت منجر به گل دوم نشد.

در دقيقه 61 بازي حرکت خوب بازيکنان الشباب منجر به ضربه خطرناکي شد که توپ از کنار دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 71 باز پاس رو به عقب خطرناک مدافعان استقلال نزديک بود کار دست اين تيم دهد اما رحمتي توپ را با تکل به بيرون فرستاد.

درست در دقايقي که الشباب بازي را در دست گرفته بود داور در اقدامي عجيب و در حالي که توپ به پشت اولادي خورد، اعلام پنالتي کرد تا شوک به آبي‌ها وارد شود. فرناندو هم در دقيقه 83 توپ را به گل تبديل کرد تا بازي به تساوي برسد.

آبي‌ها که چيزي براي از دست رفتن نداشتند اقدام به حمله کردند اما اين حملات جواب نداد تا اينکه در دقيقه 3+90 و روي يک ضدحمله در حالي رحمتي بيرون آمده بود گل دوم را دريافت کردند و در نهايت شاگردان قلعه‌نويي با شکست 2 بر يک مقابل الشباب با 4 امتياز وداعي تلخ با آسيا داشتند.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، امير حسين صادقي،حنيف عمران زاده، خسرو حيدري، هاشم بيک زاده، آندرانيک تيموريان، ايمان مبعلي (78 توني کارلواليو)،پژمان نوري، مهرداد اولادي، محمد قاضي و آرش برهاني

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

تيم فوتبال بايرن مونيخ به فينال رقابت‌هاي جام حذفي آلمان راه يافت.


در دومين ديدار از مرحله نيمه نهايي جام حذفي آلمان، تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان در ورزشگاه خانگي خود آليانس آرنا و در حضور 71 هزار تماشاگر ميزبان کايزرسلاترن بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 5 بر يک به سود شاگردان گوارديولا به پايان رسيد.

شواين‌اشتايگر در دقيقه 23، کروس 32، مولر 50 (پنالتي) و ماندزوکيچ 78 و گوتسه 90 براي بايرن در اين ديدار گلزني کردند و تک گل کايزرسلاترن را زولر در دقيقه 60 به ثمر رساند.

بدين ترتيب بايرن مونيخ به فينال اين رقابت‌ها صعود کرد و حريف دورتموند در ديدار نهايي شد.

دورتموند شب گذشته موفق شده بود با نتيجه 2 بر صفر ولفسبورگ را شکست داده و راهي فينال شود.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

رئال‌مادريد با فتح ال‌کلاسيکو قهرمان جام‌حذفي شد


آخرين ال کلاسيکوي فصل در فينال جام حذفي اسپانيا با نتيجه دو بر يک به سود رئال‌مادريد به پايان رسيد.


در ديداري حساس در فينال رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپادل‌ري تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و رئال مادريد در ال‌کلاسيکويي ديگر به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد تا قوهاي سپيد مادريد براي نوزدهمين بار عنوان قهرماني جام حذفي را از آن خود کنند.

بارسلونا در اين ديدار با ترکيب پينتو (دروازه‌بان)، دني آلوس، خاوير ماسکرانو، بارترا، خوردي آلبا، ژاوي هرناندز، سرخيو بوسکتس، آندرس اينيستا، نيمار، ليونل مسي و سسک فابرگاس وارد ميدان شده بود.

در ترکيب بارسا پويول و پيکه مدافع به دليل مصدوميت غايب بودند.

رئال مادريد نيز با ترکيب ايکر کاسياس (دروازه‌بان)، کارواخال، پپه، سرخيو راموس، کوئنترائو، ژابي آلونسو، لوکا مودريچ، آنخل ديماريا، ايسکو، گرت بيل، کريم بنزما پا به فينال اين رقابت‌ها گذاشته بود.

در ترکيب رئال مادريد نيز کريستيانو رونالدو به دليل مصدوميت غايب بزرگ ميدان بود.

آنخل دي‌ماريا خيلي زود و در دقيقه 11 روي پاس کريم بنزما و در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد صاحب توپ شد و با ضربه‌اي زيبا موفق شد گل نخست رئال و اين ديدار را به ثمر برساند تا قوهاي سپيد مادريد يک بر صفر از حريف سنتي خود پيش بيافتند.

نيمه نخست اين مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نيز ضدحملات خطرناک رئال مادريد با همان نتيجه يک بر صفر به سود رئال خاتمه يافت.

در دقيقه 68 بارترا مدافع پيش‌تاخته بارسلونا روي ضربه کرنر و به ضربه‌اي سر موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند اما اين پايان کار نبود و در شرايطي که بارسلونا در تدارک حملات گسترده براي زدن گل دوم بود، گرت بيل روي استارتي سريع موفق شد به زيبايي دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقيقه 85 نتيجه را 2 بر يک به سود رئال کند.

اين ديدار در نهايت با همين نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

در اين مسابقه پپه، ژابي آلونسو و ايسکو از رئال مادريد و نيمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

بدين ترتيب بارسلونا در ناکامي‌هاي اين روزهاي خود هت‌تريک کرد و پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن اميدهاي قهرماني در لاليگا، در جام حذفي هم ناکام ماند.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
  • 19:00
  • پرسپوليس
  • 1-0
  • استقلال خوزستان
  • 19:00
  • مس
  • 1-1
  • داماش گيلان
  • 19:00
  • تراکتورسازي
  • 3-1
  • استقلال
  • 19:00
  • ملوان
  • 1-2
  • فجر سپاسي
  • 19:00
  • ذوب آهن
  • 1-0
  • راه‌آهن سورينت
  • 19:00
  • نفت تهران
  • 0-1
  • سپاهان
  • 19:00
  • فولاد
  • 1-0
  • گسترش فولاد
  • 19:00
  • سايپا
  • 0-0
  • صباي قم
 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

شکست استقلال برابر تراکتورسازي


استقلال با پذيرفتن شکست سه بر يک برابر تراکتورسازي از رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان آسيا بازماند.


  ديدار استقلال و تراکتورسازي با برتري سه بر يک تراکتورسازان به پايان رسيد. گل هاي اين ديدار را براي تراکتورسازي فرشاد احمدزاده، محمد نصرتي و کريم انصاري فرد در دقايق 30، 52 و 74 و براي استقلال عمران زاده در دقيقه 43 به ثمر رساندند.

آبي پوشان از فصل 85-86 که با چهارم شدن از آسيايي شدن باز ماندند، همواره در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته اند. به اين ترتيب اين تيم بعد از شش دوره حضور متوالي در ليگ قهرمانان آسيا از دوره بعدي اين رقابت ها بازماند.

گزارش نيمه اول:

در نيمه نخست اين ديدار با توجه به استرس دو تيم و فشار بالايي که بازيکنان دو تيم تحمل مي کردند، بازي چندان با کيفيتي از آب در نيامد و بيشتر بازي در ميانه هاي ميدان سپري شد. با اينحال جدي ترين فرصت تراکتورسازان در دقيقه 14 با شوت سنگين مهدي کياني به دست آمد. او با ضربه اي محکم از پشت محوطه جريمه استقلال تلاش کرد تيمش را به گل برساند اما ضربه او با اختلافي اندک راهي اوت شد.

پس از اين فرصت آبي پوشان بيشتر تلاش داشتند تا با پاس هاي عمقي به برهاني، او را صاحب فرصت کنند اما دفاع تراکتورسازي با هماهنگي خاص خودش مانع از تک به تک شدن اين بازيکن با حامد لک شد و برهاني در اکثر مواقع با قرار گرفتن در آفسايد از تک به تک شدن با دروازه بان باز مي ماند.

بهترين فرصت آبي پوشان را در نيمه نخست محمد قاضي از دست داد. او در دقيقه 27 درحالي در داخل محوطه جريمه تراکتورسازي صاحب توپ شد که مي توانست براحتي دروازه مهمان را باز کند اما ضربه ضعيف او راهي اوت شد.

در دقيقه 30 اين ديدار گل نخست بازي به ثمر رسيد. تراکتورسازان که پشت محوطه جريمه استقلال صاحب يک ضربه کاشته بودند توسط علي کريمي با يک پاس بغل، احمدزاده را صاحب توپ کردند و اين بازيکن با يک بغل پاي فني توپ را به گل تبديل کرد تا حساب کار يک بر صفر به سود تراکتورسازي شود.

بعد از اين گل آبي پوشان در دقيقه 32 مي توانستند کار را به تساوي بکشانند اما شوت محکم توني را حامد لک با واکنشي ديدني بر کرنر فرستاد.

در دقايق پاياني و در دقيقه 43 اين ديدار و درحالي که به نظر مي رسيد اين نيمه با برتري تراکتورسازي به پايان برسد، ارسال يک کرنر از سوي آبي پوشان معادلات را بهم زد و اشتباه عجيب مدافعان ترکاتورسازي اين فرصت را به عمران زاده داد تا با يک ضربه ساده استقلال را به گل تساوي برساند.

گزارش نيمه دوم:

با آغاز نيمه دوم بازي را آبي پوشان بهتر آغاز کردند اما در يک ضد حمله که کريم انصاري فرد در حال تک به تک شدن با رحمتي بود توسط صادقي سرنگون شد تا داور يک ضربه آزاد به سود تراکتورسازان اعلام کند. اين ضربه را در دقيقه 53 محمد نصرتي به شکلي ديدني وارد دروازه کرد تا حساب کار دو بر يک به سود تراکتورسازي شود.



در ادامه حملات گسترده اما احساسي آبي پوشان شدت زيادي داشت و هوشمندي تراکتورسازان مانع از فروپاشي دروازه آنها شد تا آنکه اشتباه عمران زاده در دقيقه 68 مي رفت کار دست استقلالي ها بدهد. شوت سنگين ابراهيم زاده تازه به ميدان آمده با واکنش ديدني رحمتي پس از برخورد به تيرک دروازه به کرنر رفت تا حساب کار همچنان دو بر يک به سود تراکتورسازي باقي بماند.

در ادامه باز هم خطا از سوي اميرحسين صادقي منجر به گل شد. اينبار اين بازيکن، کريم انصاري فرد را در محوطه جريمه تيمش سرنگون کرد تا همين بازيکن در دقيقه 74 از روي نقطه پنالتي تير خلاص را به آبي پوشان بزند و نتيجه اين ديدار سه بر يک به سود تراکتورسازي شود.

کارت زرد: سعيد دقيقي و مهدي کياني از تراکتورسازي و اميرحسين صادقي و هاشم بيگ زاده از استقلال.

ترکيب استقلال: سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، جي‌لويد ساموئل، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيگ‌زاده، علي واحدي‌نيکبخت ( محمد مهدي نظري 57- ايمان باصفا 85)، توني‌ کارواليو، محمد قاضي، آرش برهاني و پژمان نوري.

ترکيب تراکتورسازي: حامد لک، مرتضي اسدي ، محمد نصرتي ، حبيب گرداني ، ميلاد فخر الديني ، مهدي کياني ، مهدي کريميان ، علي کريمي ، سعيد دقيقي (منصور ابراهيم زاده 63) ، کريم انصاري فرد و فرشاد احمدزاده.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

پرسپوليس بعد از سه سال آسيايي شد


پرسپوليس در ديدار حساس خود در هفته پاياني ليگ برتر مقابل استقلال خوزستان به پيروزي رسيد و 55 امتيازي شد.


ديدار تيم‌هاي استقلال خوزستان و پرسپوليس در هفته بيست و نهم ليگ برتر، از ساعت 19 در ورزشگاه غدير اهواز آغاز شد که در پايان شاگردان علي دايي با تک گل عباس زاده به پيروزي رسيدند و سهميه آسيا را کسب کردند.

در دقيقه 3، نخستين موقعيت خطرناک بازي از سوي استقلال اهواز ايجاد شد که شوت خوب ميداوودي با اختلاف کمي از کنار دروازه نيلسون به بيرون رفت.

دقيقه 7، پرسپوليسي‌ها که کمي بر بازي مسلط شده بودند، صاحب يک ضربه کرنر شدند که پس از پاس رو به بيرون، مسلمان پشت محوطه يک شوت محکم را شليک کرد که توپ بعد از برخورد با دغاه تيم ميزبان برگشت داده شد.

دقيقه 8، شاگردان ويسي باز هم از سمت راست دفاع پرسپوليس با شوت سنگين کلاه‌کج خطرساز شدند که اين توپ را نيلسون به کرنر فرستاد.

بازي در حالي در ورزشگاه غدير آغاز شد که نزديک به 2 هزار نفر جدال حساس دو تيم را از نزديک مي‌ديدند.

دقيقه 28، پيام صادقيان با يک استارت تند و تيز از "کولي‌بالي" مدافع اهل مالي استقلال خوزستان رد شد که با خطاي اين بازيکن متوقف شد اما زماني که در حال افتادن روي زمين بود به مانند دفعات گذشته از کوره در رفت و پاي خود را به سمت اين بازيکن پرتاب کرد اما پايش به زمين خورد تا خطر اخراج از بيخ گوشش رد شود.

دقيقه 32، پرسپوليس ضربه پنالتي که با خطاي هند به دست آمده بود، را بوسيله محمد عباس‌زاده بدست آمده بود به گل تبديل کرد تا يک بر صفر پيش بيفتد. ارسال عاليشاه از سمت راست دروازه استقلال خوزستان با خطاي هند مدافع اين تيم محمدابراهيم خسروي همراه شد که جهانبازي بلافاصله نقطه پنالتي را نشان داد.

** نيمه دوم

در اين نيمه پرسپوليس که به نتيجه دلخواه خود رسيده بود با استفاده از تجربه بازيکنانش بازيگرداني مي‌کرد و جريان بازي را در اختيار گرفته بود.

دقيقه 67، ارسال خطرناک آبي‌پوشان ميزبان به روي دروازه پرسپوليس نزديک بود که به موقعيتي خطرناک تبديل شود. ميداوودي ر موقعيتي تقريبا تک به تک با نيلسون قرار گرفت اما با جلو آمدن دروازه‌بان برزيلي کارش سخت شد و در برگشت هم تعادل خود را از دست داد.

دقيقه 72، کرنر اميد عاليشاه از سمت راست دروازه ميزبان به تير دو فرستاده شد و در حالي که پرويز کريمي به اشتباه خروج کرده بود بنگر فرصت داشت تا دروازه خالي را باز کند اما ضربه او در حالتي نامتعادل از کنار دروازه به اوت رفت.

فرزاد حاتمي و محمدرضا خلعتبري در 15 دقيقه پاياني بازي به جاي عباس‌زاده و عاليشاه وارد ميدان شدند.

ترکيب استقلال خوزستان: پرويز کريمي، محمد طيبي، موسي کوليبالي، حسين کعبي، محمد ابراهيم خسروي، عبدالکريم شاهوردي، ادريس ترائوره ، محمد تيغ نورد، عادل کلاه‌کج، محمد اوساني، ميلاد ميداوودي

ترکيب پرسپوليس: نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، مهرداد پولادي، حسين ماهيني، رضا حقيقي، مهرداد کفگشري، اميد عاليشاه، محسن مسلمان، محمد عباس زاده و پيام صادقيان

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

مس و داماش سقوط کردند، فجر به پلي‌آف رفت


در پايان رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور تيم‌هاي مس کرمان و داماش گيلان به ليگ دسته اول سقوط کردند.


  هفته سي‌ام رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور عصر امروز از ساعت 19 آغاز شد و با سقوط مس کرمان و داماش گيلان به ليگ دسته اول و رسيدن فجرسپاسي به پلي‌آف خاتمه پيدا کرد.

* نتايج کامل 4 بازي هفته سي‌ام به اين شرح است:

داماش گيلان يک - مس کرمان يک

گل‌ها: احمد حسن‌زاده (42) براي مس کرمان، مسعود حسن‌زاده(82) براي داماش گيلان

فجر سپاسي شيراز 2 - ملوان بندرانزلي يک

گل‌ها: سيامک کوهنورد (9)، سمير بکريچ (65) براي فجرسپاسي، اميرحسين فشنگچي (80) براي ملوان

راه‌آهن سورينت صفر - ذوب‌آهن اصفهان يک

گل‌ها: اسماعيل فرهادي (62)

صباي قم صفر - سايپا صفر

پيش از اين مس کرمان با 22 امتياز به ليگ دسته اول سقوط کرده بود؛ با اين نتايج داماش گيلان با 26 امتياز به ليگ دسته اول سقوط کرد و فجرسپاسي هم با 29 امتياز به پلي‌آف رفت. به اين ترتيب ذوب‌آهن اصفهان هم با 29 امتياز و به لطف تفاضل گل بهتر در ليگ برتر ماندني شد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

فولاد خوزستان قهرمان ليگ برتر شد


تيم فوتبال فولاد خوزستان براي دومين بار قهرمان ليگ برتر شد.


تيم فوتبال فولاد خوزستان با 57 امتياز قهرمان سيزدهمين دوره ليگ برتر شد.

تيم فولاد امروز (جمعه) در هفته سي‌ام رقابت‌هاي ليگ برتر موفق شد با نتيجه يک بر صفر ميزبانش گسترش فولاد تبريز را شکست دهد و به دومين قهرماني‌اش در تاريخ رقابت‌هاي ليگ برتر برسد.

تک‌گل تيم فولاد را مهرداد جماعتي در دقيقه 37 به ثمر رساند.

در پايان سي‌امين دوره ليگ برتر تيم‌ پرسپوليس با 55 امتياز، نفت با 54 امتياز و تفاضل گل16+، سپاهان با 54 امتياز و تفاضل گل 16+ (گل زده کمتر نسبت به نفت) و استقلال با 53 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم تا پنجم ليگ جاي گرفتند.

علاوه بر تراکتورسازي که با قهرماني در جام حذفي جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را گرفته بود تيم‌هاي فولاد و پرسپوليس به صورت مستقيم و تيم نفت به پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا راه يافتند.




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

انصاري‌فرد آقاي گل ليگ سيزدهم شد


مهاجم تراکتورسازي آقاي گل سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر شد.


  در پايان فصل سيزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران کريم انصاري‌فرد از تراکتورسازي تبريز با زدن 14 گل به عنوان آقاي گل رقابت‌هاي اين فصل انتخاب شد.

**رده‌بندي گلزنان در پايان فصل سيزدهم به شرح زير است:

14 گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي)

13 گل: رضا عنايتي (صباي قم)

12 گل: مهرداد بايرامي (گسترش فولاد)

11 گل: رضا نوروزي (نفت تهران) - مهدي دغاغله (ملوان)

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

به گزارش مشرق، مصطفی آجورلو نامش با روزهای درخشان باشگاه پاس و اختلاف شدیدش در استیل آذین با علی کریمی گره خورده است. اما در آستانه سال 1393 باز هم صحبت درباره بازگشت پاس به تهران بالا گرفته و بازی کریمی در تراکتورسازی را هم بسیاری صلح او با سردار تفسیر کردند. این 2 موضوع به همراه دیگر مسائل باشگاه تراکتورسازی و حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی بهانه ای برای گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم با آجورلو بود.
 
بازگشت پاس به تهران برای جبران یک اشتباه
 
بسیاری معتقدند مصطفی آجورلو نباید اجازه رفتن پاس از تهران را می‌داد و اکنون امیدوارند شما از بازگشت این تیم به تهران حمایت کنید.
 
پیش از این به طور مشروح درباره پاس صحبت کرده‌ام. من سال 84 از باشگاه پاس رفتم و این انتقال به همدان در سال 85 انجام شد. البته دوستانی محبت دارند و سؤال‌شان این است که چرا بنده اجازه این انتقال را دادم. در حالی که این انتقال در سال 85 و توسط دوستانی که از سال 84 به جای من آمده بودند، صورت گرفت. اکنون هم امیدوارم پاس به خانه خود یعنی تهران بازگردد و همه ما باید تلاش کنیم اگر اتفاق بدی چه آگاهانه و چه ناآگاهانه برای سرنوشت پاس رقم زده شده، برای جبران آن تلاش کنیم و پاس به خانه اصلی خود بازگردانیم.
 
داستان تراکتورسازی، جلالی و قدردانی از کریمی
 
از شما به عنوان فردی تصمیم ساز پشت صحنه باشگاه تراکتورسازی یاد می‌شود.
 
زمانی که بنیاد تعاون سپاه کارخانه تراکتورسازی را خرید بحث خرید باشگاه مطرح نبود اما به صورت طبیعی از آنجا که باشگاه تراکتورسازی زیر مجموعه کارخانه بود به یکی از شرکت‌های بنیاد تعاون منتقل شد. از ابتدا هم دوستان در کارخانه و استان آذربایجان شرقی نسبت به تعیین هیئت مدیره باشگاه اقدام کردند و این فرآیند تا به امروز ادامه داشته است. با این شرایط طبیعی است مسئولیت تصمیمات و اتفاقات در تراکتورسازی هم با مسئولان ذیربط باشگاه باشد. در سپاه از جمله سپاه عاشورا تلاش کامل شده تا تراکتورسازی روند رشد و صعود خود را طی کند.
 
اما در بحث انتخاب و سپس ابقای مجید جلالی گفته شد که حمایت‌های شما موثر بوده است.
 
تا به امروز هیچ دخالتی در مسائل باشگاه تراکتورسازی نداشته‌ام، چراکه وقتی خودم مدیرعامل بودم طعم تلخ دخالت‌های غیرمسئولانه را چشیده‌ام. باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و من در آمدن جلالی، نگه داشتن و رفتنش بعد از اختلاف سلیقه با مسئولان باشگاه هیچ نقشی نداشتم. من تنها چند سال پیش زمانی که تفاهمی برای فروش باشگاه تراکتورسازی به جریان انحرافی و سیاسی در کشور صورت گرفت و هدف آن تغییر مسیر ورزشی این باشگاه به سوی جریان انحرافی و سیاسی بود با تمام قوا به همراه مسئولان ذیربط اقدام کرده و مانع شدم.
 
حضور علی کریمی در تراکتورسازی بعد از اختلافی که میان شما در استیل آذین پیش آمده به صلح او با سردار آجرلو تعبیر شد.
 
مدیریت و کادر فنی باشگاه تراکتورسازی در انتخاب بازیکن طبق سلیقه خود آزاد هستند. دوران کودکی ما هم گذشته و نسبت به اداره امور باید درست فکر کرد. هیچ ذهنیتی هم در مجموعه تراکتورسازی به جذب نکردن کریمی فکر نکرده چه برسد بخواهد به آن اقدام کند. اداره فوتبال از زاویه فنی سبب می شود تا نفسانیات جای خود را به رفتارهای عقلانی بدهد و در همینجا از علی کریمی به خاطر قبول مسئولیت و تلاش‌هایش در تیم تراکتورسازی تشکر می‌کنم.
 
فجرشهیدسپاسی با سقوط هم منحل نمی‌شود
 
مسئولان باشگاه فجر شهید سپاسی گلایه دارند که توجه سپاه به تراکتورسازی بیشتر از این تیم است.
 
این مسائل در حوزه درونی خود باشگاه تفسیر می‌شود. امیدوارم هیئت مدیره و مسئولان استانی فجرشهیدسپاسی هم مانند باشگاه تراکتورسازی حداقل نسبت به تیم خود همیت استانی داشته باشند. شاهد هستید که هر زمان تراکتورسازی بازی دارد در ورزشگاهش 100 هزار هوادار حضور دارند و مسئولان استانی، سپاه و سایر عناصر استان برای پیشرفت تیم‌شان تلاش می‌کنند. بنابراین انتظار مشابهی از هواداران، مسئولان استان و سپاه استان فارس نیز وجود دارد.
 
گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که در صورت سقوط فجر، این تیم از سوی سپاه منحل شده و امتیازش فروخته شود.
 
سپاه هیچ گاه به طور مستقیم تیمداری نمی‌کند اما اگر توانمندی‌هایی در استان‌ها وجود داشته باشد از آن حمایت خواهد کرد. امیدوارم که تیم فجرشهیدسپاسی سقوط نکند اما اگر این اتفاق رخ دهد هم آن را باید با نگاه فوتبالی دید. این تیم تجربه سقوط و سپس صعود مجدد به لیگ برتر را دارد. باز هم می‌گویم امیدوارم فجر سقوط نکند اما در این صورت هم دنیا به آخر نرسیده و باید تلاش مضاعفی انجام شود تا بار دیگر بعد از صعود کار به سقوط کشیده نشود.

تیم ملی ایران به جام جهانی راه یافته است اما از نظر تدارکات شرایط مناسب نیست، با این وضعیت امکان نتیجه گیری وجود دارد؟
 
من مصاحبه کفاشیان با تسنیم را دیدم. معتقدم اکنون که به جام جهانی نزدیک هستیم و می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم که از گروهمان صعود کنیم، هر اظهارنظری می‌تواند آثار منفی و مثبت داشته باشد. صحبت ابتدایی من با کی‌روش است، 3 ماه تا جام جهانی باقی مانده و مسئولیت فنی تیم ملی فوتبال ایران با کی‌روش است. چه خوب و چه بد دیگر زمان تحلیل کی‌روش نیست بلکه امروز روز حمایت از این مربی است.
 
اینکه این مربی در مورد انتخاب دستیارانش تحت فشار قرار بگیرد، درست نیست. یا باید این مسائل در قرارداد او می‌آمده یا اگر نیامده دیگر فرصت درباره بحث و نظر درباره این موضوع وجود ندارد. اکنون تمامی اهالی فوتبال، روزنامه‌ها و مجلات و صدا و سیما به عنوان یار دوازدهم باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنند.
 
رئیس جمهور، مجلس، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک به همراه رئیس اتحادیه فوتبال و مدیران باشگاه‌ها درخواست می‌کنم تا هر کاری می‌توانند برای حضور هرچه قدرتمندانه تیم ملی انجام دهند. ضمن آنکه مردم نیز یکصدا باید از تیم خود حمایت کنند تا به کی‌روش این پیغام را بدهیم که این فرصت طلایی برای او در تیم ملی فوتبال ایران فراهم شده تا با آرامش به مرحله دوم جام جهانی صعود کند.
 
دولت و مجلس نباید اجازه دهند که بخاطر مشکلات مالی اردوها و برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی با خطر روبه‌رو شود و امیدوارم در 2 -3 ماه باقی مانده با تامین اعتبارات لازم و حمایت کامل تیم ملی فوتبال برای موفقیت راهی جام جهانی شود.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
ستاره پرتغالي کهکشاني‌ها احتمال دارد با پارگي تاندون پاي چپ روبرو شده باشد.
 
باشگاه رئال مادريد تاييد کرده است که رونالدو از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ديدگي شده است و به مصدوميت او از ناحيه پاي چپش اشاره شده است.
 
به نقل از فارس، خبر بد براي هواداران مادريدي اين است که احتمال پارگي در ناحيه تاندون زانوي رونالدو وجود دارد و اين ستاره پرتغالي دو هفته زمان براي بهبودي نياز خواهد داشت و اين در شرايطي است که گزارش پزشکي در اين باره منتشر نشده و باشگاه مادريدي سکوت کرده است.
 
در صورتي که اين مصدوميت تاييد شود رونالدو در دو هفته آينده دو ديدار حساس که يکي از آن‌ها ال‌کلاسيکو در فينال جام حذفي اسپانيا و ديگري دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا خواهد بود، را از دست مي‌دهد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا فولاد؟!

به گزارش افکارنیوز، مجید نامجو مطلق اظهار داشت: به نظرم استقلال و فولاد خوزستان مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند. نفت با توجه به دیدار دشوار در اصفهان و اینکه سپاهان هم برای کسب سهمیه تلاش خواهد کرد، کار دشواری خواهد داشت و بعید است پیروز شود.

وی افزود: پرسپولیس هم مانند نفت شرایط دشواری دارد و معتقدم قهرمان یا استقلال است و یا فولاد. استقلال در تهران مقابل تراکتورسازی بخت بالایی برای برتری دارد. آنها از برتری مقابل فولاد روحیه گرفته‌اند به ویژه آنکه تراکتورسازی هم انگیزه خاصی برای این دیدار ندارد و به بازی خود در آسیا فکر می‌کند.

این مربی و کارشناس فوتبال ادامه داد: البته فولاد هم در تبریز مقابل گسترش فولاد صاحب شانس است، چرا که در آنجا هم بازیکنان فولاد انگیزه زیادی دارند، به همین دلیل استقلال و فولاد هرکدام ۵۰ درصد شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

نامجو مطلق یادآور شد: شرایط دیدارهای هفته آخر تکلیف سهمیه آسیا را هم مشخص می‌کند. جدال قهرمانی بین استقلال و فولاد خواهد بود و نفت، پرسپولیس و سپاهان تنها برای کسب سهمیه آسیا تلاش خواهند کرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

برنامه ورزش از نگاه 2 شب گذشته با بحث هفته پایانی لیگ روی آنتن رفت. سوال نظر سنجی این برنامه به این موضوع اختصاص داشت که کدام تیم ها به اندازه ای که هزینه کردند نتایج بهتری در لیگ سیزدهم گرفتند.

حمید استیلی، مهرداد میناوند و مهدی پاشازاده میهمانان این برنامه بودند که در خصوص اشکالات ساختاری لیگ ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

استیلی مهم ترین ضعف لیگ ایران را در سال گذشته را عدم استقبال تماشاگران دانست و  عدم کیفیت بازی ها را مهم ترین عامل سکوهای خالی در ورزشگاه ها خواند.

وی همچنین به نحوه بستن قرارداد بازیکنان با باشگاه ها هم اشاره کرد و گفت: سرانجام کار حرفه ای باید از یک جا شروع شود و نباید اجازه دهیم بدون آنکه سودی به باشگاه برسد بازیکن باشگاه را ترک کند.

مهرداد میناوند نیز درباره شانس قهرمانی تیم ها گفت: اگر احساسی حرف نزنم فولاد فراز و نشیب کمتری نسبت به همه تیم ها داشت.

وی درباره بازیکنان جدید در فوتبال ایران هم گفت: زمانی بازیکنان برای پیوستن به استقلال و پرسپولیس کار سختی داشتند اما حالا اینگونه نیست.

مهدی پاشازاده در ادامه این برنامه در خصوص دیدار امروز استقلال و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در این چند سال همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده و انگیزه زیادی دارد.اما امسال استقلال خیلی مظلوم بود چون بازیکنان زیادی را در اواسط فصل از دست داد.

در ادامه محمد پنجعلی روی خط آمد و گفت: متاسفانه با مطرح کردن کمک 2 میلیاردی به پرسپولیس و انتشار آن لیست دروغین به تیم ما لطمه زدند و معلوم بود که با شروط کفاشیان نمی خواهند به ما پولی بدهند اما ما امروز تمام تلاش خود را انجام می دهیم و تا آخرین نفس می جنگیم.

میرشاد ماجدی نیز میهمان تلفنی این برنامه بود و به اتفاقات بازی با فولاد اشاره کرد. وی گفت:متاسفانه در راه فرودگاه شیشه اتوبوس ما شکست و برخورد خوبی با ما صورت نگرفت. فیلم این اتفاقات هم موجود است و آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم البته من مطمئن هستم که آقای دهکردی در جریان این اتفاقات نبود.

حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان هم روی خط برنامه آمد و گفت: هواداران فولاد در بازی با استقلال سنگ تمام گذاشته و تیم خود را تشویق کردند. آنها خواستار بقای فرکی هستند و ما هم قول دادیم او را حفظ کنیم.

در ادامه منصور قنبرزاده روی خط آمد و ضمن امیدواری به قهرمانی تیمش گفت:ما در بحث انتشار قرارداد بازیکنان پیشگام هستیم و امیدواریم این رویه ای که تاج در نظر گرفته ادامه دار باشد.

وی تاکید کرد: بازیکنی داریم که در قراردادش آمده 400 میلیون گرفته اما او امسال یک میلیارد و 400 میلیون تومان دریافت کرده است.متاسفانه برخی باشگاه ها با پرداخت رقمهای کلان به بازیکن زندگی او را هم تباه کرده است. ما 12 بازیکن زیر 23 سال داریم که با مبلغ 11 میلیون مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند.

در پایان این برنامه فرامرزی سرپرست سپاهان هم روی خط آمد در خصوص وضعیت کرانچار گفت: این تصمیم مدیریتی است اما به نظرم کرانچار با سپاهان در سال آینده می تواند موفق شود زیرا کمتر مربی در لیگ برتر داریم که ریسک کند و از این همه بازیکن جوان استفاده کند.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

مهاجم سپاهان که در مقطعی برای این تیم گل‌های حساسی به ثمر می‌رساند و حالا با کرانچار مشکل پیدا کرده، در جمعی خصوصی ابراز علاقه کرده به پرسپولیس بپیوندد.

محمد غلامی پیش از این هم اعلام کرده بود دوست دارد پرسپولیسی شود و حالا هم به دوستانش گفته اگر خلعتبری در پرسپولیس بماند، او هم به این تیم تهرانی خواهد پیوست. غلامی رابطه بسیار خوبی با خلعتبری دارد و پیش از این شنیده می‌شد خلعتبری، پرسپولیس را به او پیشنهاد داده و قرار است آنها مجددا کنار هم بازی کنند.

حال باید صبر کرد و دید خلعتبری خودش در پرسپولیس می‌ماند که دوستش را به این تیم بیاورد یا خیر.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

چند صباحی هست که برج میلاد مسابقات مهم اروپایی را برای هواداران این رشته ورزشی در ایران روی آنتن می‌برد.

در همین راستا مسوولان سینمای برج، بلیت‌فروشی برای ال کلاسیکو جام حذفی را هم آغاز کرده‌اند که در این میان نکته جالب به افزایش نرخ اعمال شده برمی‌گردد.

در حالی که مسابقات اخیر لیگ قهرمانان اروپا با بلیت‌های 5400 تومانی روی پرده سینما رفته بود، برج میلادی‌ها قیمت ورودی را برای بازی بارسا و رئال مادرید در مستایا به 10 هزار تومان رسانده‌اند!


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
جمع كل قرارداد بازيكنان استقلال در فصل ۹۲-۹۱، نزديك به ۱۳ ميليارد تومان درج شده است كه از اين ميزان نزديك به ۹ ميلياردش پرداخت شده است.
مبلغ قرارداد بازيكنان استقلال افشا شد+جدول

به گزارش افکارنيوز، چند روزي از افشاي ريزهزينه بازيكنان باشگاه پرسپوليس نگذشته است. ليستي كه نشان مي‌دهد برخلاف اظهارنظرها، بازيكنان پرسپوليس رقم‌هايي بسيار خوبي هم دريافت كرده‌اند.

وضعيت در باشگاه استقلال البته چندان متفاوت نيست. رقم پرداختي فصل گذشته باشگاه استقلال نشان مي‌دهد كه بازيكنان استقلال در فصل گذشته هم رقم‌هاي درشتي دريافت كردند كه البته در اين ليست نامي از مربيان نيست.

جمع كل قرارداد بازيكنان استقلال در فصل ۹۲-۹۱، نزديك به ۱۳ ميليارد تومان درج شده است كه از اين ميزان نزديك به ۹ ميلياردش پرداخت شده و چهار ميلياردش هم باقي مانده است.

نكته جالب اينجاست كه رقم قراردادهاي بازيكنان استقلال در سال ۹۱-۹۰ هم نزديك به پنج ميليارد نوشته شده كه نزديك به دو ميلياردش هم پرداخت نشده است!

مشخص نيست مي‌توان به اين اعداد اعتماد كرد يا نه ولي مطمئنا سندي مهم از باشگاهي است كه معمولا رقم‌هاي قرارداد را افشا نمي‌كند. نكته ديگر در قرارداد اين است كه ماليات برخي بازيكنان پرداخت شده و برخي ديگر هم گويا به‌عهده خودشان است.

به‌نظر مي‌رسد تاريخ تنظيم گزارش حسابرسي مالي باشگاه استقلال، نهم خرداد سال گذشته باشد. در اين گزارش چهار پرداخت ميلياردي ديده مي‌شود.

سيدمهدي رحمتي، جواد نكونام، مجتبي جباري و خسرو حيدري، چهار بازيكن ميلياردي باشگاه استقلال بودند. بازيكناني نظير پژمان منتظري، سياوش اكبرپور و فرهاد مجيدي هم در رده‌هاي بعدي قرار دارند.

سيدمهدي رحمتي با قيمت ۱۱ ميليارد ريال، جواد نكونام ۲۰ ميلياردي، مجتبي جباري ۱۱ ميلياردي و خسرو حيدري ۱۰ و نيم ميليارد ريالي شاخص‌ترين‌ها بودند. رحمتي در فصل گذشته از باشگاه استقلال رقم ۵۱۳ ميليون تومان را ثبت كرده بود.

خسرو حيدري هم ۶۴۰ ميليون تومان گرفته بود. رقم قرارداد فرهاد مجيدي ۵۰۰ ميليون ثبت شده است. كمترين رقم قرارداد هم متعلق به "سعيد لامعي رامندي" با رقم پنج ميليون تومان است. با بازيكناني نظير سيدحسين حسيني و مهران قاسمي هم قرارداد ۹۰ و ۸۰ ميليون توماني امضا شده است.

حنيف عمران‌زاده ۶۲۰ ميليون تومان قرارداد داشته است كه مبلغ قرارداد فصل گذشته‌‌اش ۴۷۰ ميليون تومان ثبت شده است. جالب اينجاست كه حنيف نزديك به ۱۵۰ ميليون تومان اضافه از باشگاه دريافت كرده بود. قرارداد سياوش اكبرپور هم ۷۰۰ ميليون تومان درج شده است و آرش برهاني هم ۵۴۰ ميليون تومان قرارداد بسته است.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi

مهرداد اولادی از اتفاقات اخیری که برایش در استقلال پیش آمده به شدت ناراحت است و در جمعی دوستانه مدعی شده اشتباه کرده به این تیم آمده و منتظر است تا پرسپولیس بار دیگر به او پیشنهاد بدهد.

اولادی از ابتدا مورد قبول هواداران استقلال نبود و به مرور زمان از چشم قلعه‌نویی نیز افتاد. حالا تنها مشکل این است که هواداران پرسپولیس هم دیگر این بازیکن را قبول ندارند و بعید به نظر می‌رسد پیشنهادی از سوی قرمزها به این بازیکن برسد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :