||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 51332
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



تصوير خبر مهدوی‌کیا: تیم ملی از گروهش صعود کند، شاهکار کرده است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر تیم ملی در جام جهانی به مرحله بعد صعود کند شاهکار کرده است.

 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر تیم ملی در جام جهانی به مرحله بعد صعود کند شاهکار کرده است.
مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه بازی دوستانه با استقلال در مورد وضعیت تیم ملی جوانان گفت: اکنون در مرحله استعدادیابی هستیم و در خلال این برنامه اردوها را تشکیل می‌دهیم، امروز هم بازی با استقلال بود و بازیکنان محک جدی‌ای خوردند. این بازیکنان را در اردو هم ارزیابی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه کار با جوانان چقدر سخت است، گفت: کار خیلی سخت است زیرا وقتی با بزرگسالان کار می‌کنید قرار نیست چیزی به آنها یاد بدهید. آنها همه چیز را یاد گرفته‌اند اما باید به بازیکن جوان و نوجوان همه چیز را یاد داد به همین دلیل مربیان پایه خیلی زحمت می‌کشند و من خیلی خوشحالم که با تیم‌های پایه کار می‌کنم آن هم در کنار دوستی و میرآخوری که مربیان خودم هم بوده‌اند.

وی در مورد اینکه این تیم چقدر دچار تغییر و تحول می‌شود، گفت: ما تقریباً کل ایران را دیده‌ایم و از سال آینده بازیکنانی که مد نظرمان هستند را به اردو دعوت می‌کنیم، امیدوارم باشگاه‌ها هم همکاری کنند تا بتوانیم این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه توانستیم با جوانان کویت را شکست بدهیم و نظرش در مورد این بازی چیست، گفت:‌ من بازی با کویت را ندیدم زیرا تیم خودمان بازی داشت البته این بازیکنان خیلی جوان نیستند، آنها سال‌ها در لیگ بازی کرده‌اند در زمان ما به بازیکن 18-19 ساله جوان می‌گفتند اما خوب است که این بازیکن درخشش داشتند و بازی را بردند. این برای روحیه تیم هم خوب است و پشتوانه خوبی برای تیم ملی هم ایجاد می‌شود. در نهایت این نظر سرمربی تیم ملی است که چه کسانی برای تیم ملی بازی کنند اما حضور این جوانان پشتوانه خوبی برای تیم ملی خواهد بود، ما به اندازه کافی بازیکنان خوبی داریم.

مهدوی‌کیا در مورد حضور ایران در جام جهانی گفت: در جام جهانی شرایط برایمان سخت است زیرا ما از تیم‌های دیگر عقب‌تر هستیم و فردا اولین بازی تدارکاتی خودمان را انجام می‌دهیم. گروه‌مان هم گروه سختی است مخصوصاً اینکه از حریفان هم عقب هستیم امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند یا نه،‌ زیرا اکنون چنین جوی به راه افتاده است، گفت:‌ در جام جهانی 2006 هم همین مشکل را داشتیم و سطح فوتبال ما را بدون هیچ معیاری با پرتغال و مکزیک مقایسه کردند و گفتند باید آنها را ببریم و صعود کنیم و آن مشکلات برای فوتبال ما به وجود آمد، ما باید منطقی باشیم. دوندگی بازیکنان ما کمتر از حریفان است و از آنها عقب‌تر هستیم با این حال اگر تیم ملی بتواند به دور بعد صعود کند شاهکار کرده است.

وی در مورد اینکه می‌توانیم بوسنی را ببریم یا نه،‌ گفت: بازیکنان بوسنی در بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و در لیگ‌های معتبری چون انگلیس، ‌ایتالیا و اسپانیا هستند و این تیم حریف بسیار سختی برای ماست.

تصوير خبر مرادی: دوستی چهره واقعی خود را پشت نقابش پنهان کرده است/ با لابی جای میرآخوری را گرفتند

سرپرست سابق تیم ملی جوانان گفت: علی دوستی نقابی دارد که خود را پشت آن پنهان کرده است و اجازه نمی‌دهد چهره واقعی او نمایش داده شود.

 

تصوير خبر

سرپرست سابق تیم ملی جوانان گفت: علی دوستی نقابی دارد که خود را پشت آن پنهان کرده است و اجازه نمی‌دهد چهره واقعی او نمایش داده شود.

حسین مرادی در مورد دلیل جدایی‌اش از تیم ملی جوانان گفت: اتفاقاتی که بین سرمربی و سرپرست می‌افتد معمولا طبیعی و زیاد است. در تیم ملی جوانان علی دوستی اسمی دارد و پشت آن نقابی ساخته که کار را برای سرپرست سخت می‌کند برای تأمین خواسته‌ها یا باید یک کامیون پول مقابل اردو نگه دارید یا اینکه سیاست‌ها فدراسیون فوتبال را در نظر بگیرید.

مرادی در مورد صحبت‌های رسول دانشجو درمورد علت جدایی او، خاطر نشان کرد: بنده از زمان فریدون معینی در کمیته جوانان حضور دارم و دستور کارم را از علی کفاشیان گرفتم. امسال بالغ بر 6 اعزام با تیم ملی جوان داشتیم و هیچ وقت محدودیتی برای تعداد اعزامی‌ها نبود. به طور مثال اگر به ما می‌گفتند شما 24 عضو را به سفر بیاورید علی کفاشیان اعلام می‌کرد مانعی برای تعداد اعزام‌ها وجود ندارد و به طور مثال شما با نفرهای بیشتری بروید. در سفر به کویت به ما گفتند 26 نفر را بیاورید ما با 30 نفر رفتیم. در روسیه با 29 نفر رفتیم که هزینه سفر 5 نفر را فدراسیون تقبل کرد. بدون شک در تورنمنت‌های بزرگ نمی‌توان با 18 نفر به مسابقات رفت و خود علی دوستی 20 الی 22 بازیکن اعزام شود.

وی در ادامه تأکید کرد: علی دوستی نقابی دارد که چهره خود را پشت آن پنهان کرده و رفتار دیگری نشان می‌دهد تا حقیقت‌ها پنهان شود، اگر آن نقاب کنار برود خیلی از واقعیت‌ها مشخص می‌شود. هیچ‌کس نمی‌داند چه جوانان‌هایی هستند که به دلیل رفتارهای دوستی به چه راه‌هایی غیر از فوتبال کشیده شده‌اند. همیشه لیستی وجود دارد که تعداد 40- 50 بازیکن دست پرورده علی دوستی معرفی می‌شوند اما لیستی نانوشته حدود 500 الی 600 بازیکن وجود دارد که علی دوستی آنها را نابود کرده و به منجلاب کشیده شدند که نتوانستند به زندگی عادی برگردند. همه بازیکنان مهدی مهدوی‌کیا و پیام صادقیان نیستند. حرف من با علی دوستی است به دانشجو احترام می‌گذارم او دوست و هم‌دانشگاهی من است اما می‌گویم کناره‌گیری من تصویب کمیته فنی نبود.

مرادی خاطر نشان کرد: از 24 دی که از تورنمنت روسیه برگشتیم با علی دوستی درگیر هستیم و این اختلافات ادامه داشت. دانشجو احضاریه‌ای برای علی دوستی فرستاد که او به دلیل تخلفات اردویی باید به کمیته جوانان می‌رفت. 7 روز منتظر آمدن دوستی ماند اما این اتفاق نیفتاد. در پایان دانشجو قید اینکه از دوستی بازخواست کند را زد. نامه این مسئله را در اختیار دارم. علی دوستی اصلا کمیته جوانان را به حساب نمی‌آورد که بخواهد پاسخگو باشد. او سیاست‌های خود را جلوتر از کمیته می‌بیند و کمیته جوانان را برای خود کوچک می‌داند. او خود را بزرگتر از روسای کمیته جوانان می‌بیند. بعد از رفتن فریدون معینی و میرشاد ماجدی، علی دوستی خود را جلوتر از کمیته جوانان می‌بیند و در جاده‌ای افتاده و با سرعت حرکت می‌کند. تنه او به تنه خیلی‌ها می‌خورد که یکی از آنها من بودم. 3 سال در کمیته جوانان کار کردم و بهترین آمار را داشتم. هیچ وقت بازیکن دو اخطاره یا اشتباهی که باعث اعلام 3 بر صفر بازی شود را نداشتم. تمامی خصوصیتی که رسانه‌ها و عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 برای یک سرپرست اعلام می‌کنند را دارم، مسلط به زبان انگلیسی و دارای تحصیلات دانشگاهی هستم. توقع زیادی ندارم. همانطور که گفتم دوستی نقابی دارد که حالا‌ حالاها برایش نان درمی‌آورد ولی وای به روزی که مدارک رو شود و او باید آنوقت از دنیای فوتبال کنار برود.

مرادی در پاسخ به این سؤال که چه شد علی دوستی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان به جای رحیم میرآخوری معرفی شد، اظهار داشت: روزی که قرار شد علی دوستی به جای رحیم میرآخوری به تیم ملی جوانان بیاید زمانی بود که می‌خواستیم به ایتالیا اعزام شویم. میرآخوری این موضوع را باور نمی‌کرد. دوستی با صحبت‌ها و لابی‌هایی که انجام داد به عنوان سرمربی جای میرآخوری را گرفت. قرار بود مهدوی‌کیا کنار تیم باشد نه اینکه سِمَت بگیرد اما او سمت خود به عنوان مدیر فنی را به مهدی مهدوی‌کیا داد. بعد از این اتفاق میرآخوری قهر کرد و تا شب سفر به ایتالیا او از تیم ملی قهر کرده بود. ساعت 4 و 40 دقیقه بامداد پرواز داشتیم اما میرآخوری تا ساعت 3 به فرودگاه نیامده بود و تلفن همراه خود را خاموش کرده بود در نهایت مهدوی‌کیا دنبال او رفت و شخصا از میرآخوری خواهش کرد تا به اردو بیاید. وقتی میرآخوری به فرودگاه آمد فکر این موضوع را نمی‌کردیم و حتی برای او لباس هم نیاورده بودم که مجبور شدم لباس‌های خودم را به او بدهم.

سرپرست سابق تیم ملی جوانان عنوان کرد: در این اتفاقات معمولا فرد جوان، کوچک‌تر، کم نام و نشان‌تر و مظلوم‌تر قربانی می‌شود. پرونده‌هایی که علیه دوستی دارم را به موقع رو می‌کنم زمانی که نیاز باشد دست امثال دوستی رو می‌شود. به موقع مدرکی که او پشت انگشتر عقیق و نماز خواندن‌هایش پنهان کرده است را رو می‌کنم تا خیلی چیزها روشن شود. صحبت کناره‌گیری به خاطر کمبود جا برای اعزام نفرات منطقی نیست. همانطور که گفتم در سفرهایی باید 22 نفر اعزام می‌شدند که کفاشیان به خاطر شأن تیم ملی 30 نفر را اعزام کرد. مدارک این این حرف به هیچ وجه منطقی نیست. محدودیت اعزام بهانه‌ای است که برای این مسئله بیان می‌کنند. دیگر کسی با این حرف‌ها گول نمی‌خورد.

وی تأکید کرد: مدارک زیادی دارم. اگر لازم باشد آنها را رو می‌کنیم. او را به دلیل تخلفات اداری و نفراتی که به اردو دعوت می‌کرد به کمیته جوانان احضار کردند. افرادی در اردو حضور پیدا می‌کردند که اصلا در لیست نفرات دعوت شده نبودند و به صورت تلفنی دعوت می‌شدند. چطور می‌شود بازیکنی که در لیست هیچ باشگاهی نیست به تیم ملی دعوت می‌شود. حتما منفعت و سودی وجود دارد.

تصوير خبر درخواست فتح‌الله‌زاده از قلعه‌نویی و قول بابت تزریق پول

شب گذشته در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای میان فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و رحمتی برگزار شد.

1392/12/14
تصوير خبر

شب گذشته در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای میان فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و رحمتی برگزار شد.
بعد از دیدار روز گذشته تیم استقلال مقابل تیم ملی جوانان امیر قلعه نویی به دفتر مدیر عامل باشگاه استقلال رفت و جلسه ای را با فتح الله زاده برگزار کرد.

در این نشست که سید مهدی رحمتی، علی امیری، سید مهدی علوی و میرشاد ماجدی در آن حضور داشتند همگی نفرات در خصوص وضعیت تیم استقلال به صحبت پرداختند.

محور اصلی این جلسه این بود که اتحاد در استقلال حفظ شود تا تیم در سه دیدار آینده لیگ قهمان شود.

فتح الله زاده در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای تیم به حاضرین گفت: من آز آقای قلعه نویی خواهش می کنم تا با آرامش کامل به کار خود ادامه دهد.

قلعه نویی نیز تاکید کرد: من به استقلال و تیمم ایمان دارم و فقط معتقدم در این شرایط نیاز به آرامش داریم.

به گزارش فارس، فتح الله زاده در این نشست از رحمتی شرایط بازیکنان را جویا شد که رحمتی به عنوان کاپیتان تیم خطاب به مدیر عامل باشگاه گفت:من صحبت های بازیکنان را شنیده ام و انصافا تا حالا چنین اتحادی بین بچه ها ندیده بودم. هر چند آنها مشکلاتی دارند و مشکلاتی بازیکنان را اذیت می کند. مشکلات مالی برای بازیکنان وجود دارد و آنها دوست دارند این مشکلات حل شود.

فتح الله زاده در پاسخ به صحبت های رحمتی گفت: اگر خدا یاری کند من تا قبل از پایان فصل مشکلات مالی را حل می کنم و تصمیم دارم تا قبل از پایان بازی ها به بازیکنان تزریق پول داشته باشم.

تیم استقلال روز 20 اسفند ماه باید در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان به مصاف الریان قطر برود.

تصوير خبر افتخاری: تخلفی در لیگ یک مرتکب نشدیم/ شرایط برخی تیم‌ها ما را به دردسر می‌اندازد

رئیس کمیته فوتسال گفت: سرمربی تیم برنا در مورد وضعیت تیم اطلاع درستی نداشته و ما تخلفی در لیگ یک مرتکب نشدیم.

1392/12/14
تصوير خبر

رئیس کمیته فوتسال گفت: سرمربی تیم برنا در مورد وضعیت تیم اطلاع درستی نداشته و ما تخلفی در لیگ یک مرتکب نشدیم.

سیدرضا افتخاری در خصوص اینکه گفته می‌شود لیگ فصل آینده قرار است 16 تیمی برگزار شود اظهار داشت: قرار است در جلسه هیئت رئیسه که امروز تشکیل می‌شود در این باره تصمیم بگیریم. هنوز چیزی قطعی نیست و اگر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ با این موضوع موافق باشند این امر اجرایی می‌شود. هفته گذشته حسین شمس به من پیشنهاد 16 تیمی شدن لیگ را داد که من در جواب به او گفتم نمی‌توانم به تنهایی در این باره تصمیم بگیرم و باید اعضای هیئت رئیسه در این خصوص نظر بدهند.

وی ادامه داد: مطرح کردن بحث 16 تیمی شدن لیگ کار آسانی است اما باید شرایط را در نظر گرفت و هزینه باشگاه‌ها را مورد بررسی قرار داد. با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید تصمیمی بگیریم که به لیگ و تیم‌ها ضربه‌ای وارد نشود.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه حسین شمس روز گذشته اعلام کرده قرار است پلی‌اف لیگ دسته اول برگزار نشود تاکید کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. پلی‌آف لیگ یک به علت رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم‌های برنا و کشاورز برگزار نشده و امیدوارم کمیته انضباطی تا هفته آینده رای خود را در خصوص این بازی صادر کند تا ما هم بتوانیم پلی‌اف لیگ دسته اول را برگزار کنیم.

افتخاری در مورد لغو حضور ایران در تورنمنت ازبکستان خاطرنشان کرد: تیم ازبکستان از ما خواست تا برای یک بازی به این کشور سفر کنیم و در واقع تورنمنت این کشور برگزار نخواهد شد به همین دلیل فکر نمی‌کنم خسوس هم موافق برگزاری یک بازی در ازبکستان باشد و بخواهد تا ما برای یک بازی این مسافت را طی کنیم. حالا قرار شده در سفری که فردا به قزاقستان دارم با مسئولان روسیه صحبت کنم تا با چند تیم باشگاهی این کشور بازی دوستانه برگزار کنیم. همچنین در این سفر با مسئولان این تورنمنت صحبت خواهم کرد تا نماینده ایران هم از سال آینده در این رقابت‌ها شرکت داشته باشد.

وی در مورد صحبت‌های سرمربی سابق تیم برنا مبنی براینکه به این تیم اجازه داده شده تا بازیکنان بیشتری را جذب کند و کمیته فوتسال مرتکب تخلف شده تصریح کرد: تخلفی مرتکب نشده ایم. این تیم جا داشت و تعداد بازیکنانشان به حد نصاب نرسیده بود تعداد نفرات مجاز را اجازه دادیم جذب کنند اما آنها قصد داشتند که 4 بازیکن دیگر بیاورند که ما با آن موافقت نکردیم. حیدر فرهادی از وضعیت تیم برنا اطلاعی نداشته است. آنها روی نیمکت بازیکنی نداشتند و فقط 5 بازیکن بودند که به زمین می‌رفتند.

افتخاری یادآور شد: شرایط برنا به گونه‌ای بود که برای ما هم دردسر به وجود آورد. متاسفانه تیم هایی که پشتوانه ندارند به این مسائل دچار می‌شوند و بازی‌های پلی‌آف لیگ یک هم به خاطر این تیم برگزار نشده است.

تصوير خبر قلعه‌نویی زیر سرم رفت، قاضی و برهانی تمرین نکردند/ حضور دانشجویان دانشگاه تهران

امیر قلعه‌نویی غایب بزرگ تمرین امروز استقلال بود.
تمرین امروز استقلال از ساعت 11 در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد.

1392/12/14
تصوير خبر

امیر قلعه‌نویی غایب بزرگ تمرین امروز استقلال بود.
تمرین امروز استقلال از ساعت 11 در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد.

*در تمرین امروز استقلال 15 بازیکن حاضر بودند که محمد قاضی و آرش برهانی در این بین تمرین نکردند. برهانی سرما خورده بود و با اجازه مربیان تیم از ادامه تمرین انصراف داد اما قاضی که قصد داشت با امیر قلعه‌نویی صحبت‌هایی انجام دهد به دلیل عدم حضور او با استقلالی‌ها تمرین نکرد و تنها نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود.

*بازیکنان تیم فوتبال استقلال به مدت 15 دقیقه زیرنظر حاج‌قاسم مربی بدنساز این تیم تمرین کردند.

*امیر قلعه‌نویی، مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده و ساموئل و ایمان مبعلی غایبان تمرین امروز استقلال بودند.سرمربی تیم استقلال شب گذشته بعد از جلسه با مدیر عامل این باشگاه زیر سرم رفت و امروز به دلیل شرایط نامناسب در تمرین شرکت نکرد.

*مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با هماهنگی با مسئولان تیم در تمرین امروز غایب بودند.

*ایمان مبعلی هم به دلیل حضور در کلینیک باشگاه استقلال در تمرین امروز حضور نداشت.

*تعدادی از دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه تهران امروز در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شدند و از تمرینات استقلال در این مجموعه دیدار کردند.

*استقلالی‌ها پس از گرم کردن بدن‌هایشان به کار با وزنه پرداختند.

*مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شد و برخورد گرمی با نیکبخت واحدی داشت.

*تمرین فردای استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

   
تصوير خبر رتبه مشترک شاگردان قلعه‌نویی و الهلال/ استقلال در جهان ۷۸ شد، در آسیا سوم!

تیم فوتبال استقلال تهران در تازه‌ترین رده‌بندی بهترین باشگاه‌های جهان در رده ۷۸ دنیا و سوم آسیا قرار گرفت.

1392/12/14
تصوير خبر

تیم فوتبال استقلال تهران در تازه‌ترین رده‌بندی بهترین باشگاه‌های جهان در رده ۷۸ دنیا و سوم آسیا قرار گرفت.
رده‌بندی بهترین‌‌ تیم‌های باشگاهی جهان در ماه فوریه توسط فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان انجام شد که به موجب اعلام این سازمان استقلال با کسب 139.5 امتیاز در رده 78 جهان قرار گرفت.

آبی‌پوشان همچنین در سطح آسیا پس از گوانگژو چین (178.5 امتیاز) و اف.ث.سئول کره جنوبی(161 امتیاز) سوم شدند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی البته در این دو رده با الهلال عربستان به علت کسب امتیاز یکسان، در رده‌ای مشترک جای گرفتند.

براساس همین گزارش بایرن مونیخ، قهرمان اروپا و جهان از آلمان با 370 امتیاز همچنان در رده نخست جای دارد. رئال مادرید اسپانیا با 301 امتیاز در رده دوم است.

بارسلونا اسپانیا با کسب 267 امتیاز 2 رده صعود کرد و در پله سوم جای گرفت. در حالیکه چلسی انگلیس با 262 امتیاز یک پله سقوط کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

تیم‌های اتلتیکومادرید اسپانیا (239 امتیاز)، مینیرو برزیل (238 امتیاز)، بازل سوئیس (234 امتیاز)، سانتافی کلمبیا (234 امتیاز)، فیورنتینا ایتالیا (234 امتیاز) و بورسیادورتموند آلمان (233 امتیاز) در رده‌های 5 تا 10 جای گرفتند.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

its all greece to him......طرف از بيخ عربه
i had a narrow escape......خطر از بيخ گوشم گذشت
we are now even......حالا با هم بي حساب شديم
that will be even........اينجوري بي حساب ميشيم
keep my word for it........گفته باشما :-o ....از ما گفتن
i kept telling you...........هي بهت نگفتم...؟
she gave me cold shoulder......بهم بي محلي كرد
back at you.........اينم جوابت
you are dreaming.......دلت خوشه ها....
dream on.......به همين خيال باش
psudeo happy........الكي خوش
have one...take one.......براي تعارف كردن ميوه ياچيز ديگه
talk highly of someone..........از كسي تعريف كردن
dont discourage him.......نزن تو برجكش
dont kiss his ass............/ /        / /
You are going too fun........ديگه شورش رو در آورديا
U r so behind......خيلي شوتيا...! :grin:
dont idle your time......وقتتو تلف نكن

He turns on the charm.........باز زبونشو راه انداخت(اصطلاح براي آدم زبون باز)
He charmed his way in my heart...........تو دلم جا باز كرده
You can be of no help.......كمكي از دستت بر نمياد
I didn`t mean to upset you.........نميخواستم ناراحتت كنم
Get the girl in the sack........دختر تور كردن يا به عبارتي مخ زدن :-)
what is this bullshit all about...........اين شر و ورا چيه؟ :-? 

why did you discourage him.........چرا زدي تو ذوقش؟ :sad:
zip up.......دهنتو گل بگير
I will show you some skill.........يه چشمه اي بهت نشون ميدم
let settle it.......شر رو بخوابونيم
the situation is way out of control..........كار از اين حرفا گذشته
put some effort.......يه خودي نشون بده
get this straight to your ear..........اينو خوب تو گوشت فرو كن
right on.......دمت گرم
strike a light........بابا ايول دمت گرم...بزن قدش
no hard feeling........آشتي آشتي :)  :(
burry the hatches........آشتي كردن
uncross with with U.........باهات قهرم
I had my shoes customized........كفشامو سفارشي دوختم
hackle & haggle on the price..........چك و چونه زدن سر قيمت :-)
bargain with someone over the price........./ / 
Don`t look the other way..........خودتو به کوچه علي چپ نزن
He is post master at ..............طرف خداي فلان کار است
Cut my legs and call me shorty........تو گفتي و منم باور کردم
She`s a liar liar........يه روده راست تو شکمش پيدا نميشه

She was born on the wrong side of the bed........حرام زاده
I wasn`t born yesterday.......موهامو تو اسياب سفيد نکردم
talk of devils...........(حلال زاده) وقتي در مورد کسي صحبت ميکنيم و همان موقع وارد ميشود اصطلاحا ميگوييم طرف حلال زاده است
rool the red carpet for somebody..........جلوي کسي گاو کشتن...احترام خيلي زياد
to flatter....پاچه خواري
to kissup somebody.....پاچه خواري
apple polisher.....پاچه خوار
give someone lip service.......شير کردن کسي با حرف
chicken chicken.....چقدر ترسو
chicken feed....پول خرد...ناچيز
chicken scrach....خرچنگ قورباغه
how much bread have u got..........مايه تيله چقد داري؟
has the penny dropped........دوزاريت افتاد؟
get off my bag..........بابا ولمون کن..دست از سرم بردار
dress up like a cristmas tree.....تيپ زدن
you shine like a new penny......اصطلاح براي تعريف از افراد خوشتيپ
thick skull.....کله پوک
how can i put it into your thick skull......چطوري توي کله پوکت فرو کنم
you look lost.....گيج ميزني
error is human........انسان جايز الخطاس

i put it down to experience.......پشت دستم رو داغ گذاشتم
to the best of my knowledge.........تا اونجايي که ميدونم
dont let the cat out of the bag...........راز رو فاش نکن
as cold as cucamber........ادم بي روح و بي احساس (سيرابي) :grin:

he seems to be keen on my brother.....انگار از برادرم خوشش اومده
he is so behind..........طرف شوته
dont deceive yoursef.........خودتو خر نکن
you look fishy.......مشکوک ميزني
Pull the rug from under someone........زير آب کسي رو زدن
im a bit lost......يه کمي گيج شدم
are you bullshiting me.........داري منو دست ميندازي( اسگلمون کردي؟ :grin: )
he`s eyes are bigger than his stomach.......دلش سير ميشه ولي چشمش سير نميشه

you have no tolerance........خيلي بي جنبه اي -ظرفيت نداري

my job is on the line..........شغلم در خطره
my pride is on the line........آبروم در خطره
dont make me lose the face.......ابرومو نبر-ضايعم نکن
dont discredit me............./ /
Rainy day......روز مبادا
Thankyou for pointing that out.......ممنون که به این نکته اشاره کردین
Does he resent my being here........دلخور شده من اومدم اینجا؟
It doesn’t concern you........به تو ربطی نداره
It has nothing to do with you......../

dog eat dog.......سگ صاحابش رو نميشناسه

dumb bunny..........مشنگ و منگل :grin:

play cat and mouse with someone.........سر کار گذاشتن(چت کردن..اسگل کردن) :grin:

He snapped his finger at his friend........به ریش دوستش خندید
I was embarrassed  to death.............از خجالت مردم
What brings you here..........از اين طرفا..؟!
Watch out......بپا
Mind your head........سرتو بپا
Mind the steps......پله ها رو بپا
Shut the hell up........خفه شو..دهنتو ببند

The tea gave me a real buzz..........چايي بهم ميچسبه
You will spoil the effect........از دهن ميفته...مثلا شامت از دهن ميفته

Skip the class......دودر كردن كلاس
Gate crasher........مهمان ناخوانده
For the time being.....در حال حاضر
In the short run........در كوتاه مدت
In the long run.........در دراز مدت

At your earliest convenience........در اولين فرصت

Since that is the case.........حالا كه اينجوريه...
Variety is the spice of life..........تنوع چاشني زندگيه

To give someone the green light..............چراغ سبز نشان دادن

Out of the blue..........مثل عجل معلق

Kill two birds with one stone............با يك تير دو نشان زدن
One for the road.........آخرين جرعه رو خوردن..اخرين فيض رو بردن

heart to heart talk........گفتگوي صميمانه
putting our heads together.......فكر هاي خود را روي هم ريختن

hit the nail on the head.........تو خال زدن

Keep one`s fingers crossed.........خدا كنه....خدا از دهنت بشنوه...انشاله..

spend money like water........مثل ريگ پول خرج كردن
kick the bucket..........به درك واصل شدن
help your self..........بفرماييد...(وقتي چيزي تعارف ميكنيم
he is a new money..........آدم تازه به دوران رسيده
his days are numbered..........پاش لب گوره
he is all talk.........مرد حرفه...مرد عمل نيست
dream on.........خواب ديدي خير باشه(به حالت مسخره)

set somebody up..........پاپوش درست كردن براي كسي
frame somebody................//  //

give an evil eye........چشم زدن

پشت سر طرف  ( غیبت)  behind my back

that's not a big deal  چیز مهمی نیست (آنچنان که تصور میکنی نیست)

put sb down:کسي رو ضايع کردن
come off one’s high horse. از خر شیطون پایین اومدن.

take Sb for a ride
( اینم روم سیاه ) مخ کسی رو زدن

come off !
بینیم بابا

Don't take it your self
به خودت نگیر  :x

On me
با من . مهمان من . من حساب میکنم  :D

Don't pick on me
به من گیر نده  :x

You make fool of me
زایم کردی  :sad:

What a sucker do you think i am ?
منو حالو گیر اوردی ؟ - منو خر گیر اوردی ؟  :eek:  :-?

 

What a rip off ?!
مگه سر گردنس ؟! :-o  :-O  :-x

To grease the palm of a person
سبیل کسی رو چرب کردن  ::ss

A snake under the grass
اب زیر کاه - موزی - ادم مارمولک صفت  :grin:

She sweep me off my feet
اون ( دختره ) دل منو برده . منو عاشق خودش کرده  :grin:  :-)  :)

Get carried away!
جو گیر شدن
وقتی طرف مقابل شما از خود بی خود شده یا خودتون ازخود بیخود شدید . :-o

Screw up !
ضایع شدن  :o  :sad:

That's So Javad
( حتما براي شما پيش اومده كه در جواب شخصي گفتيد : سعيده ديگه كاريش نميشه كرد ! . اين جمله دقيقا همونه ) جواده ديگه !  :-)

I have reputation to uphold
من عابرو دارم  :-O  :-o

When pigs can fly
وقت گل نی- خوابشو ببینی - عمرآ  :m:a

Lose one's head
حول شدن - دستو پا گم کردن  :-O


Let the cat out of the bag
لو دادن - بندو به اب دادن  :ch:

You see nothing, You hear nothing
نشنیده و ندیده بگیر - شتر دیدی ندیدی  :x   ::ss

Get off someone's back
دست از سر برداشتن - رها کردن به حال خودش  :AA:

Get in someone's hair
ازار و اذیت کردن کسی - مزاحم شدن و worm ریختن برای کسی  :grin:

we are even *  Be even- Steven
مساوی شدیم - این به اون در

Jack of all trades and master of none
همه کاره و هیچ کاره - کاربلد و بیکار ::ss

Hasty work, Double work
کار عجله ای نیازمند دوباره کاریه :-o

Ask for trouble
دنبال دردسر گشتن :m:a

don't let the cat out of the bag
سوتی ندید !! - ضایع نکنید !! :-O

He is All thumbs
دستو پا چلفتیه - بی عرضه هست :-?

Bite the hand that feeds one
نمک خوردن و نمک دان شکستن - خیانت کردن :x

.... is in a good hand
.... دست خوب کسی هست - دست ادم مطمئنیه - ( یا حتی زمانی که قصد گفتن این رو دارند که چیزی دست ما هست این رو میگن . این اصطلاح کاربردی هست ) :-o

Pull someone's leg
سرکار گذاشتن کسی  :L:L

Keep something under your hat
بین خودمون بمونه - تو دلت نگه دار  :-)  :-o

Don`t look the other way
خودت رو به اون راه نزن ( البته بازهم معنای فارسی داره  :-)  )  :-?

push around the bush
از زیرش در رفتن - طفره روی   :-x  ::ss

Freak out
Flip out
دیوانه شدن , قاطی کردن , از دست دادن کنترل   

What's new ?
What's up ?
چی شده ؟ چه خبره ؟  :-x

Give me a break
شوخی میکنی !, جدی نمیگی ! , داری سر به سرم میزاری ! ( یه اصطلاح رایج بین جوونها )  :-O  

+ نوشته شده در  شنبه بیست و پنجم اردیبهشت 1389ساعت 9:35  توسط   |  نظر بدهید

Slang Expressions and idiom:

اصطلاحات عامیانه و غیر ادبی:

 

Meeting & greeting

آشنایی،احوال پرسی و اصطلاحات ملاقات با یکدیگر:

1)You look a little bit down in the mouth

یک کمی پکر به نظر می رسی.

-----------------------------------------------------

2)Trying to make a buck.

یک لقمه نانی در می آوریم.

-----------------------------------------------------

3)How do you make your bread and butter?

از چه طریق امرار معاش می کنید.

-----------------------------------------------------

4)I'm sure that you are tied upnowadays.

می دونم که این روزها خیلی گرفتار هستید.

-----------------------------------------------------

5)You are always on the ball.

شما همیشه مشغول یک کاری هستید.

------------------------------------------------------------

6)Complications arise.

گرفتاری همیشه هست.

------------------------------------------------------------

7)Make yourself at home.

اینجا رو منزل خودتون بدونید.

------------------------------------------------------------

8)Feel free to do so.

9)Don't be shy.

تعارف نکنید.

------------------------------------------------------------

10)He put me into the spot.

او من رو توی رو دربایسی گذاشت.

------------------------------------------------------------

11)I'm not in a good mood today.

امروز زیاد حال و حوصله ندارم.

------------------------------------------------------------

12)I'm not in a high spirit today.

امروز از نظر روحی زیاد خوب نیستم(امروز سرحال نیستم)

------------------------------------------------------------

13)What has come over you?

چی به سرت اومده؟

------------------------------------------------------------

14)You are really making me blush.

شما واقعا من را خجالت زده کردید.

------------------------------------------------------------

15)Don't push yourself.

خودت را اذیت نکن(به زحمت نیانداز).

------------------------------------------------------------

Money:

1)Money doesn't grow on trees

پول که علف خرس نیست.

------------------------------------------------------------

2)They have got money to burn

پولش از پارو بالا میره.

------------------------------------------------------------

3)Don'n throw your money down the drain.

پولت رو حیف و میل نکن.

------------------------------------------------------------

4)to be spender.

دست به جیب بودن

------------------------------------------------------------

5)to be an extravagant

ول خرج بودن

------------------------------------------------------------

6)That's a money for jam

آن یک پول باد آورده است.

------------------------------------------------------------

Face & cheeky:

رو & پر رو

1)I don’t have the face to tell him.

روم نمیشه بهش بگم.

------------------------------------------------------------

2)Don’t turn me down

روی من رو زمین نیانداز.

------------------------------------------------------------

3)They don’t let it show.

آنها به روی خودشان هم نمی آورند.

------------------------------------------------------------

4)Let's say it right out.

بگذار رک و راست بهت بگم.

------------------------------------------------------------

5)He has got a lot of cheek

6)He has got a lot of face

7)He is so pushy

او خیلی پر رو است.

------------------------------------------------------------

The answer to the bullshiter:

جواب آدم خالی بند:

1)Like I'm goanna(going to)believe it

تو گفتی و منم باور کردم

------------------------------------------------------------

2)The thing that you see

به حق چیز های ندیده

------------------------------------------------------------

3)We will see about that.

ببینیم و تعریف کنیم

------------------------------------------------------------

4)You make a better window than a door.

برو کنار بگذار باد بیاد.

------------------------------------------------------------

5)Never try to bullshit the bulshitter.

ما خودمون ذغال فروشیم تو می خواهی ما رو سیاه کنی؟!

------------------------------------------------------------

6)Are you ever a genius?

عجب نابغه ای هستی و ما خبر نداشتیم ها!

------------------------------------------------------------

7)Don’t fall for him

گول حرفاشو نخور.

------------------------------------------------------------Promise:

قول:

1)He went back on his word.

او زد زیر حرفش.

------------------------------------------------------------

2)He got away with paying it.

او از زیر پرداخت آن شانه خالی کرد.

------------------------------------------------------------

3)You should be the man of your own word

شما باید سرحرفتون بایستید

------------------------------------------------------------

4)Practice what you peach

به آنچه می گویی عمل کن

------------------------------------------------------------

Opportunist:

زرنگ و فرصت طلب:

1)He is a smooth operator

او با پنبه سرمی بره.

------------------------------------------------------------

2)He crossed me.

او زیرآبمو زد.

------------------------------------------------------------

3)He set me up for this

او برام پاپوش درست کرد.

 

------------------------------------------------------------
4)He is a time server

 

او نون رو به نرخ روز می خوره

------------------------------------------------------------

Bad temper&mouthy

بد اخلاق و بد دهن:

1)I just called him everything in the book

هر چه از دهنم در اومد بهش گفتم

------------------------------------------------------------

2)Don’t get mouthy with me

دهن به دهن من نگذار

------------------------------------------------------------

3)Don’t blurt thing out

هر چی از دهنت در میاد نگو

.------------------------------------------------------------

4)You are lying through your teeth

داری مثل سگ دروغ میگی

------------------------------------------------------------

5)I have it cooked for you

یک آشی برات بپزم که یک وجب روغن روش باشه.

------------------------------------------------------------

6)Over your head

از سرت هم زیاد است.

------------------------------------------------------------

7)that's just the case of either make it or break it

می خواهی بخواه نمی خواهی هم نخواه.

------------------------------------------------------------

Friend & friendship

دوستی و روابط دوستانه:

1)He is a friend all around

او همه رقمه یک دوسته.

------------------------------------------------------------

2)I love him with all my heart & soul

با تمام وجود دوستش دارم

------------------------------------------------------------

3)He is my close friend.

او دوست صمیمی من است.

------------------------------------------------------------

4)You mean a world to me.

تو برای من یک دنیا ارزش داری.

------------------------------------------------------------

5)You were greatly missed.

جای شما واقعا خالی بود

------------------------------------------------------------

6)He is not the right guy to hang around with.

او برای دوستی فرد مناسبی نیست.

------------------------------------------------------------

Clear

واضح و معلوم:

1)That's as obvious as a bright daylight.

2)That's claen as a whistle.

مثل روز روشنه.

------------------------------------------------------------

3)That's not something doubtful.

این که چیز شک بر انگیزی نیست.

------------------------------------------------------------

To excuse & the way to answer:

عذر خواهی و نحوه جواب دادن به آن:

1)I'm terribly sorry.

2)I'm awfully sorry.

واقعا متاسفم.

------------------------------------------------------------

3)I try to make it up.

سعی می کنم جبران کنم.

------------------------------------------------------------

4)No offensment(no offense man

منظور بدی نداشتم.

------------------------------------------------------------

5)None taken.

من هم به دل نگرفتم.

------------------------------------------------------------

6)Don't mention it!

اصلا حرفش رو هم نزن.

------------------------------------------------------------

7)No sweat man!

بی خیال بابا!

------------------------------------------------------------

8)Don't put yourself through hell.

به خودت فشار نیار.

------------------------------------------------------------

9)There is no need for that guilt trip.

اصلا احتیاج به سرزنش خودت نیست.

------------------------------------------------------------

10)Go easy on that.

11)Take it easy.

زیاد سخت نگیر.

------------------------------------------------------------

To open out one's heart:

درد دل:

1)My heart is heavy.

دلم گرفته است.

------------------------------------------------------------

2)Speak your heart.

حرف دلت رو بزن.

------------------------------------------------------------

3)I'm blowing some steam on.

دارم عقده دلم رو خالی می کنم.

------------------------------------------------------------

4)That's just a guts feeling.

این فقط یک احساس درونیه.

------------------------------------------------------------

5)That's very truthful of me.

با تمام صداقت دارم می گم.

------------------------------------------------------------

6)I know what you are going through!

می دونم چه رنجی داری می کشی!

------------------------------------------------------------

Some habitual words & tunes:

برخی تکیه کلام ها و لحن ها:

1)Put in a good word for me.

2)give a good word for me.

سفارش ما رو هم بکن.

------------------------------------------------------------

3)You just get that guilt trip.

شما عذاب وجدان خواهید گرفت.

------------------------------------------------------------

4)I take it as it comes.

هر چه شد،شد(هر چه شد بادا باد)

------------------------------------------------------------

5)I took a risk.

دل را به دریا زدم.

------------------------------------------------------------

6)He is just sitting within an elbow distance.

او بغل گوش من نشسته

.------------------------------------------------------------

7)He is a fair weather friend/part time friend.

او رفیق نیمه راه است.

------------------------------------------------------------

8)Don't drag me into this.

پای من رو وسط نکش.

------------------------------------------------------------

9)keep a low profile for a couple of days.

یک چند روزی زیاد آفتابی نشو.

------------------------------------------------------------

10)I wouldn't miss it for the world.

سرم هم بره آنرا از دست نمی دم.

------------------------------------------------------------

11)They made him liquidated

سرش رو زیر آب کردند.

------------------------------------------------------------

12)You should meet each other in mid way.

13)You should meet each other in half way.

شما باید کوتاه بیایید.

------------------------------------------------------------

14)He is ahead of himself.

او سر از پا نمی شناسد.

------------------------------------------------------------

15)Take it as you like.

 

هر جور می خواهی حساب کن.

------------------------------------------------------------

16)He is not my type

او به من نمی خوره(با من جور در نمیاد)

------------------------------------------------------------

17)They send you for a wild goose chase.

آنها شما را به دنبال نخود سیاه فرستادند.

------------------------------------------------------------

18)Don't keep your desires too high

زیادی خوش خیال نباش.

------------------------------------------------------------

19)He can take a joke.

او در شوخی ظرفیت بالایی دارد(ظرفیتش بالاست)

------------------------------------------------------------

20)He gets carried away very quickly

او بی جنبه است،ظرفیت نداره.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
90 روزه 30 روزه
U-k35: TRIAL-0107496244
P-k35: ekksvunc76

 

U-k35: TRIAL-0107496320
P-k35: f8nbc2r9rx

 

U-k35: TRIAL-0107497856
P-k35: b9jdm75pmr

 

U-k35: TRIAL-0107497914
P-k35: raa77j3fpj

 

U-k35: TRIAL-0107497982
P-k35: hndc7ars72

 

U-k35: TRIAL-0107498107
P-k35: afvdvacn5v

 

U-k35: TRIAL-0107498205
P-k35: v2u8ma2kpc

 

U-k35: TRIAL-0107499921
P-k35: r5a24s4ehd

 

U-k35: TRIAL-0107500003
P-k35: 5fsv8pas7c

 

U-k35: TRIAL-0107500088
P-k35: daenx2db24

 

U-k35: TRIAL-0107500222
P-k35: 3ds75c227t

 

U-k35: TRIAL-0107500290
P-k35: f52psdsure

 

U-k35: TRIAL-0107501915
P-k35: m4shax94x3

 

U-k35: TRIAL-0107501963
P-k35: 5fvjtc7ufn

 

U-k35: TRIAL-0107502055
P-k35: 9turn5a2vm

 

U-k35: TRIAL-0107502111
P-k35: 89f2rh2jn5

 

U-k35: TRIAL-0107502183
P-k35: p26x4ce8ea

 

U-k35: TRIAL-0107502234
P-k35: nkx23sfeha

 

U-k35: TRIAL-0107502288
P-k35: phmkvk9tr9

 

U-k35: TRIAL-0107502358
P-k35: 4mthc42ffe

 

U-k35: TRIAL-0107504095
P-k35: 8n6j4cf37r

 

U-k35: TRIAL-0107504178
P-k35: 2t27t78m8d

 

U-k35: TRIAL-0107504246
P-k35: 38drp8xpxb

 

U-k35: TRIAL-0107504315
P-k35: n4k9k8sdue

 

U-k35: TRIAL-0107504410
P-k35: hx9a4xktdk

 

U-k35: TRIAL-0107504488
P-k35: x2btf6k7mr

 

U-k35: TRIAL-0107506187
P-k35: 9a7vsu9fnu

 

U-k35: TRIAL-0107506263
P-k35: e64xvb73p5

 

U-k35: TRIAL-0107506350
P-k35: 44hjeha6sh

 

U-k35: TRIAL-0107508533
P-k35: ju5d3rjesn

 

U-k35: TRIAL-0107508615
P-k35: 97a4p5d78e

 

U-k35: TRIAL-0107508696
P-k35: scn3t37a6j

 

U-k35: TRIAL-0107508812
P-k35: 8es4a97van

 

U-k35: TRIAL-0107508925
P-k35: feuk4cjnee

 

U-k35: TRIAL-0107510781
P-k35: 4khpkee8nx

 

U-k35: TRIAL-0107510916
P-k35: erc3mfchm8

 

U-k35: TRIAL-0107510992
P-k35: 5nc2vrskcf

 

U-k35: TRIAL-0107511076
P-k35: anftjkm9am

 

U-k35: TRIAL-0107511132
P-k35: shmfhart39

 

U-k35: TRIAL-0107511216
P-k35: tc49ef9nu2

 

U-k35: TRIAL-0107478035
P-k35: 8mxec2sxa4

 

U-k35: TRIAL-0107478032
P-k35: s6d593r937

 

U-k35: TRIAL-0107478028
P-k35: dr93ner73s

 

U-k35: TRIAL-0107478022
P-k35: hfv4r2mtpb

 

U-k35: TRIAL-0107478015
P-k35: 3um29ju39a

 

U-k35: TRIAL-0107478012
P-k35: c2e8uefvpn

 

U-k35: TRIAL-0107478010
P-k35: d98j88xc8x

 

U-k35: TRIAL-0107478005
P-k35: axjjee8rrp

 

U-k35: TRIAL-0107478001
P-k35: dnajnu6c2k

 

U-k35: TRIAL-0107477989
P-k35: jhdru22xft

 

U-k35: TRIAL-0107477969
P-k35: d8e96ju6nr

 

U-k35: TRIAL-0107477953
P-k35: n3hd646pk2

 

U-k35: TRIAL-0107477920
P-k35: r5d3rxef4d

 

U-k35: TRIAL-0107420727
P-k35: 8537veu9c6

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

فوتبال آمریکایی نوعی ورزش است که در ایالات متحده آمریکا بسیار رایج می باشد و جنیفر لوپز به همراه مادر, دوقلوها و معشوقش به این بازی پرداخت.

عکس هایی از جنیفر لوپز در حال فوتبال آمریکایی بازی کردن!

عکس هایی از جنیفر لوپز در حال فوتبال آمریکایی بازی کردن!

عکس هایی از جنیفر لوپز در حال فوتبال آمریکایی بازی کردن!

عکس هایی از جنیفر لوپز در حال فوتبال آمریکایی بازی کردن!


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر ۴۴ساله هالیوودی همچنان در این سن زیبا و جذاب به نظر میرسد. او همواره اعلام میکند که سعی می کند هرروز ورزش های منظم خود را انجام داده و هیچوقت ورزش کردن را ترک نمیکند و همین امر موجب شادابی او می باشد.

جنیفر لوپز که درحال رفتن به محل ضبط سری جدید آمریکن ایدل با چهره ای زیبا و جوان بود که عکاسان از وی عکس گرفته و در مطلبی عنوان کردند جنیفر مانند یک دختر ۲۰ساله به نظر می رسد!

 

 

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi



 
 
 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
ژست.های یک خواننده آمریکایی در مسجدی در ابوظبی باعث انتقادهای گسترده شده و کاربران او را متهم به بی.احترامی به مقدسات مسلمانان کرده.اند. مقام.های مسجد شیخ زاید به دنبال این ماجرا مجبور به اخراج این خواننده از محوطه مسجد شدند اما او عکس.هایش را در اینترنت منتشر کرده است.رابین ریانا فنتی که به نام ریحانا یا ریانا شناخته می.شود همیشه در دنیای موسیقی آمریکا کارهایش جنجالی بوده است اما حالا انتشار عکس.هایش در محوطه مسجدی در امارات باعث انتقادهای جدی از او شده است.او که به امارات سفر کرده بود در مسجد شیخ زاید شروع به عکاسی با ژست.های عجیب و غریب می.کند که مقام.های مسجد با اعتراض.های به وجود آمده او را از مسجد بیرون می.کنند. مقام.های این مسجد با صدور بیانیه.ای ضمن تأکید بر بی.احترامی این خواننده آمریکایی به حرمت مسجد به عنوان مکان مقدس مسلمانان اعلام کرده.اند که ریحانا و گروه همراهش حتی مجوز عکاس در این مسجد را نداشته.اند.در این بیانیه با اشاره به این مسئله آمده است: در مواردی مانند این مسئله که افرادی با رفتار خود مانند گرفتن عکس.ها نامناسب از حدود فضای معنوی مسجد تجاوز می.کنند و ژست.هایی می.گیرند که در تضاد با حرمت یک مکان مقدس است فرد خاطی به صورت مودبانه باید از مسجد به بیرون رانده شود.با انتشار تصاویر این خواننده حتی بسیاری از طرفداران او هم از این عکس.های نامناسب انتقاد کردند. در فضای مجازی کاربران این اقدام را توهین به مقدسات مسلمانان دانسته و خواستار عذرخواهی این خواننده شده.اند.


یکی از کاربران در کامنتی زیر این عکس.ها نوشته است: این نوع عکس. گرفتن حتی با لباس پوشیده در مسجد مسلمانان زشت و یک اقدام توهین.آمیز است. من فکر نکنم مسیحی..ها هم حاضر باشند کسی عریان در کلیسا عکس بگیرد!


کاربری دیگر نوشته است: به نظر ریحانا مسجد را با سالن مد اشتباه گرفته است. چرا به او اجازه وارد شدن به مسجد را داده.اند ؟ هنوز این خواننده آمریکایی به انتقادهایی که در فضای مجازی در حال گسترش است پاسخ نداده است.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
استانها > شمال > گلستان
نجاری:
کنسرت رضا صادقی 12 و 13 اسفند ماه در گرگان برگزار می شود
گرگان - خبرگزاری مهر: تهیه کننده کنسرت موسیقی رضا صادقی گفت: کنسرت موسیقی رضا صادقی 12 و 13 اسفند ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

محمد کاظم نجاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این کنسرت در 4 سانس اجرا می شود که سانس اول آن در ساعت 18 و سانس دوم آن در ساعت 21شب به مدت 2 روز برپا خواهد شد.

وی ادامه  داد: در این کنسرت پویا نیک پور رهبری ارکستر این خواننده پاپ را بر عهده دارد و همچنین میلاد عالمی، امیر شهابی، آرش مقدم، علیرضا شهبازی، دارا دارایی، ناصر رحیمی و مرتضی کریمی به عنوان نوازنده با این خواننده همکاری می کنند.

وی اذعان کرد: شهروندان می توانند برای خرید بلیط این کنسرت به خیابان ولی عصر عدالت 16 ساعت فروشی "مینت"، موسیقی "سول" واقع در انبار جهاد و خیابان سرخواجه، سرخواجه  11 فروشگاه "ال جی"  می باشد.

وی تصریح کرد: استقبال شهروندان گرگانی برای خرید بلیط تاکنون بسیار چشمگیر بوده و با توجه به برگزاری کنسرت دیگر خوانندگان در شهرستان گرگان، اغلب شهروندان از هنر و هنرمندان و اجرای اینگونه برنامه ها استقبال خوبی دارند.

نجاری برپایی کنسرت گروه موسیقی "سون" را از جمله فعالیت های خود اعلام کرد و اظهار داشت: حضور مردم در کنسرت گروه موسیقی "سون" فوق العاده بود و یکی از بهترین کنسرت هایی که تاکنون برگراز کرده ام، به شمار می رود.

وی در خاتمه یادآور شد: رضا صادقی در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های گذشته خود به همراه آهنگهایی جدید را برای مخاطبان خود اجرا خواهد کرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

کاسياس: اميدوارم تا 40 سالگي هم در رئال باشم


دروازه‌بان تيم ملي فوتبال اسپانيا ابراز اميدواري کرد که تا سن 40 سالگي همچنان در رئال مادريد به بازي ادامه دهد.


ايکر کاسياس در يک برنامه راديويي حاضر شد. دروازه‌بان تيم ملي فوتبال اسپانيا ابراز اميدواري کرد که تا سن 40 سالگي فوتبال بازي کند؛ هرچند مطمئن نيست تا آن زمان همچنان در رئال باشد.

وي اظهار داشت: دوست دارم همچنان به کسب افتخارات ادامه دهم. فرصت داشتن براي رسيدن به قهرماني‌هاي بيشتر و به خيابان رفتن براي جشن گرفتن به همراه هواداران فوق‌العاده است. اين يک مزيت واقعي است. اکنون خيلي بيشتر به اين فکر مي‌کنم که وقتي فوتبال را کنار گذاشتم، چه کاري انجام دهم. دوست دارم همچنان بازي کنم، اگر بشود در باشگاه خودم.

وي خاطرنشان کرد: مهم است که تلاش کنيد تا به ترکيب اصلي تيم برگرديد؛ بايد به مبارزه ادامه دهيد و تلاش کنيد موفقيت‌هاي بيشتري کسب کنيد. من يک انسان ايده‌آل‌گرا هستم و هميشه با احترامي که براي هم‌تيمي‌هايم قائل هستم، مي‌خواهم بازي کنم.

دروازه‌بان رئال مادريد اضافه کرد: اميدوارم مقابل ايتاليا بازي کنم. حضور در تيم ملي براي من اهميت زيادي دارد و از مربي تشکر مي‌کنم که همچنان به من اعتماد دارد. فکر مي‌کنم مي‌توانم تا 40 سالگي به بازي ادامه دهم. يک دروازه‌بان اگر از خودش مراقبت کند، مي‌تواند تا 40 سالگي بازي کند. اميدوارم که وقتي 40 ساله شدم، همچنان در رئال مادريد باشم اما زماني مي‌رسد که ديگر امکانش نخواهد بود. وقتي قرارداد من به پايان برسد، درباره اينکه بايد چه کاري انجام دهم و اينکه آيا در رئال بمانم يا نه فکر مي‌کنم.

کاسياس در خصوص بهترين مهارهايش گفت: مهار توپ پروتي از تيم سويا، مهار توپ در فينال ليگ قهرمانان 2002 يا واکنشي که در جام‌جهاني آفريقاي جنوبي مقابل آرين روبن داشتم. همه آنها را به ياد مي‌آورم.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

حاضرم‌استقلال‌رابراي‌فصل‌آينده‌ببندم‌وبعدبروم


مديرعامل استقلال در واکنش به اظهارات واعظ آشتياني گفت: حوصله جواب دادن به افراد بي‌سواد را ندارم و پاسخ افراد باسواد را مي‌دهم.


علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، درباره اينکه قرارداد 15 بازيکن استقلال در پايان فصل به پايان مي‌رسد و او نيز اعلام کرده، قصد جدايي از استقلال را دارد، اظهار داشت: سال گذشته نيز با چنين شرايطي روبرو بوديم. تنها فرق اين فصل با فصل آينده اين است که پيش از آغاز اين فصل، تنها يک بازيکن با ما قرارداد داشت اما براي فصل آينده 3،4 بازيکن با استقلال قرارداد دارند.

وي افزود: متاسفانه با توجه به قراردادها و هزينه‌هاي پرداختي به بازيکنان، قرارداد بيشتر آنها يک‌ساله بسته مي‌شود که چنين شرايطي در پرسپوليس و ديگر تيم‌ها نيز وجود دارد. سال گذشته و حتي سال‌هاي قبل نيز قرارداد بازيکنان را تمديد کرده‌ام و مشکلي از اين بابت وجود نداشت اما چون قرار است فصل آينده از مديرعاملي استقلال کنار بروم، از هم‌اکنون جدايي‌ام را اعلام کردم تا فرصت براي فرد ديگري وجود داشته باشد.

مديرعامل استقلال با بيان اينکه کار کردن در استقلال سخت است، ادامه داد: اگر دوستان بخواهند حاضرم تيم را براي فصل آينده ببندم و سپس از استقلال بروم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اعتراض عبدالرحمن شاه‌حسيني به حکم کميته انضباطي در مورد محروم نکردن مهدي رحمتي گفت: به زودي از کساني که به هر طريقي مي‌خواهند باعث محروميت رحمتي شوند، شکايت مي‌کنيم. رحمتي الگو است و در سال‌هاي گذشته 9 بار به عنوان بازيکن اخلاق معرفي شد ولي جوي براي او ايجاد کرده‌اند تا او را «بد» جلوه دهند.

وي خاطرنشان کرد: ما منکر عکس‌هاي منتشر شده نيستيم اما اين عکس‌ها نشان دهنده واکنش رحمتي به تماشاگران نيست. صورت رحمتي به سمت تماشاگران نيست و حتي امير حسين فشنگچي بازيکن ملوان گفته در آن لحظه مشغول صحبت با رحمتي بوده است. اي کاش شاه‌حسيني به جاي دخالت کردن، با من تماس در اين رابطه تماس مي‌گرفت و يا صحبت‌هاي رحمتي را مي‌شنيد و سپس قضاوت مي‌کرد.

مديرعامل استقلال با بيان اينکه «کميته انضباطي تصميم خود را گرفته و بايد به آن احترام گذاشت»، تصريح کرد: اين کميته جريمه‌هاي سنگيني براي ما در نظر گرفت اما اعتراضي نکرديم. حتي در زمان شاه‌حسيني نيز وي براي ما سخت‌گيري‌هاي زيادي مي‌کرد اما اعتراضي از سوي ما صورت نگرفت. اين اظهارنظرها کار درستي نيست و بايد اجازه دهيم کساني که مسئوليت دارند، کارشان را انجام دهند.

وي با اشاره به مصدوميت آندرانيک تيموريان يادآور شد: امسال حسابي در بورس شانس قرار داريم و در اين زمينه برنده مي‌شويم! البته اين بازيکن به اميد خدا زودتر به بازي‌هاي استقلال خواهد رسيد.

فتح‌الله‌زاده درباره شايعه مربيگري زوج فرهاد مجيدي - عليرضا منصوريان در استقلال براي فصل آينده به تسنيم گفت: فرهاد کمتر در تهران حضور دارد. حدود يک‌ماه پيش با او صحبت کردم. چنين خبري صحت ندارد چون وقتي تيم من مربي دارد، نبايد در مورد زوج مربيگري مجيدي - منصوريان صحبت کنم. تلاش ما اين است که امير قلعه‌نويي فصل آينده در استقلال بماند.

مديرعامل استقلال تاکيد کرد: مجيدي براي مربيگري در استقلال اعلام آمادگي نکرده که بخواهيم درباره آن صحبت کنيم. به نظرم اين موارد حرف‌هاي بي‌ربطي است که در راستاي اذيت و آذار ما انجام مي‌شود.

وي در مورد اظهارات سياوش اکبرپور مبني بر اينکه «بازيکني 1/5 ميليارد تومان پول گفت و اسطوره شد ولي من که پولي نگرفتم بي‌غيرت شدم»، گفت: به هر کسي به اندازه‌اي که لازم بوده پول داده‌ايم. نسبت به باشگاه‌هاي ديگر به بازيکنان پول خوبي پرداخت کرده‌ايم. بي‌غيرت بودن و يا باغيرت بودن بازيکن را ما تشخيص نمي‌دهيم و اين هوادار است که تشخيص مي‌دهد. اين هوادار ممکن است يک‌بار تيمش را تشويق و يا يک‌بار به تيمش را توهين کند. نبايد ناراحت شويم و بايد ظرفيت‌هاي خودمان را بالا ببريم. به نظرم مشکلات اخير روي سياوش تاثير گذاشته و ناراحت است و چند بازي که پيروز شويم به شرايط گذشته بازمي‌گردد.

مديرعامل استقلال درباره وضعيت محمد قاضي و شرکت نکردن او در تمرينات استقلال عنوان کرد: قاضي مشکلاتي داشت که در اين زمينه با امير قلعه‌نويي صحبت کردم و اين بازيکن در تمرين امروز شرکت مي‌کند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اظهارات واعظ آشتياني که گفته «وزارت ورزش بايد قبل از رفتن فتح‌الله‌زاده مسائل مالي را حسابرسي کند»، گفت: آشتياني به جاي سفسطه و مغلطه بازي تراز مالي زمان مديريت خودش را به مجمع نشان دهد. او که «بلبل زبان» است بهتر است تراز مالي که در زمان او و در هيئت مديره تصويب شد را به مجمع نشان دهد. البته بايد ديد که او مي‌داند تراز مالي چيست و سپس بايد درباره آن صحبت کند.

وي ادامه داد: جالب است من که تراز دارم و حساب‌هاي مرا شرکت حسابرسي رسمي رسيدگي کرده، محکوم هستم ولي او که حسابرسي ندارد از من ايراد مي‌گيرد. چرا او تراز مالي مديريت خودش را نشان نمي‌دهد؟

فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه آشتياني مدعي شده که فتح‌الله‌زاده فرق زيان انباشته و بدهي جاري را نمي‌داند، گفت: من حوصله جواب دادن به افراد بي‌سواد را ندارم و پاسخ افراد باسواد را مي‌دهم.

مديرعامل استقلال گفت: کمپ استقلال را ساختيم و اگر ادعا مي‌کنند اين کمپ سند ندارد، اجازه دهند کمپ را چه با سند و چه بي‌سند بفروشم. اين کمپ مشتري دارد که حاضر است قيمت 150 ميليارد تومان بپردازد. رسما از طريق خبرگزاري تسنيم اعلام مي‌کنم که اگر اجازه فروش کمپ را بدهند، 150 ميليارد تومان به حساب باشگاه استقلال واريز مي‌کنم.

فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه متاسفانه به مردم اطلاعات غلط مي‌دهند، گفت: آقايان بعدها نگويند قيمت کمپ بيشتر بوده و فتح‌الله‌زاده مبلغ را کمتر اعلام کرده است. من چنين پولي ندارم که براي خريد کمپ بپردازم ولي اگر کمپ را بفروشم 150 ميليارد تومان به حساب باشگاه استقلال واريز مي‌کنم.

وي در پايان گفت‌وگو با تسنيم تصريح کرد: اين آدم (آشتياني) هماني است که فيفا به خاطر شکايت شرکت آمريکايي، استقلال را يک ميليارد و دويست ميليون تومان در زمان مديريت او جريمه کرد. در اثر ناتواني اين آقا، استقلال جريمه شد چون آقايان عرضه دفاع کردن نداشتند ولي پس از اينکه او را کنار گذاشتند و ما به استقلال آمديم، با يک‌بار رفتن به سوئيس موفق شديم شرکت آمريکايي را محکوم کنيم. اميدوارم خدا به او آرامش دهد تا ديدگاهش تغيير کند.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

مبعلي: براي بازي با الريان مشکلي ندارم


هافبک تيم فوتبال استقلال از امروز در تمرينات تيمش حضور پيدا خواهد کرد.


ايمان مبعلي که در جريان ديدار تيمش مقابل الشباب عربستان دچار آسيب ديدگي از ناحيه مچ شده بود از امروز در اختيار کادر فني آبي پوشان قرار خواهد گرفت.

اين بازيکن پس از چند روز فيزيوتراپي امروز در جريان ديدار دوستانه تيمش مقابل تيم ملي جوانان حاضر خواهد شد ولي بازي نخواهد کرد.

مبعلي در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص مصدوميت خود گفت: خوشبختانه زير نظر کادر پزشکي استقلال برنامه هايم را انجام دادم و از امروز مي توانم آرام آرام تمرينات را شروع کنم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا مي تواند در بازي با الريان قطر به ميدان برود يا خير گفت: خوشبختانه شرايطم خوب است و با رفع آسيب ديدگي مشکلي براي همراهي استقلال در بازي هفته آينده نخواهم داشت.

تيم فوتبال استقلال روز 20 اسفند ماه در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا در قطر به مصاف الريان خواهد رفت.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

بنگر: مشکل اصلي براي من است نه شيريني


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد که مشکلات او از مشکلات به وجود آمده براي شيريني بدتر است.


محسن بنگر در مورد بازي روز گذشته تيم ملي فوتبال ايران مقابل کويت گفت: بازي خوبي بود که با پيروزي ما همراه شد و بايد از هواداراني که به ورزشگاه آمدند و تيم ملي را تشويق کردند تشکر کنم.

به گزارش تسنيم، مدافع تيم ملي درباره عملکردش در اين بازي و گل اول تيم کويت تصريح کرد: نبايد در مورد عملکردم صحبت کنم بلکه مردم و کارشناسان بايد نظر بدهند. درباره گل کويت هم بگويم، مي‌خواستم ضربه بازيکن کويت را قطع کنم تا به دروازه نرسد که توپ بعد از برخورد به پاي من وارد دروازه شد.

بنگر در خصوص حضور يک مربي کيک‌بوکسينگ در کادرفني تيم ملي و تاثيرات اين اتفاق اظهار داشت: فکر مي‌کنم حضور يک کيک‌بوکسينگ‌کار در تيم ملي فوتبال حرکت جالبي باشد اما تاثيراتش در اردوهاي بلند مدت مشخص مي‌شود و بعد از 3،4 روز نمي‌شود در اين مورد صحبت کرد.

مدافع پرسپوليس در واکنش به حرکت مهدي رحمتي در بازي استقلال - ملوان و جريمه مالي اين بازيکن تاکيد کرد: من در جايگاهي نيستم که بخواهم در اين مورد صحبت کنم و «مهدي» هم از دوستان خوب من است، پس بهتر است به اين مورد نپردازم.

بنگر ادامه داد: فصل گذشته به خاطر يک حرکت چند جلسه محروم شدم و فکر مي‌کنم جالب نباشد که اين موضوع قديمي را دوباره باز کنم. محروميت من درست يا نادرست انجام شد و الان با حرف زدن چيزي درست نمي‌شود.

«نمي‌‌دانم تکليف طلبم از باشگاه پرسپوليس به کجا کشيده مي‌شود»، مدافع پرسپوليس با بيان اين جمله گفت: با اين وضعي که از نظر مالي داريم بعيد مي‌دانم تا پايان سال بتوانيم حتي بخشي از طلب خود را از باشگاه بگيريم. واقعاً شرايط سختي داريم و اميدوارم هرچه زودتر مشکلاتمان حل شود.

بنگر در مورد آخرين وضعيت اتومبيل‌هاي اهدايي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: منتظريم به صورت رسمي ماشين‌ها را توقيف کنند و کار ديگري هم از دست‌مان بر نمي‌آيد. متاسفانه هر اتفاقي که رخ مي‌دهد به ضرر ماست و واقعاً ديگر نمي‌دانم بايد چه کار کنم.

اين بازيکن در پاسخ به اين سوال که آيا اتومبيل‌ها را به باشگاه پرسپوليس تحويل داده، اظهار داشت: مگر کسي در باشگاه هست که اين ماشين‌ها را تحويل بگيرد؟‌ ضمن اينکه آنهايي که به ما اين اتومبيل‌ها را دادند ديگر در باشگاه نيستند که پاسخگو باشند.

بنگر در واکنش به مشکلاتي که براي سعيد شيريني ايجاد شده، تاکيد کرد: اصلاً خبر ندارم که براي شيريني چه اتفاقي رخ داده اما فقط مي‌دانم مشکل اصلي براي من است نه براي شيريني. متاسفانه فقط مي‌گويند فلاني پول زياد گرفته و قرارداد ميلياردي دارد اما نمي‌دانند همين ماشين‌هايي که روي هواست هم جزو قرارداد ما تلقي مي‌شود.

مدافع پرسپوليس در خصوص اينکه گفته مي‌شود اين باشگاه به زودي به بخش خصوصي واگذار خواهد شد، به تسنيم گفت: اميدوارم هر اتفاقي که رخ مي‌دهد به نفع پرسپوليس باشد ما که 2 سال است به تيم آمديم از اين بلاتکليفي خسته شديم حالا ببينيد هوادار چه مي‌کشد، آنها چه گناهي دارند؟

وي يادآور شد: يا بايد پرسپوليس را خصوصي کنند يا اينکه اگر دولتي است بوجه خوبي داشته باشد. پرسپوليس با اين هواداري که دارد بايد درآمدزايي خوبي داشته و اصلاً مشکل مالي نداشته باشد. مگر تيم‌هاي پر طرفداري مانند بارسلونا و رئال مادريد بدهي دارند؟ پرسپوليس با توجه به پتانسيلي که دارد به راحتي مي‌تواند خرج خودش را تامين کند.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

مصدوميت گرداني و طالبي برطرف شد


مصدوميت دو بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي بر طرف شد و آنها مشکلي براي حضور در تمرينات گروهي ندارند.


تراکتورسازي در ديدار دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه 21 اسفند به مصاف لخويا قطر مي‌رود.

به گزارش فارس، شاگردان توني اوليويرا از روز گذشته تمرينات خود را براي اين بازي آغاز کردند. حبيب گرداني و فرشيد طالبي دو مصدوم تراکتورسازي هستند که در ديدار قبلي اين تيم مقابل الاتحاد عربستان که با پيروزي يک بر صفر قرمزپوشان تبريزي به پايان رسيد غايب بودند.

طبق اعلام رسول صادق معاونت پزشکي باشگاه تراکتورسازي تبريز حبيب گرداني که از ناحيه مينيسک پا دچار پارگي جزئي شده بود مشکلش برطرف شده است.

همچنين فرشيد طالبي که از مصدومت کشيدگي کشاله ران پا رنج مي‌برد سلامتي خود را باز يافته است.

البته هنوز حضور اين دو بازيکن در ديدار مقابل لخويا قطر به طور قطعي مشخص نشده است و بعد از معاينه‌اي که امروز از سوي پزشکان انجام مي شود اين مسئله معلوم خواهد شد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

نوري: تعطيلي ليگ به ضرر ماست


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قطعا تعطيلي ليگ به ضرر ما خواهد بود چرا که ما در شرايط برد بوديم اما به هر حال اين تعطيلي براي تمام تيم‌هاست و به سود بعضي از تيم‌ها خواهد شد و به ضرر بعضي از تيم‌ها.


محمد نوري در مورد تمرينات پرسپوليس و عدم حضور ملي‌پوشان اين تيم در اين تمرينات، گفت: تمرينات ما خوب برگزار مي‌شود اما اگر بخواهيد حساب کنيد نفرات اصلي تيم در تمرينات حضور ندارند و با 5-4 بازيکن اميد و 6-5 بازيکن اصلي مشغول تمرين هستيم. نفرات ما در تمرين خيلي کم است و شايد تمريناتي که کادر فني مي‌خواهد را نتوانيم انجام دهيم. با اين حال ما با همه وجود تمرين مي‌کنيم تا براي سه بازي باقيمانده‌مان آماده باشيم. اميدوارم اين آمادگي را نگه داريم تا در سه بازي 9 امتياز بگيريم و بتوانيم قهرمان شويم.

به گزارش فارس، کاپيتان پرسپوليس در مورد اردوي اين تيم در استان مازندران افزود: قطعا اين اردو تأثيرات خوبي در ادامه کار ما خواهد داشت چرا که ما در اين اردو بر روي چمن مصنوعي کار مي‌کنيم و مي‌توانيم براي بازي در رشت آماده باشيم. چون بازي در رشت شرايط نزديکي با اردوي ما در مازندران دارد و فکر مي‌کنم اردوي خيلي خوبي در پيش داريم که در آن دو بازي سنگين هم برگزار خواهيم کرد تا روند آماده‌سازي ما در ادامه ليگ به خوبي انجام شود.

وي در خصوص تعطيلي ليگ و احتمال وقفه در روند پرسپوليس اظهار داشت: قطعا اين تعطيلي به ضرر ما خواهد بود چرا که ما در شرايط برد بوديم اما به هر حال اين تعطيلي براي تمام تيم‌هاست و به سود بعضي از تيم‌ها خواهد شد و به ضرر بعضي از تيم‌ها که فکر مي‌کنم به ضرر ما خواهد شد اما کاري نمي‌توان کرد و فقط مجبوريم تمرين کنيم تا آماده بمانيم.

بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان در مورد اينکه خيلي‌ها منتظر بودند او به تيم ملي دعوت شود اما اين اتفاق نيفتاد، گفت: کي‌روش از نظر فني قوي است و قطعا کارش را بلد است و مطمئنا بايد به نظر او احترام گذاشت که چه بازيکني را دعوت کند چرا که او سرمربي تيم ملي است.به هر حال در اين اردو او خواسته تا بازيکنان جوان را به تيم ملي دعوت کند و آنها را هم امتحان کند. فکر نمي‌کنم مشکل خاصي باشد و اگر قسمتم بود در اردوهاي ديگر در کنار تيم ملي خواهم بود. کي‌روش فوتبال من را قبول دارد و اگر نياز بداند من به درد تيم ملي‌ مي‌خورم حتما من را به تيم ملي دعوت مي‌کند.

وي ادامه داد: قطعا منتظر هستم تا به تيم ملي دعوت شوم اما به هر حال نظر نهايي را او مي‌دهد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

کشوري‌فرد: استعفايي نداده‌ام


مديرعامل باشگاه صباي قم در حالي از حل مشکلات در روزهاي آينده خبر مي دهد که بازيکنان اين تيم براي سومين روز متوالي اعتصاب کرده اند.


بازيکنان تيم فوتبال صباي قم از يک شنبه در تمرين حاضر شدند ولي با اطلاع از حل نشدن مشکلات مالي به تمرين نپرداختند. اعتصاب قمي ها ديروز هم ادامه داشت و شنيده ها حاکي از آن است تمرين هاي صبا همچنان در خواب زمستاني به سر مي‌برد.

به گزارش ايسنا، هفته گذشته بعد از استعفاي رئيس هيات مديره باشگاه که براي وارد کردن شوک به مسئولان بود، اوضاع نه تنها بهتر نشد بلکه مديرعامل هم تهديد کرد اگر مسئولان استاني به داد تيم نرسند او هم کنار خواهد کشيد. خبر استعفاي کشوري فرد امروز بين بازيکنان دهان به دهان پيچيد.

محمد رضا کشوري فرد با تکذيب خبر استعفايش گفت: قصد صحبت کردن نداشتم چون حرفي براي گفتن نيست اما با توجه به شايعه استعفا خواستم اين موضوع را تکذيب کنم تا بازيکنان بيشتر از اين نگران نباشند. در حال انجام امور براي تامين منابع مالي هستيم و فکر مي کنم بازيکنان هم دو، سه روز ديگر به تمرين ها باز مي‌گردند. هر چند دير است اما چاره اي نداريم.

تيم فوتبال صبا قرار است هفتم فروردين 1393 به مصاف ذوب آهن برود و به همين منظور از شنبه هفته آينده در قم اردو برپا خواهد کرد که البته مشخص نيست بازيکنان حتي به اين اردو هم بروند يا نه!

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

شکايت باشگاه استقلال در دفاع از رحمتي


باشگاه استقلال قصد دارد در دفاع از دروازه‌بان استقلال از افرادي که قصد دارند او را به هر طريقي محروم کنند، شکايت کند.


باشگاه استقلال قصد دارد از کساني که مي‌خواهند به هر طريقي باعث محروميت مهدي رحمتي سنگربان استقلال شوند، شکايت کند.

فتح‌الله‌زاده با اعلام اين خبر به خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، گفت: به زودي از کساني که براي محروميت رحمتي تلاش مي‌کنند، شکايت خواهيم کرد. در اين رابطه به جاهاي خوبي رسيديم و قرار است کميته حقوقي باشگاه پيگير اين موضوع باشد.

به گزارش تسنيم، کميته انضباطي مهدي رحمتي را به دليل انجام عمل غير ورزشي در ديدار ملوان - استقلال 6 ميليون تومان جريمه کرد اما پس از اين حکم خيلي‌ها اعتقاد داشتند رحمتي بايد محروم شود.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

منافي: پرسپوليس هنوز شانس قهرماني دارد


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:در فوتبال ايران هر اتفاقي مي‌افتد. با اين حال بعيد مي‌دانم تيمي بخواهد تباني کند. اين کار جالب نيست و در همه جاي دنيا تباني کار زشتي است.


جواد منافي در خصوص وضعيت اين روزهاي تمريني پرسپوليس که بدون حضور ملي‌پوشان برگزار مي‌شود، گفت: شرايط ما خوب است و با اينکه ملي‌پوشان در کنار ما نيستند اما تمرينات‌مان را خيلي خوب ادامه مي‌دهيم. وضعيت کلي تيم خوب است اما 5-4 بازيکن مصدوم داريم که مشغول فيزيوتراپي هستند اما اردوي خوبي در شمال خواهيم داشت و ملي‌پوشان هم به ما اضافه خواهند شد تا وضعيت اردويي ما خوب باشد و دو بازي دوستانه هم در اين اردو برگزار مي‌کنيم تا تيم در شرايط مسابقه باقي بماند.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه اين اردو چقدر مي‌تواند در ادامه کار پرسپوليس در ليگ برتر مفيد واقع شود، اظهار داشت: صددرصد اين اردو به سود ما خواهد بود چرا که بيشتر از يک ماه ليگ تعطيل است و نگه‌داشتن بازيکنان در شرايط مسابقه کار سختي است در هر صورت سعي ما اين است که در اين دو بازي که روي چمن مصنوعي انجام مي‌دهيم براي بازي با داماش آماده شويم و از نظر وضعيت آب و هوايي هم آب و هواي مازندران به آب و هواي گيلان نزديک است و اين اردو مي‌تواند کمک خوبي به ما کند و بعد هم به ارمنستان مي‌رويم تا يک بازي دوستانه هم آنجا برگزار کنيم.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چقدر براي قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر شانس قائل هستيد، گفت: شرايط ما سخت است چرا که با تيم‌هاي انتهاي جدولي بازي داريم اما اين موضوع براي تيم‌هاي ديگر هم وجود دارد ما تا آخرين لحظه اميدوار هستيم و همه چيز به خودمان بستگي دارد تا هر سه بازي را ببريم. يک نيم‌نگاهي هم به تيم‌هاي ديگر خواهيم داشت چرا که رقباي ما در صدر جدول با هم بازي دارند و مطمئنا آنها هم امتياز از دست مي‌دهند.

منافي در مورد شايعه تباني در ليگ برتر افزود: ما کار سختي براي قهرماني داريم اما به هر حال در فوتبال ايران هر اتفاقي مي‌افتد. با اين حال بعيد مي‌دانم تيمي بخواهد تباني کند. اين کار جالب نيست و در همه جاي دنيا تباني کار زشتي است و اميدوارم چنين چيزي پيش نيايد ما همه تلاش‌مان را مي‌کنيم تا اين اتفاق نيفتد. ما بايد بازي‌هاي خودمان را ببريم تا اميدوار باشيم تيم‌هاي ديگر لغزش داشته باشند تا ما بتوانيم به صدر جدول برسيم.

وي در مورد شانس قهرماني پرسپوليس هم گفت: صددرصد شانس قهرماني داريم چون تيم‌هاي بالاي ما بازي مستقيم و رودررو دارند اما ما هم بايد بازي‌هايمان را ببريم و منتظر لغزش تيم‌هاي ديگر باشيم.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

پاسخ درودگر به سيروس محجوب و معمايي


مديرعامل سابق باشگاه ملوان در يادداشتي به اظهارات مالک اين باشگاه واکنش نشان داد.


صادق درودگر مديرعامل سابق ملوان در ياداشتي به اظهارات سيروس محجوب مالک اين باشگاه واکنش نشان داد. متن ياداشت درودگر که در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته به شرح زير است:

به گزارش فارس، مردم عزيز بندر انزلي، هواداران پرشور پيشکسوتان محترم باشگاه ملوان بندر انزلي و جناب آقاي محجوب

با سلام و عرض ادب پيرو مصاحبه هايي که طي جلسه مطبوعاتي روز گذشته در خبرگزاري محترم فارس خواندم علي رغم ميل باطني ام مجبور به ارائه پاسخ و روشنگري شده و موارد زير را ارائه مي نمايم.

1- بسياري از موارد و مطالبي را که از آن آگاهي کامل دارم بنا به درخواست دوستان ملواني در حال حاضر فقط و فقط به خاطر هواداران فهيم،زحمات کادر فني،يشکسوتان عزيز، زحمات بازيکنان، کادر پزشکي و کارکنان صديق باشگاه اظهار مي نمايم تا حداقل حرکت کوچکي باشد تا شايد بتوانم ذره اي از محبت هميشگي اين عزيزان ارزشمند را پاسخ دهم و بتوانم سهمي ناچيز در حفظ آرامش باشگاه داشته باشم.

2- جناب آقاي محجوب در چند مورد در مصاحبه خود از خيانت صحبت نموده ايد و براي همين منظور بنده مبادرت به نگارش اين نامه نمودم قصد دارم اين آخرين پاسخ بنده به شما باشد ، مگر اينکه شما علاقمند به مبادله الفاظ و مطالب بيشتري باشيد.

- اول سئوال بنده اين است واقعاً معني خيانت را مي دانيد؟

- دوم اينکه ميداني چه بار حقوقي و چه عواقبي استفاده از اين لفظ براي شما در محاکم قضايي ، در دنيا و آخرت خواهد داشت؟

- سوم اينکه بستن بودجه فصل پيش به شما چه ارتباطي دارد؟ باشگاه هيات مديره مسئول مالي و مدير عامل داشته و بودجه اين فصل نيز کمتر از 75.000.000.000 ريال بسته شده و لطفا به مردم اطلاعات غلط ندهيد.

- چهارم لطفا بطور شفاف و دقيق بفرماييد اين خيانت از جانب چه کسي صورت پذيرفته بنده يا آقايان سعادتمند داوودي ، محمد رضا بديعي فر ، دريادار حکيمي ، ناخدا آذرگون اعضاء هيات مديره زيرا در تماس تلفني که با بنده داشتيد نام يکي از اين آقايان را به وضوح بر زبان آورديد و به دوست مشترکمان نيز پيغام داديد که اساساً روي سخن من با آقاي درودگر نبوده است.

3- در مورد وجود طلبکار صحبت نموده ايد آقاي محجوب جنابعالي دو ماه قبل از قرارداد کليه اسناد مالي باشگاه را از آقاي سعادتمند داوودي فرماندار و رييس محترم هيات مديره وقت دريافت و مطالعه کرديد و صراحتاً به آقاي فرماندار فرموديد من فکر مي کردم اين باشگاه 16 ميليارد بدهي دارد خدا پدر درودگر را بيامرزد که بسيار اقتصادي مديريت نموده است حال از بدهي هشت نه ميلياردي سخن به زبان مي آوريد از شما خواهشمندم کليه صورتهاي بدهي که در زمان مديريت بنده وجود داشته با ذکر دقيق موارد و اشخاص بر روي سايت باشگاه و ساير رسانه ها قرار دهيد تا مردم ايران و بندر انزلي بدانند که کمترين بدهي تاريخ باشگاه مربوط به همين دوره است که با کوشش همکاران بنده و همکاري کادر فني و باريکنان محقق گشته است.

4- فرموده ايد که وقتي باشگاه هشت نه ميليارد بودجه داشته است و سه ميليارد پرداخت شده است اين خيانت است .برادر گرامي باشگاهي که مالک نداشته و در به در دنبال کسب درآمد براي گذران امور باشگاه بوده ايم سه ميليارد پرداخت نموده است اين بزرگترين خدمت است و اگر باشگاه بدهي و کسر بودجه نداشت مسئولين جنابعالي را براي سخنراني به باشگاه دعوت کرده و شيفته قد بالاي زيباي جنابعالي بوده اند؟ به همين دليل سهام باشگاه ليگ حرفه اي را بدون دريافت ريالي به شما منتقل نمودند؟ جنابعالي اسناد مالي باشگاه را قبلا ملاحظه ننموده بوديد؟چرا خود و مردم را فريب دهيم وقتي باشگاه استقلال و پرسپوليس اعلام مي کند که مبالغ پرداخت شده به بازيکنان تا سه بازي به پايان فصل بين بيست تا بيست و پنج درصد است بنده بدون حضور مالک بيش از 30 درصد پرداخت ها را انجام داده بودم و اين به لطف دعاي مردم و همکاري بازيکنان، کادر فني و همکاران صديق من بوده است؟

5- در مورد سرگي پاشينکو صحبت فرموده ايد بايد بگويم حرفه اي ترين و صادق ترين بازيکن خارجي که در عمر خود ديده ام سرگي پاشنکو بوده است ايشان يک دلار از شما نگرفته اند زيرا زماني که ايشان بدليل مشکلات خانوادگي باشگاه را با توافق طرفين ترک گفت شما تشريف نداشتيد و نمي دانم اين 145000 دلار را به چه کسي و چه حسابي پرداخت کرده ايد ، يا شايد اين مطلب هم مانند مذاکره با زيدان ، کوين کيگان ، نيو کاسل و ....... باشد ، شما حتي از دادن آي تي سي به سرگي خود داري نموديد که با وجود بيماري همسر و مشکلات خانوادگي تا کنون ايشان حتي براي گذران زندگي دچار مشکل گرديده و فراموش نفرماييد به خاطر مشکلات مالي باشگاه، سرگي از صد هزار دلار حق خود گذشت و با 100.000 دلار با ما قرارداد بست و به خاطر سيزده بازي که براي ما انجام نداد نيز 60.000 دلار به شما بخشيد ولي شما به ايشان 25.000 دلار هم براي نيم فصل نداديد.

6- در مورد آقاي اسکوچيچ فرموده ايد که از کي‌روش بيشتر به او توجه مي شود بلي زيرا کي‌روش با بهترين نفرات در ليگ ايران و حاضرين در ليگ هاي اروپايي و بالاترين قرارداد به جام جهاني صعود نمود و آقاي اسکوچيچ با تعدادي بازيکن با تجربه و جوانان جوياي نام و 120.000 دلار بهترين نتايج ملوان را رقم زده است ، حال سوال بنده اين است شما چرا از موفقيت ملوان نارحت هستيد؟

7- طلب 90 هزار دلاري مربوط به زوران مي شود که در سال 1388-89 به باشگاه ملوان پيوست با يک قرارداد دو ساله و در فيفا عليه ما اقامه دعوا نموده است و طلب 375.000 دلار نموده است که با همکاري وکيل باشگاه به 90.000 دلار بدهي قانع شده بود ولي اکنون نمي دانم که اين موضوع پيگيري شده است يا خير؟

8- آقاي محجوب شما هنوز نمي دانيد که مالک باشگاه مي بايست بدهي هاي پيشين را نيز تسويه نمايد؟ بدهي 3.700.000 توماني مربوط به زمان منطقه آزاد و بدهي دولت است و الباقي نيز هزينه اين فصل است نه بدهي گذشته شايد يک دهم آن مربوط به فصل گذشته باشد که کارشناسان بايد نظر بدهند که بودجه فصل قبل 11.600.000.000تومان بوده و بنده با پرداخت 7.300.000.000 تومان آنرا تسويه نموده ام و البته حدود تومان 800.0000.000 آن باقيمانده است و کليه حسابهاي باشگاه توسط مدير مالي باشگاه جناب آقاي بسيمي و همچنين شرکت حسابرسان مستقل از شهر رشت جناب آقاي روحاني تاييد شده است و دوباره پس از رفتن بنده نيز توسط آقاي معبودي که حسابرسي از برادران عزيز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوده اند دوباره حسابرسي شده است و نواقص آن نيز توسط آقاي بسيمي مدير محترم مالي باشگاه تهيه و تقديم شده است جناب آقاي محجوب شما در ايران زندگي مي کنيد در کشوري که مي گويند پرسپوليس 60.000.000.000تومان بدهي دارد و استقلال بيش از 30.000.000.000 تومان و باشگاههاي نظير تراکتور سازي و سپاهان و ذوب آهن دولتي نيز ميلياردها تومان بدهي دارند. جناب آقاي محجوب تا کنون به اين نکته فکر فرموده ايد که اگر بدهي باشگاه ملوان وجود نداشت جنابعالي را با چه کارنامه اي ، براي چه منظوري وبا چه هدفي به باشگاه ملوان دعوت نموده اند؟

9- آقاي محجوب حضرت امام حسين (ع) فرمود: اگر دين نداريد آزاده باشيد اين حقير نيز به شما برادر بزرگوار عرض مي نمايم اگر پول نداريد منصف باشيد.

10- شما که پول بازيکنان را نداده ايد و پاداش چهار بازي نيز پرداخت نشده ،بدهي دفاتر هواپيمايي ، فروشگاه ورزشي و آب معدني را هم نپرداخته ايد چرا اينقدر پول پول مي کنيد؟ آقاي محجوب پول داران اين کشور حتي يکبار نيز از داريي خود حرفي به ميان نمي اورند و نمي گويند در بانکهاي خارجي حساب دارند و در چند کشور هتل و تجارت سرا دارند و ....... .

11- و جناب آقاي معمايي شما نيز به بدهي هاي باشگاه اشاره فرموده ايد، نمي خواهم از بدهي هاي باقيمانده شما در راه آهن و شاهين بوشهر بگويم و چون تا کنون يک غلط داشته ايد نمره شما را کسر ننموده و برايتان تمام نمره را لحاظ مي نمايم ولي به شرط اينکه تکرار نشود.

والسلام محمد صادق درودگر هوادار فعلي و مدير عامل اسبق باشگاه مردمي و پرافتخار ملوان بندر انزلي

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

بلاتر در حمايت از برزيل بيانيه داد


رئيس فدراسيون جهاني فوتبال «فيفا» در حمايت از کشور ميزبان جام‌جهاني بيانيه داد.


در شرايطي که 100 روز تا شروع مهم‌ترين تورنمنت فوتبال جهان يعني مسابقات جام جهاني 2014 در کشور برزيل فرصت باقي مانده، سپ بلاتر بيانيه‌ داد.

مدير سوئيسي فيفا در اين بيانيه نه فقط از عوامل دستندرکار در کشور برزيل، خواهان حمايت براي انجام به موقع آماده‌سازي‌ ورزشگاه‌ها شد،‌ بلکه از جام جهاني نيز خواست در اين عرصه مشارکت بيشتري کنند.

وي گفت نه فقط هواداران برزيلي‌، بلکه حداقل چيزي حدود 200 ميليون انسان در سراسر جهان فوتبال را دوست دارند و هريک به سهم خود مي‌خواهند در اجراي جام جهاني سهم داشته باشند.

بلاتر افزود 100 روز تا جام جهاني فاصله است و همه روزها شور و هيجان فوتبال در سطح جهان فزوني مي‌گيرد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

پيروزي لاتزيو در خانه ويولا

شکست ميلان در سن سيرو مقابل يوونتوس

ميلان در ادامه روند ناکامي‌هاي خود در خانه مقابل يوونتوس مغلوب شد.

هفته بيست و ششم رقابت‌هاي فوتبال ليگ ايتاليا با انجام دو ديدار به پايان رسيد.

در مهم‌ترين ديدار ميلان در ورزشگاه خانگي با دو گل مغلوب يوونتوس شد. فرناندو يورنته 44 و کارلوس توز 68 براي يوونتوس گلزني کردند تا شمار امتيازهاي تيمشان را به 69 رسانده تا اين تيم همچنان در صدر جدول قرار داشته باشد. ميلان هم با 35 امتياز رتبه دهم را در اختيار گرفته است.

در ديگر ديدار فيورنتينا با يک گل در خانه خودي مغلوب لاتزيو شد. بيانکوچلستي که با ادي رخا بار ديگر اوج گرفته با تک گل لوريک کانا در دقيقه پنج موفق به شکست بنفش‌ها در فلورانس شد.

لاتزيو با اين سه امتياز، 38 امتيازي شد و خود را به رده هشتم رساند. فيورنتينا هم با همان 45 امتياز چهارم است.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

فاصله يک امتيازي مدعيان در 2 هفته

نتايج هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر فوتسال

تيم‌هاي فوتسال دبيري و گيتي‌پسند براي قهرماني در 2 هفته پاياني با يکديگر رقابت خواهند کرد.

هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر فوتسال عصر امروز با انجام هفت ديدار برگزار شد. تيم‌هاي دبيري و گيتي‌پسند با برتري مقابل حريفان خود رقابت در صدر جدول را باقي گذاشتند و تکليف قهرماني را به روزهاي پاياني انداختند اما با توجه 2 هفته به پايان مسابقات باقي مانده است و اختلاف امتياز تيم حفاري با صدر 6 امتياز است اين تيم بايد از قهرماني خداحافظي کند.

راه ساري هم با قبول شکست امروز مقابل گيتي‌پسند براي بقا در ليگ برتر کار سختي دارد چرا که اختلاف اين تيم با تيم رده دوازدهمي 5 امتياز است و بعيد است که اين تيم بتواند در 2 هفته باقي مانده اين امتياز را جبران کند.

نتايج کامل مسابقات امروز به شرح زير است:

تاسياست دريايي يک – فرش آراي مشهد يک؛ نتيجه رفت: برد 4 بر صفر فرش‌آرا

ماهان تنديس 3 – ميثاق تهران يک؛ نتيجه رفت: برد 2 بر يک ميثاق

هلال احمر تبريز 4 – حفاري اهواز يک؛ نتيجه رفت: برد 4 بر يک حفاري

گيتي پسند اصفهان 9 – راه ساري 2؛ نتيجه رفت: برد 9 بر 5 گيتي‌پسند

دبيري تبريز 3 – زمزم اصفهان يک ؛ نتيجه رفت: برد 4 بر يک زمزم

پتروشيمي ماهشهر يک – شهيد منصوري يک؛ نتيجه رفت: برد 2 بر صفر منصوري

شهرداري تبريز يک – شهرداري ساوه يک؛ نتيجه رفت: برد 2 بر صفر شهرداري تبريز

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا

برتري ايران برابر کويت در ديدار تشريفاتي

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار مرحله مقدماتي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا با نتيجه 3 بر 2 برابر کويت به برتري رسيد.

آخرين ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و کويت در مرحله انتخابي جام ملت‌هاي آسياي استراليا از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که اين ديدار در پايان با برتري 3 بر 2 ايران همراه بود.

گل‌هاي ايران را در اين ديدار يعقوب کريمي در دقيقه 2، مدافع کويت در دقيقه 61 و کريم انصاري‌فر در وقت‌هاي تلف شده به ثمر رساندند و دو گل کويت را نيز بنگر (گل به خودي) و رشيدي وارد دروازه احمدي کردند.

پيش از اين ديدار تيم‌هاي ايران و کويت صعود خود را به جام ملت‌هاي آسياي 2015 قطعي کرده بودند و اين ديدار فرصتي براي هر دو تيم بود تا بازيکنان جوان و کم‌تجربه خود را به ميدان بفرستند.

تيم ملي فوتبال ايران چهارشنبه اين هفته نيز در ديداري دوستانه در ورزشگاه آزادي به مصاف گينه مي‌رود.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

... و سرانجام جام جهاني براي ايران آغاز شد!

ايران - گينه؛ محک جدي شاگردان اصلي کي‌روش

تيم‌هاي ملي ايران و گينه فردا در ديداري تدارکاتي به مصاف هم خواهند رفت. اين در حالي است که در همان شب، رقباي همگروه در برزيل 2014 نيز مقابل تيم‌‌هاي روماني، مکزيک و مصر آزمايش مي‌شوند.

تيم ملي فوتبال ايران فردا در ديداري تدارکاتي در ورزشگاه آزادي به مصاف حريف آفريقايي خود يعني گينه خواهد رفت تا به اين ترتيب تدارک حضور در جام جهاني با برگزاري اين ديدار، رسماً براي تيم ملي ايران آغاز شود.

تيم ملي ايران که شب گذشته با بازيکنان جوان‌تر در آخرين ديدار مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015 مقابل کويت با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي رسيد فردا در اولين ديدار تدارکاتي براي حضور در جام جهاني به مصاف تيمي خواهد رفت که از آن به عنوان مدل کوچک‌تر تيم ملي نيجريه، همگروهي ايران در جام جهاني نام برده مي‌شود و بدون شک فلسفه انتخاب چنين حريفاني مانند گينه يا آنگولا و احتمالاً موزامبيک شبيه‌سازي ديدار با نيجريه در جام جهاني در ابعادي کوچک‌تر، اما در فضايي مشابه محسوب مي‌شود.

بنابراين پس از اينکه کي‌روش در ديدار شب گذشته آخرين فرصت را به بازيکنان جوان و جديد در مقابل کويت داد به نظر مي‌رسد از فردا شاهد فاز جديدي از دوران آماده‌سازي تيم ملي و تدارک اين تيم با حضور بازيکنان اصلي در ميدان مقابل گينه براي جام جهاني برزيل باشيم.

به همين منظور نيز روز گذشته ساير لژيونرا از جمله قوچان‌نژاد، دژاگه، جهانبخش، حقيقي و داوري نيز به جمع ملي‌پوشان فوتبال ايران در تهران ملحق شدند تا کي‌روش براي ديدار فردا مقابل گينه به واقع دستش براي امتحان تاکتيک‌هاي مختلف با حضور بيشتر بازيکنانش باز باشد، البته تيموريان و بيک‌زاده به خاطر مصدوميت اين ديدار را از دست داده و سرمربي تيم ملي بايد قيد حضور اين دو بازيکن را تا اردوي آماده‌سازي آفريقاي جنوبي که حدود 40 روز ديگر برگزار مي‌شود، بزند.

ديدار تدارکاتي با ماکت نيجريه و تيمي که در رده‌بندي فيفا در رده 62 جهان و 11 آفريقا قرار دارد در واقع حسن ختام سال 92 براي ملي‌پوشان فوتبال ايران خواهد بود و پس از برگزاري اين ديدار، ادامه برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي در سال 93 و با برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي که طبق اعلام مسئولان فدارسيون فوتبال 24 فروردين آغاز مي‌شود، پيگيري خواهد شد.

همچون تيم کي‌روش، رقباي ايران در جام جهاني نيز آزمايش خواهند شد. آرژانتين، مدعي قهرماني مسابقات و مهم‌ترين حريف تيم کشورمان با روماني ديدار مي‌کند. نيجريه با مکزيک مصاف مي دهد و بوسني هرزگوين نيز همچون تيم کي‌روش با حريفي آفريقايي به نام مصر مصاف مي‌دهد.

ژاپن و استراليا که از آسيا حاضر هستند، پذيراي نيوزيلند و اکوادور خواهند شد. کره‌جنوبي ديگر نماينده قاره کهن نيز ميهمان يونان خواهد بود.

در اروپا چند ديدار مهم انجام مي‌شود از جمله آلمان با شيلي ديدار مي‌کند، فرانسه و هلند نبردي تماشايي خواهند داشت. اسپانيا قهرمان جهان پذيراي ايتاليا است . انگليس فرصت تدارک برابر دانمارک را پيدا خواهد کرد و پرتغال با اعجوبه‌اش «کريستيانو رونالدو» پذيراي شيران رام‌نشدني کامرون مي‌شود.

*برنامه ساير مسابقات به اين شرح است:

ساينت لوسيا – جاماييکا

ايرلند- صربستان

بلژيک – ساحل‌عاج

لهستان – اسکاتلند

ولز – ايسلند

سوئيس – کرواسي

اتريش – اروگوئه

مراکش – گابن

روماني – آرژانتين

اوکراين – آمريکا

لوگزامبورگ- کيپ ورد

ترکيه – سوئد

سنگال – مالي

موازمبيک – آنگولا

آلباني – مالت

بوسني هرزگوين – مصر

جمهوري چک – نروژ

قبرس – ايرلند شمالي

کلمبيا – تونس

آندورا – مولداوي

مقدونيه – لتوني

مونته نگرو- غنا

مجارستان – فنلاند

موريتاني – نيجر

آذربايجان – فيليپين

ليتواني – قزاقستان

زامبيا – اوگاندا

گرجستان – ليختن اشتاين

کنگو – ليبي

روسيه – ارمنستان

بوروندي – رواندا

هند - بنگلادش


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

بهترين واکنش فصل اخير از آن دروازه‌بان پرسپوليس

در برنامه نود ديشب چه گذشت؟

در هفته‌اي که رقابت‌هاي ليگ بر‌تر تعطيل بود، برنامه‌نود در بخش نخست، به بررسي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و همچنين اردو‌ي تيم ملي پرداخت و در بخش ديگرش حاشيه‌هاي ايجاد شده در هيأت فوتبال تهران را بررسي کرد.

در هفته‌اي که رقابت‌هاي ليگ بر‌تر تعطيل و تنها چهار ديدار در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا برگزار شده بود، عادل فردوسي‌پور با يکي از برنامه‌هاي نودش مهمان خانه‌هاي مردم بود؛ برنامه‌اي که در بخش نخست، به بررسي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و همچنين اردو‌ي تيم ملي مي‌پرداخت و در بخش ديگرش حاشيه‌هاي ايجاد شده در هيأت فوتبال تهران را بررسي مي‌کرد.

به گزارش تابناک، پرسش پيامکي اين هفته نود به انتخاب بهترين واکنش دروازه‌بان‌ها در رقابت‌هاي ليگ بر‌تر اختصاص داشت که شش واکنش از رحمان احمدي، مهدي رحمتي، مهرداد طهماسبي، حامد لک، سوشا مکاني و نيلسون برگزيده و در معرض قضاوت بينندگان قرار گرفته بود.

پخش گزارش روز نخست هفته اول رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با بازي دو تيم استقلال ايران و الشباب عربستان و همين‌ طور فولاد ايران و الجيش قطر، نخستين بخش گزارش‌هاي نود بود.

در اين باره، سعيد مظفري‌زاده، داوري که به‌ تازگي با دنياي داوري خداحافظي کرده بود، نخستين مهمان تلفني برنامه بود تا درباره صحنه مشکوک و بحث‌برانگيز بازي استقلال و الشباب و خطا روي محمدقاضي صحبت کند؛ وي اين صحنه را خطاي آشکار و جريمه آن را يک ضربه پنالتي دانست که داور به اشتباه آن را اعلام نکرد و در تغيير نتيجه بازي، نقش کارآمدي داشت.

پس از اين بود که دو بازي روز دوم، يعني ديدار السد قطر برابر سپاهان ايران و تراکتورسازي ايران برابر الاتحاد عربستان پخش شد؛ نمايش حاشيه‌هايي از شادي فراوان تبريزي‌ها پس از پيروزي برابر تيم قدرتمند عربستاني، بخش ديگري از برنامه نود ديشب بود.

در ادامه گزارش از زمين‌هاي فوتبال قديمي تهران اين بار زمين راه‌آهن و بهتاش فريبا، سوژه ايران نود بودند. فريبا خاطرات فراواني ‌از دوران قديم و نحوه تمرينات در باشگاه بازيکن‌ساز راه‌آهن تعريف کرد؛ از جمله اينکه توپ‌هاي معمولي را رنگ مي‌کردند تا توپ سنگين شود و توانايي بازيکنان بالا‌تر رود.

وي ادامه داد: آن زمان ما امکاناتي نداشتيم، ولي با همه وجود بازي مي‌کرديم و پس از تمرين، زمين را ترک نمي‌کرديم و به تمرينات خود ادامه مي‌داديم.

فريبا در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در زمان ما، وقتي به کلاس نهم مي‌رسيديم، بايد انتخاب رشته مي‌کرديم و براي همين و نيز بابت درس‌هايم دو ماه در تمرينات حضور نيافتم و پس از پشت سر گذاشتن برخي مسائل، بار ديگر به تمرينات تيم بازگشتم.

با پخش تصاويري از گل‌هاي مسعود شجاعي، هافبک ايراني تيم لاس‌پالماس اسپانيا که براي شرکت در اردوي تيم ملي در ايران است، مهمان برنامه نود بود.

وي نخست از دوران طولاني مصدوميتش در اوساسونا گفت: «‌آن زمان يکي از سخت‌ترين دوران ورزشي‌ام بود و شش عمل جراحي را پشت سر گذاشتم. فيزيوتراپي، کار با پزشکان و... مرا خسته کرده بود تا اينکه باشگاه اوساسونا آن فيلم را براي من ساخت و واقعا از ديدن آن انرژي گرفتم. آن فيلم مرا منقلب کرد و در روند بهبودي‌ام کاملا تأثيرگزار بود. جالب اينجاست که روي تخت بيمارستان بودم که مدير باشگاه به عيادت من آمد و قرارداد مرا براي دو سال تمديد کرد. اين روحيه‌اي که بازيکنان و کادر فني به من دادند که واقعا در روند درماني‌ام تأثير گذاشت‌».

او در پاسخ به اينکه آيا دلتنگ سطح اول فوتبال اسپانيا شده است، گفت: «مسلما چرا. زماني که همراه با تيم ملي در کره بودم، از باشگاه وايادوليد پيشنهاد داشتم، ولي مبلغ قرارداد آن‌ها کم بود و گفتم که بعدا تصميم مي‌گيرم. زماني که به اسپانيا برگشتم، ديگر سهميه خارجي آن‌ها پر شده بود و مرا نمي‌خواستند. بعد از آن پيشنهاد ديگري از لاليگا نداشتم و در ‌‌نهايت لاس پالماس را براي ادامه فوتبال برگزيدم‌».

شجاعي در مورد ديدار ايران و کويت گفت: ‌‌بازي خوبي بود. بسياري از بچه‌ها ‌‌براي نخستين بار ‌بود که کنار هم بازي مي‌کردند و در نيمه نخست هماهنگي لازم را نداشتند اما در نيمه دوم بهتر شديم. بچه‌ها بازي خوبي‌ ارائه دادند و خدا را شکر که برنده شدند؛ افزون بر اينکه کويت هم تيم خوبي بود‌».

ستاره لاس پالماس در ادامه برنامه در مورد اخراجش در بازي برابر کره در مقدماتي جام جهاني گفت: «آن تکل من اشتباه بود؛ اما خدا را شکر که در ‌‌نهايت بازي را برديم و شرمنده مردم نشديم‌».

شجاعي با اشاره به اختلافش با هواداران‌ گفت: «من هم انسان هستم و اتفاقات و شعارهاي ديدار با تايلند روي من تأثير گذاشت؛ ولي پس از آن بازي همه چيز را فراموش کردم. به هر حال سليقه‌ها متفاوت است و نمي‌توانم هميشه همه را راضي نگه دارم‌».

عادل فردوسي‌پور که هنوز سخنان جالب ابراهيم تهامي در برنامه 90 را فراموش نکرده، از شجاعي درباره بيشترين تعداد دربيل پرسيد که او در پاسخ گفت: «سال 82 بود که با ذوب آهن بازي داشتيم و در يک صحنه از آن ديدار هفت تن را دربيل زدم؛ اما بعد از رد کردن ‌نفر آخر‌، ‌‌ديگر جان نداشتم، وگرنه مي‌توانستم با گلر تک به تک شوم‌».

شجاعي در پايان گفت: «مي‌خواهم يک عذرخواهي ويژه از آقاي افشين پيرواني بکنم. به نظر من مسائلي که به تازگي مطرح شد، ‌يک سوءتفاهم بود و من هم منظور خاصي از آن صحبت‌ها نداشتم؛ هر چند ايشان در جواب بيانيه تندي عليه من دادند. به هر حال ايشان پيشکسوت هستند و اميدوارم مرا ببخشند‌».

اما بخش پاياني سخنان مسعود شجاعي، ‌تقاضاي قابل تأملي داشت. وي در ادامه صحبت‌هايش گفت:‌ دومين نکته اما يک درخواست از پدر و مادر‌ها. راستش اين روز‌ها تب فوتبال خيلي داغ شده است. من چند روز قبل خبر تلخي خواندم درباره تجاوز به يک بچه در يکي از مدارس فوتبال. برايم دردناک بود. راستش الان خيلي از بچه‌ها اگرچه علاقه ندارند با اصرار پدر و مادر‌هايشان به اين مدارس فرستاده مي‌شوند. اتفاقات تلخ اين طوري از يک سو و دلزدگي که در ذهن بچه‌ها ايجاد مي‌شود، هم بعضي از اين مشکلات است. از همه پدر و مادر‌ها خواهش مي‌کنم خداي ناکرده بچه‌‌هايشان را به اجبار به فوتبال نفرستند و بگذارند خود بچه‌ها براي علايقشان تصميم بگيرند‌».

در ميان سخنان شجاعي، گزارشي از هتل محل استقرار بازيکنان تيم ملي فوتبال و برقراري جشن 62 سالگي کارلوس کي‌روش بعد بازي با کويت پخش شد. بازيکنان تيم ملي ايران، با يک روز ديرکرد و پس از پيروزي تيم ملي برابر کويت، جشن باشکوهي ‌براي کي‌روش گرفتند.

‌اين مراسم ‌با حضور همه بازيکنان تيم ملي، رئيس فدراسيون فوتبال و جمعي از همراهان تيم ملي برگزار شد‌ در رستوران طبقه 26 هتل آزادي برگزار شد و با کيک‌مالي اساسي سرمربي تيم ملي همراه بود.

کريم انصاري فرد، بازيکني بود که جرأت کرد و با مشارکت دن گاسپار، صورت سرمربي را کيکي کرد و بعد از اين، او با دست‌هاي کيکي‌اش تقريبا نيمي از تيم را کيکي کرد و مسابقه کيک مالي را در فضاي تيم به راه انداخت. البته اين بازي بازيکنان تيم ملي با نگاه‌هاي ويژه لژيونرهاي جديد تيم ملي همراه بود. در پايان اين مراسم، فرش دستباف زيبايي از سوي بازيکنان تيم ملي به کي‌روش‌ هديه داده شد.

افزون بر اين، گزارشي از سخنان لژيونرهاي تيم ملي ـ که تازه به اردوي تيم ملي پيوسته ـ ‌ ‌بخش ديگري از گزارش‌هاي نود را تشکيل مي‌داد. اشکان دژاگه ستاره تيم ملي پس از بازي ايران و کويت در گفت‌و‌گو با مزدک ميرزايي گفت: «فکر مي‌کنم بازي با گينه آزمايش خوبي براي تيم ملي باشد. به نظرم تيم به آمادگي رسيده و امروز هم بازي خوبي ارائه داديم. اميدوارم برابر گينه هم به پيروزي برسيم‌».

او در پاسخ به اينکه فکر مي‌کند تيم ملي در جام جهاني به چند امتياز خواهد رسيد، گفت: «در مورد امتياز نمي‌توانم صحبت کنم. اما به نظر من، بازي با نيجريه اهميت زيادي دارد و ما بايد سعي کنيم آن بازي را ببريم. اگر در بازي نخست، نتيجه خوبي بگيريم، کارمان براي صعود راحت مي‌شود‌».

همچنين دانيال داوري دروازه‌بان آينتراخت برانشوايگ که به تازگي به اردوي تيم ملي اضافه شده، در مورد وضعيت ايران در جام جهاني گفت: «با توجه به بازيکناني که داريم اميدوارم بازي‌هاي جذابي را در جام جهاني ارائه دهيم‌».

او در واکنش به شکست تيمش برابر مونشنگلادباخ گفت: «برابر مونشنگلادباخ به تساوي 1-1 رسيديم. من در اين بازي يک گل به خودي زدم. به هر حال دروازه باني در چنين بازي‌هايي کار آساني نيست و اميدوارم در آينده ديگر چنين اتفاقي رخ ندهد‌».

سنگربان برانشوايگ در مورد شانس صعود ايران از گروه خود در جام جهاني گفت: «ما در گروه سختي قرار گرفتيم و تلاشمان را براي صعود به کار مي‌گيريم. ما شانس اول گروه نيستيم اما اميد داريم‌».

پس از اين بود که گزارشي از ديدار وزير ورزش و جوانان از غلامحسين مظلومي، مهاجم سابق تيم ملي که مدتي است با بيماري سرطان در حال مبارزه است، پخش شد. گودرزي در حاشيه اين ديدار، تو‌ضيحاتي نيز درباره پيش‌بيني جنجالي هفته گذشته‌اش از نتايج بازي‌هاي ايران در جام‌جهاني ‌داد.

با پخش اين گزارش، بخش دوم برنامه نود که قصد بررسي وضعيت هيأت فوتبال تهران را داشت، با حضور حبيب‌الله شيرازي، رئيس هيأت فوتبال استان تهران آغاز شد. در آغاز عادل با پخش گزارشي از منتقدان شيرازي خوش‌آمد خاصي به او گفت. مهدي انواري دبير سابق هيأت فوتبال تهران که اين روز‌ها مصاحبه‌هاي تند و تيزي‌ عليه مسئولان اين سازمان مي‌کند، در بخشي از سخنانش گفت، براي او ثابت شده که در انتخابات دوره گذشته، تقلب شده ‌است.

شيرازي اما سخنانش را بي‌توجه به اين گزارش که اساس آن زير سؤال بردن انتخابات گذشته و انتخابات پيش‌ روي بود، آغاز کرد.

او همچنين از وضعيت هيأت فوتبال تهران گفت: نخستين شرطم براي حضور در هيأت فوتبال تهران، درست کردن ساختمان هيأت بود که همين گونه شد و ساختمان‌ ديگري را در گيشا نيز براي اين هيأت تهيه کرديم که کميته انضباطي و اقدامات آسياويژن در اين ساختمان انجام مي‌شود. شيرازي درباره کارهايي که در زمان حضورش در هيأت صورت گرفته، صحبت‌هايي کرد.

در بخش ديگري از گزارش مربوط به هيأت تهران، عملکرد اين هيأت ‌بررسي شد.

اعتراضات شديد ذي نفعان فوتبال تهران، اعم از مربي و داور و مدير تيم به تبديل ‌هيأت فوتبال تهران به يک بنگاه درآمدزا که تنها به کسب درآمد از محل افزايش تيم‌هاي ليگ‌ها و رده‌هاي گوناگون مي‌انديشد، بخش مهم اين گزارش را تشکيل مي‌داد.

شيرازي در مورد ليگ‌هاي فوتبال استان تهران گفت: ما شمار تيم‌هاي ليگ را در رده‌هاي گوناگون به 16 تيم رسانديم.

من خودم از جنس داوري هستم و‌ در کوتاه‌ترين فرصت حساب‌ها را باز کرديم و سعي مي‌کنيم هر چه زود‌تر حق‌الزحمه داوران که ميانگين آن‌ها 30 هزار تومان است، پرداخت شود.

در گزارشي ديگر، مصاحبه شوندگان از حضور اطرافيان شيرازي در سمت‌هاي مختلف هيأت فوتبال تهران ابراز نارضايتي مي‌کردند و نوک پيکان همه انتقاد‌ها نيز برادر وي بود که به گفته معترضان همه‌کاره هيأت فوتبال است و حضور فرزند و پسرخاله وي در هيأت فوتبال هم موجب شد تا منتقدان هيأت، فوتبال را به پاتوق خانوادگي وي تشبيه کنند.

شيرازي در اين باره گفتت: هيأت فوتبال بودجه دولتي ندارد و نوعي شرکت است. فرزند من عضو تيم فوتبال مدرسه خود و مترجم زبان انگليسي و نيز مهندس الکترونيک است و توانايي‌هاي بسياري دارد و بالطبع از چنين نيرويي استفاده مي‌کنم.

‌حضور پسرم در کرمان نيز انتخاب من نبوده و فدراسيون او را برگزيده و من نيز با اين مسأله موافقت کردم.

بخش دوم مصاحبه بهتاش فريبا و ورزشگاه راه آهن پخش شد. فريبا در اين گزارش از خاطرات خود و شرايط فوتبال در گذشته گفت.

در ادامه عابديني، دبير اجرايي هيأت فوتبال استان تهران نيز در برنامه نود حاضر شد تا به گفته فردوسي‌پور به شيرازي کمک کند.

شيرازي در بخشي از سخنانش گفت: «برگزاري مسابقات هزينه‌بر است، ما اماکني نداريم که درآمدزايي کنيم. براي هر بازي نود دقيقه حدود 80 هزار تومان بايد پرداخت کنيم و به هر حال مسابقات پر هزينه هستند‌».

همچنين گزارشي از ديدار تيم‌هاي ملي ايران و کويت و حواشي مربوط به آن پخش شد. آمار مربوط به اين ديدار به تصوير کشيده شد و پس از آن مصاحبه‌اي از مهدي انوري دبير سابق هيأت فوتبال استان تهران که در مصاحبه‌اي گفت، نامه‌اي را ديدم که امضاي مرا جهت ارائه به بانک ملت شعبه پيچ شميران براي گرفتن وام خودرو جعل کرده و زير نامه نام مرا نوشته بودند که به سرعت طي تماس با بانک جلو‌ اين کار را گرفتم!

مهدي انوري، دبير پيشين هيأت فوتبال استان تهران روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد حکمي که شيرازي براي خود صادر کرده است گفت: اينکه شيرازي مي‌‌گويد، امضايش جعل شده، درست نيست. من از آقاي شيرازي تعجب مي‌کنم.

عابديني در پاسخ به سخنان انوري گفت: از زماني که من دبير هيأت شده‌ام براي مدرسي کلاس‌هاي آموزشي، فدراسيون فوتبال به هيأت نامه مي‌دهند و مدرس را انتخاب مي‌کنند و روال اين گونه است و طوري نيست که شيرازي براي خود حکم مدرسي بزند!

انوري در مورد نامه‌اي که گفته بود، جعل امضا شده است گفت: به هيچ عنوان چنين نامه‌اي را امضا نکرده‌ام!

پخش مصاحبه‌اي از کارلوس کي روش، سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان، بخش ديگري از برنامه امشب بود. کي روش در‌باره بازي امروز تيم ملي با تيم کويت گفت: بازي خوبي بود، ولي کاش از اين بازي‌ها بيشتر بود و جوانان بيشتر بهره‌مند مي‌شدند. بازيکنان جوان در ابتداي بازي کمي عصبي بودند، ولي پس از گذشت زمان، اندکي کارشان بهتر شد.

وي افزود: ديگو به کادر فني پيوسته است و تصميمي مناسب مي‌گيريم تا بهترين عملکرد را در جام جهاني داشته باشيم. کي روش در بخشي ديگر از سخنانش ‌گفت: بايد براي رسيدن به هدف، برنامه ريزي درست و اساسي داشته باشيم.

با پايان گزارش سخنان کي‌روش، صحبت‌هاي دبير سابق و رئيس کنوني هيأت فوتبال استان تهران ادامه يافت و طرفين در خصوص نامه‌هاي مطرح‌ با يکديگر بحث مي‌کردند. سعيد نحوي نامزد رياست هيأت فوتبال استان تهران روي خط تلفني برنامه آمد و با انتقاد از کار ‌شيرازي گفت: امکان دارد شيرازي بگويد تا کنون چه کار کلاني براي فوتبال تهران کرده است؟! نحوي در صحبت‌هاي خود از عملکرد شيرازي در هيأت تهران انتقاد داشت.

گزارشي از همايش اخلاق و صحبت‌هاي بازيکنان سابق شاهين در کنار گزارش ليگ يک و حواشي آن بخش بعدي نود بود.

پس از گذشت نزديک به چهار ساعت از آغاز برنامه، 78 درصد از شدکت کنندگان به نيلسون و 60 درصد به مهدي رحمتي رأي داد‌ند.

همچنين بهنام ابوالقاسم‌پور، نامزد رياست هيأت فوتبال استان تهران روي خط آمد و گفت: اگر بنا به گفته شيرازي هيأت فوتبال بيشتر شبيه يک شرکت است، چطور مي‌تواند استعلام کند که من از شهرداري استعفا داده‌ام يا خير؟

عابديني به عنوان دبير مجمع گفت: شما بايد براي رياست هيأت فوتبال از شهرداري استعفا دهيد و سپس براي حضور در اين بخش اقدام کنيد.

صادق درودگر، مديرعامل سابق باشگاه ملوان انزلي، روي خط تلفني برنامه آمد و در خصوص مسائل مالي و هزينه‌ها و درآمد‌هاي هيأت گفت: 3 درصد قرارداد بازيکنان به هيأت‌ها ‌و 5 درصد درآمد حاصل از بليت فروشي به هيأت تهران مي‌رسد.

در ادامه ناصر فريادشيران، مربي فوتبال روي خط تلفني برنامه آمد و گفت: در تهران فوتبال نداريم که الان داريم براي آن دعوا مي‌کنيم! اگر رسانه‌ها نبودند، الان نفت تهران هم نبود! هم‌اکنون 80 درصد بازيکنان تيم‌هاي تهراني، شهرستاني هستند. وي در پايان سخنانش گفت: برخي افراد فوتبال تهران را تيرباران کردند!

شيرازي در ادامه گفت: من تاکنون پولي از مديرکل نگرفته‌ام. از مسئولان مي‌خواهيم که ما را حمايت کنند تا بتوانيم از پس برگزاري مسابقات برآييم.

در پايان برنامه نود بنا بر آمار مسابقه پيامکي، 46 درصد به نيلسون و 34 درصد به مهدي رحمتي رأي داد‌ند.

برنامه اين هفته نود ساعت 2:‌50 بامداد سه‌شنبه به پايان رسيد.

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
عکسهای جشن تولد ۲۰ سالگی جاستین بیبر خواننده جاستین بیبر در منزل جدید خود در آتلانتا که به تازگی خریداری کرده جشن تولد کوچکی همراه خانواده خود گرفت.او در طول این مدت حاشیه های زیادی را ایجاد کرده و خانواده او این روزها او را کمی تحت نظر قرار داده اند.

judstin 2 عکس های جشن تولد جاستین بیبر judstin 3 عکس های جشن تولد جاستین بیبر judstin 4 عکس های جشن تولد جاستین بیبر judstin 5 عکس های جشن تولد جاستین بیبر judstin 1 عکس های جشن تولد جاستین بیبر


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi

باشگاهبازيبردمباختامتياز
فولاد 27 14 9 4 51
استقلال 27 14 9 4 50
پرسپوليس 27 14 7 6 48
نفت تهران 27 13 9 5 48
سپاهان 27 12 11 4 47
ملوان 27 12 6 9 41
تراکتور‌سازي 27 9 13 5 39
گسترش فولاد 27 7 11 9 32
سايپا 27 7 11 9 32
استقلال خوزستان 27 6 11 10 29
راه‌آهن سورینت 27 6 9 12 27
داماش گيلان 27 5 11 11 25
فجرسپاسي 27 5 9 13 24
ذوب‌آهن 27 4 11 12 23
مس 27 1 16 10 19
صباي‌قم 26 7 7 12 28

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر اولیویرا فردا به تبریز بازمی‌گردد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از چهار روز حضور در ترکیه فردا به تبریز باز می‌گردد.

1392/12/11
تصوير خبر نکونام: دیگر باید روی جام‌ جهانی تمرکز کنیم/ برای سربلندی در برزیل باید تمرینات خوبی داشته باشیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دیگر باید روی جام ‌جهانی تمرکز کنیم.

1392/12/11
تصوير خبر کی‌روش: مصدومیت تیموریان خبر بد برای استقلال و تیم ملی است/ بازیکنان جوان فردا لذت می‌برند

سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با کویت صحبت‌های خود را مطرح کرد.

1392/12/11
تصوير خبر نبی: نمازی بدون اطلاع جدا شد/ جدایی او ربطی به بیت‌آشور ندارد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: امید نمازی بدون اطلاع قبلی از تیم ملی جدا شد.

1392/12/11
تصوير خبر درمان ویژه برای بهبود سیدصالحی/ استراحت ۵ روزه برای نورمحمدی

برای تسریع در روند بهبود سیدمهدی سیدصالحی، شیوه درمانی جدیدی برای او در نظر گرفتند.

1392/12/11
تصوير خبر ذوالفقارنسب: نتیجه بازی با کویت مهم است/دیدار با گینه پیش زمینه بازی با نیجریه است

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم نتیجه بازی با کویت هم برای ما مهم است.

1392/12/11
تصوير خبر پورکیانی: ویسی فصل آینده سرمربی استقلال خوزستان است/ در تعطیلات به اردو نمی‌رویم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: عبدالله‌ ویسی سال آینده به عنوان سرمربی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و با او همکاری می‌کنیم.

1392/12/11
تصوير خبر والی غایب فولاد مقابل الفتح/ بدرلو از امروز تمرینات خود را آغاز کرد

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان دیدار دوم تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفتح عربستان را از دست داد.

1392/12/11
تصوير خبر شهنازی: گزینه‌ای از فدراسیون فوتبال به ما اعلام نشده است/بهره‌وری برایمان مهم است

دبیر کمیته ملی المپیک می‌گوید هنوز فدراسیون فوتبال گزینه‌هایش را درباره سرمربیگری تیم ملی امید اعلام نکرده است.

1392/12/11
تصوير خبر رونمایی از تیم جدید کی‌روش در سکانس پایانی/ مقدماتی جام ملت‌ها، پیش درآمد جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران فردا در هفته پایانی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف کویت می‌رود.

1392/12/11

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر تمرینات راه‌آهن فردا آغاز می‌شود/ مصاف با نفت در دیداری دوستانه

تیم فوتبال راه‌آهن سورینت تمرینات خود را از فردا در زمین خیریه عمل آغاز خواهد کرد.
تمرینات تیم فوتبال راه‌آهن سورینت از عصر فردا در زمین خیریه عمل آغاز خواهد شد.

1392/12/10
تصوير خبر حضور گل‌محمدی در تمرین تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ تهران در تمرین تیم ملی حاضر شد.
تمرین تیم ملی امروز راس ساعت 11 صبح در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و در این تمرین ملی‌پوشان باشگاه سپاهان هم حضور دارند.

1392/12/10
تصوير خبر درخشان: بعد از جدایی نمازی نباید این حرف‌ها مطرح می‌شد/ شاید مشکل از خود کی‌روش است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر امید نمازی مربی ضعیفی بود نباید او را گزینش می‌کردند و حالا که او از تیم ملی جدا شده نباید این حرف‌ها مطرح می‌شد.

1392/12/10
تصوير خبر قلعه نویی: هواداران حق دارند اما بازیکنان استقلال هم برای این تیم از جان مایه می‌گذارند/ مربی هیچ قولی نمی‌دهد

سرمربی استقلال گفت: هواداران هرچه که می‌گویند حق دارند اما این بازیکنان استقلال هم ببینید که چند سال است در این تیم بازی کرده‌اند و با وجود فشردگی بازی‌ها و مشکلات فراوان چقدر برای تیم مایه می‌گذارند.

1392/12/10
تصوير خبر انتشار لیست خروج و ورود کذب محض است/می‌خواهند انگیزه بازیکنان را کم کنند

باشگاه استقلال نسبت به شایعاتی درباره ارائه لیست خروجی و ورودی بازیکنان برای فصل آینده از سوی کادرفنی واکنش نشان داد.

1392/12/10
تصوير خبر قطبی: از نظر روحی برتر بودیم/ قلب و خون من نارنجی است!

سرمربی تیم فوتبال شیمیزو اس پالس گفت: قلب و خون من نارنجی است.

1392/12/10
تصوير خبر پنجعلی: از خوردبین برای سرپرستی اجازه گرفتم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از محمود خوردبین برای حضور به عنوان سرپرست پرسپولیس اجازه گرفتم.

1392/12/10
تصوير خبر ابراهیم‌زاده: تغییرات در تیم ‌ملی تاثیری در عملکرد ندارد/ کار کی‌روش قشنگ نبود

مربی سابق تیم‌ ملی گفت: تغییراتی که در تیم‌ ملی به وجود می‌آید تاثیری در عملکرد این تیم نخواهد داشت.

1392/12/10
تصوير خبر پورحیدری: امیدوارم کی‌روش دیکتاتور نباشد/ باید همه چیز را به مردم گفت

سرمربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم کی‌روش دیکتاتور نباشد و مشکلات خانوادگی کسانی که این موضوع را دستمایه قرار دادند تا از تیم ملی بروند، صحت داشته باشد.

1392/12/10

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر فرکی: نیمه اول به فکر حفظ دروازه‌ بودیم/در ۴۵ دقیقه دوم برای برد رفتیم

سرمربی تیم فولاد اهواز گفت: نیمه اول می‌خواستیم جلوی گلزنی الجیش را بگیریم اما در ۴۵ دقیقه دوم دنبال برد بودیم.

1392/12/07
تصوير خبر تشویق بوندس‌لیگایی انصاری‌فرد و درگیری بازیکنان ۲ تیم/ شادی جالب اولیویرا

هواداران تراکتورسازی تبریز به شیوه بوندس‌لیگای آلمان گلزن تیم‌شان را تشویق کردند.

1392/12/07
تصوير خبر پروین: چرا استقلالی‌ها علیه من شعار دادند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما که با هیچ‌کس مشکل نداریم اما هواداران استقلال چرا دیروز بر علیه من حرف‌های بیراه و شعار می‌دادند.

1392/12/07
تصوير خبر تشویق علی کریمی بعد از اخراج

هواداران تراکتورسازی پس از اخراج علی کریمی او را تشویق کردند.

1392/12/07
تصوير خبر آذری از مدیریت ذوب‌آهن برکنار نمی‌شود/ بوناچیچ به اسم کلیه‌ درد از ما جدا شد

مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن شایعه برکناری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن را رد کرد.

1392/12/07
تصوير خبر دعوت از ۷ پرسپولیسی و ۴ استقلالی/ خبری از رحمتی و کریمی نیست

اسامی بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان اعلام شد.

1392/12/07
تصوير خبر نوری: تماشاگران استقلال در آسیا از بازی لیگ برتر ما هم کمتر بودند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دیدیم که استقلال حتی برای رقابت آسیایی خود کمتر از بازی ما برابر صبا تماشاگر داشت. هواداران ما واقعا کار باارزشی انجام دادند.

1392/12/07
تصوير خبر سپاهانی‌ها آماده بازی با السد/ کرانچار آخرین نکات را به بازیکنان متذکر شد

بازیکنان سپاهان آماده بازی امشب مقابل السد قطر هستند.

1392/12/07
تصوير خبر کریمی: پیشگو نیستم/ با گرفتن ۶ امتیاز مشکل ذوب‌آهن حل می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پیشگو نیستم اما با گرفتن شش امتیاز مشکل ذوب‌آهن حل می‌شود.

1392/12/07
تصوير خبر بهروان: خواهش می‌کنم مسایل لیگ یک را به ما بگویید/ با جدیت پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: خواهش می‌کنم افرادی که در مورد مسائل مطرح شده در لیگ دسته اول آگاه هستند این موارد را با ما در میان بگذارند.

1392/12/07
تصوير خبر بیانی: چیزی از دست ندادیم/ از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: ما با شکست در مقابل الشباب چیزی را از دست ندادیم.

1392/12/07
تصوير خبر فتح‌الله‌زاده:استقلالی‌ها بی غیرت نیستند/این بازیکنان همان‌هایی هستند که قهرمان شدند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال بی غیرت نیستند زیرا آنها همان بازیکنانی هستند که فصل پیش قهرمانی لیگ را بدست آوردند.

1392/12/07

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر حضور کی‌روش در ورزشگاه و عصبانیت قلعه‌نویی از 2 بازیکن استقلال

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بازی دو تیم استقلال و الشباب عربستان را در لیگ قهرمانان آسیا از نزدیک تماشا می‌کند.

1392/12/06
تصوير خبر شعار هواداران استقلال علیه اکبرپور/ اعتراض خسرو حیدری به تماشاگران استقلال

هواداران استقلال در اواخر بازی علیه سیاوش اکبرپور شعار دادند و خواستار جدایی این بازیکن از استقلال شدند.

1392/12/06
تصوير خبر قلعه نویی: باید قدر داوران خودمان را بدانیم/ تماشاگران نباید ما را بی‌غیرت خطاب کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید قدر داوران خودمان را بدانیم، این داور چینی دو پنالتی ما را نگرفت.

1392/12/06
تصوير خبر دستور پایین کشیدن تابلوی اسپانسر بدقول صادر شد

دستور پایین کشیدن تابلوی اسپانسر بدقول از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال صادر شد.

1392/12/06
تصوير خبر کرانچار: السد با ستارگانی همچون رائول شانس صعود دارد/ باید از گروه‌مان صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: السد قطر با کادرفنی خوب و ستارگانی همچون رائول گونزالس شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

1392/12/06
تصوير خبر تعویض اتوبوس حامل بازیکنان سپاهان/ تمرین آخر در ورزشگاه جاسم بن حمد

اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال سپاهان که دچار مشکل کوچکی بود، تعویض شد.

1392/12/06
تصوير خبر فیروز کریمی: ذوب آهن را باید در لیگ برتر نگه داریم

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: این باشگاه ۴۵ سال قدمت دارد و باید این تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

1392/12/06
تصوير خبر پروین: ای‌کاش لیگ برتر تعطیل نمی‌شد/ حقیقی با قدرت می‌ماند، قراردادها را بررسی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به داشتن هفت ملی‌پوش افتخار می‌کنیم اما ای‌کاش لیگ تعطیل نمی‌شد.

1392/12/06
تصوير خبر فتح‌الله‌زاده: برای شادی دل مردم برنده شوید

علی فتح‌الله زاده با حضور در اردو استقلال برای بازیکنان این تیم صحبت کرد و خطاب به بازیکنان این تیم گفت: هر چه در توان دارید را برای این بازی بگذارید.

1392/12/06
تصوير خبر پرسپولیس و استقلال را قبل از پایان لیگ برتر به مالکان جدید واگذار می‌کنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تا قبل از پایان لیگ برتر به مالکان جدید واگذار می‌کنیم.

1392/12/06
تصوير خبر پاسخ مایلی‌کهن به اتهامات دایی، وقتی همه خواب بودند

در نظرسنجی برنامه شب گذشته نود پرسپولیس بار دیگر موفق شد عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را از آن خود کند.
برنامه نود شب گذشته به مسائل فوتبال و داوری کشورمان پرداخت.

1392/12/06

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر درخواست قلعه‌نویی از بازیکنان استقلال/ مبعلی امیر را امیدوار کرد

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

1392/12/04
تصوير خبر اعلام رای دیدار دو تیم پرسپولیس و فجرسپاسی

رای دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و فجر شهید سپاسی از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

1392/12/04
تصوير خبر تابش: صحبتی در مورد رفتن کرانچار به استقلال نشنیدم

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: صحبتی در مورد رفتن زلاتکو کرانچار به استقلال نشنیدم و ورود به این مباحث جایز نیست.

1392/12/04
تصوير خبر نیلسون: سلام دوباره پرسپولیس به لیگ از جایزه من مهم‌تر است/ ما قهرمانیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به دیدارهای پایانی لیگ برتر احساس می‌کنم که ما جام قهرمانی را کسب خواهیم کرد.

1392/12/04
تصوير خبر بی انصافی هم اندازه‌ای دارد/برخی حرف‌ها جای تأمل دارد

سایت باشگاه تراکتورسازی بابت مطالبی که بعد از باخت این تیم مقابل راه‌آهن منتشر شده بیانیه‌ای را منتشر کرد.

1392/12/04
تصوير خبر کی‌روش: بازی با نیجریه برای ما از بازی با آرژانتین مهم‌تر است/ باید در ایران هم فوتبال صنعت باشد

سرمربی تیم ‌ملی فوتبال کشورمان گفت: سنگ اول برای ما در جام‌ جهانی، نیجریه است و آرژانتین نیست.

1392/12/04
تصوير خبر دژاگه با گلزنی به ماگات هدیه داد+فیلم

هافبک ایرانی تیم فوتبال فولام با گلزنی مقابل وست بروم به سرمربی آلمانی و جدید خود یک امتیاز هدیه کرد.

1392/12/04
تصوير خبر استیلی: گزینه هدایت تیم امید هستم اما برنامه‌ای از من نگرفته‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال امید هستم اما مسئولان هنوز هیچ برنامه‌ای از من نگرفته‌اند.

1392/12/04
تصوير خبر گودرزی: رئیس‌جمهور قول همکاری مساعد برای تیم‌ملی داد/ روحانی حساسیت ویژه‌ای روی تیم‌ملی دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر روحانی حساسیت ویژه‌ای بر روی تیم‌ملی و جام جهانی دارد.

1392/12/04
تصوير خبر پیام صادقیان به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد

پیام صادقیان بالاخره به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.
پس از عملکرد خوب پیام صادقیان در لیگ برتر بالاخره این بازیکن پس از تماس تلفنی امروز کادر فنی به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

1392/12/04
تصوير خبر فنونی‌زاده: صادقیان باید کی‌روش را مجاب کند/۲۷۰ دقیقه تا قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا فاصله است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام صادقیان می‌تواند کاری کند که کی‌روش مجاب شود او را به جام جهانی ببرد.

1392/12/04
تصوير خبر بهروان: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای کمک به تیم ملی و نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، در مورد تعطیلی لیگ و انتقاداتی که در این چند روزه در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ شده، توضیحاتی ارائه کرد.

1392/12/04

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر کاروان الشباب دوشنبه با هواپیمای اختصاصی به تهران می‌آید

اعضای تیم فوتبال الشباب عربستان روز دوشنبه به تهران می‌آیند.

1392/12/03
تصوير خبر تمرینات استقلال خوزستان تا ۱۲ اسفند تعطیل شد

با صلاحدید کادر فنی تیم استقلال خوزستان تمرینات این تیم تا ۱۲ اسفند تعطیل شد.

1392/12/03
تصوير خبر سپانوویچ: دایی گفت یا قراردادت را فسخ کن یا دور زمین بدو!/ پولم را نگیرم به فیفا شکایت می‌کنم

هافبک سابق پرسپولیس گفت: ‌علی دایی به من می‌گفت یا قراردادت را با باشگاه فسخ کن یا هر روز دور زمین بدو که من سه ماه این کار را انجام می‌دادم.

1392/12/03
تصوير خبر والی: بازیکنان ما رفاقت زیادی دارند/ موقعیت خوبی را در لیگ برتر از دست دادیم

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان با رفاقت و همدلی تلاش می‌کنند.

1392/12/03
تصوير خبر صادقیان: حاشیه‌ نابودم کرد، اما دیگر پیام اول فصل نیستم/ شده‌ام سیدجلال حسینی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی حاشیه‌هاو اتفاق‌ها نابودم کرد، اما من دیگر پیام صادقیان اول فصل نیستم.

1392/12/03
تصوير خبر امروز با کی‌روش جلسه داریم/ برنامه‌های تیم‌ملی را اعلام می‌کنیم

مربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ امروز جلسه‌ای با کی‌روش داریم و بعد از آن برنامه‌های تیم‌ملی را اعلام می‌کنیم.

1392/12/03
تصوير خبر ایران با استرالیا، چین و اندونزی هم‌گروه شد

تیم ملی فوتسال ایران پس از مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام ‌ملت‌های فوتسال آسیا که امروز برگزار شد، حریفان خود را شناخت.

تصوير خبر عابدینی: برخی با دایی پدرکشتگی دارند/ او اسطوره پرسپوليس است و بايد حفظ شود

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: انگار برخی با علی دایی پدرکشتگی دارند که مدام از او ایراد می‌گیرند.

1392/12/03
تصوير خبر پروین: هواداران هیچ‌وقت پشت پرسپولیس را خالی نمی‌کنند/پنالتی صبا درست نبود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این برد و بازگشت به کورس قهرمانی را با درایت علی دایی، تلاش و همدلی بازیکنان و حمایت هواداران به دست آوردیم.

1392/12/03
تصوير خبر مایلی‌کهن: تا دماغ تکبر این آدم را به خاک نمالم، از پای نخواهم نشست

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد.

1392/12/03
تصوير خبر چهار جام قهرمانی در چهار شهر!

در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال، پنج تیم بالانشین دارای شانس قهرمانی هستند.

1392/12/03
تصوير خبر جدال نفتی‌ها و میزبانی فولادی‌ها از شاگردان میثاقیان

تیم فوتبال پدیده مشهد در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال میهمان فولاد یزد خواهد بود.

1392/12/03
تصوير خبر بهروان: قبول دارم تعطیلی رقابت‌ها حرفه‌ای نیست/ تا فردا درباره تغییر برنامه نظر می‌دهیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: قبول دارم تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر حرفه‌ای نیست اما مجبور به این کار شدیم.

1392/12/03

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر فوت همسر بازیکن سپاهان/ سپاهانی‌ها چهارشنبه به کرمان می‌روند

همسر مدافع تیم فوتبال سپاهان شب گذشته فوت کرد.
همسر محمدعلی احمدی مدافع تیم فوتبال سپاهان فوت کرد و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مصیبت وارده به بازیکن تیم فوتبال سپاهان را تسلیت می گوید.

1392/11/29
تصوير خبر خلعتبری: ضرر کردم، اما به خاطر دایی پرسپولیسی شدم/ چاره‌ای جز بردن صبا نداریم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آمدنم به پرسپولیس به لحاظ مالی ضرر کردم، اما به خاطر دایی و هواداران پرسپولیسی شدم.

1392/11/29
تصوير خبر رحمتی: با لطف خدا دستم نشکست/ می‌خواهیم با پایانی خوش کار را تمام کنیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: با لطف خدا دستم نشکست.

1392/11/29
تصوير خبر وضعیت مالی تیم خطرناک شده/ به پرسپولیس ببازیم روی خط قرمز می‌رویم

مدیررسانه‌ای باشگاه صبای قم گفت: اگر به پرسپولیس ببازیم با توجه به شرایط بد مالی کارمان سخت می‌شود.

1392/11/29
تصوير خبر صادقی و نظری تمرین نکردند، برهانی با تاخیر رسید/دسته گل هوادار معلول برای رحمتی

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با ملوان صبح امروز برگزار شد.

1392/11/29
تصوير خبر حضور حدادی‌فر در استقلال منتفی شد/ تشکر قلعه‌نویی از آذری و مجموعه ذوب‌آهن

سرمربی تیم استقلال از عوامل مجموعه ذوب‌آهن تقدیر و تشکر کرد.

1392/11/29
تصوير خبر از افشاگری درباره قرارداد دایی تا علاقه آقای خاص به مسی/کرانچار برترین شد+فیلم

در برنامه شب گذشته 90 مایلی‌کهن قرارداد دایی با پرسپولیسی‌ها را فاش کرد و گفت که برخی‌ها ارتباط خود با باشگاه را قطع کردند اما هنوز حقوق می‌گیرند!

1392/11/29
تصوير خبر کفاشیان:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است/باشگاه‌ها همکاری نکنند دستوری بازیکنان را می‌گیریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است و او در صورت افزایش حقوق به تمدید قرارداد فکر می‌کند.

1392/11/29
تصوير خبر پاسخ پیروانی به اظهارات گل‌محمدی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرمربی سابق این تیم را داد.

1392/11/29
تصوير خبر گل‌محمدی: عملکرد من و پیروانی مشخص است/ نمی‌دانم ریشه عُقده او از کجاست!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم عملکرد من و هم عملکرد آقایان مشخص است و من راجع به عملکرد پیروانی حرفی نمی‌زنم.

1392/11/29
تصوير خبر اسکوچیچ: انگیزه زیادی برای بردن استقلال داریم/درباره شام من و قلعه‌نویی صحبت کنید

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: فردا انگیزه زیادی برای بردن استقلال تهران داریم.

1392/11/29
تصوير خبر برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در هتل آکادمی ملی فوتبال ایران

به منظور برگزاری اردوی تیم ملی جوانان، علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی 27 بازیکن را دعوت کرد.
به منظور برگزاری اردوی تیم ملی جوانان، علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی 27 بازیکن را دعوت کرد.

1392/11/29
تصوير خبر گودرزی: هیچوقت با فوتبال مشکلی نداشتم/ باید عدالت را برقرار کنم

وزیر ورزش و جوانان گفت: اینطور نیست که من به فوتبال بی‌توجه باشم، بلکه برای عملکرد موفقیت‌آمیز تیم ملی در جام ‌جهانی با برنامه‌ریزی‌های دقیق به دنبال این مهم هستیم.

1392/11/29
تصوير خبر بچه‌ها خودشان باشند ۱۲ امتیاز در جیب‌شان است/ امیدوارم از شرمندگی آنها دربیایم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون به غیر از بازی با صبا و ۳ بازی آینده نباید به هیچ چیز دیگری فکر کنیم، اگر بچه‌ها در آرامش خودشان باشند ۱۲ امتیاز در جیب‌شان است.

1392/11/29
تصوير خبر پرچم فیفا تغییر کرد

دبیر کل فیفا در نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو از تغییر رنگ پرچم فیفا خبر داد.
جرومه والکه دبیرکل فیفا در نامه‌ای به اعضای فیفا اعلام کرده است که پرچم فیفا تغییر خواهد کرد.

1392/11/29

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر نیکبخت: سال 81 ما قهرمان نشدیم و یک تیم دیگر قهرمان شد!

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در سال ۸۱ ما نتوانستیم ملوان را ببریم و یک تیم دیگر قهرمان شد!

1392/11/28
تصوير خبر گم‌ شدن پیراهن رحمتی در رختکن، گلر استقلال ممنو‌ع‌الخروج شد

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که دو بازیکن این تیم در کمپ مرحوم حجازی حضور نداشتند.

1392/11/28
تصوير خبر تیم داوری ژاپنی برای بازی استقلال ایران - الجزیره امارات

تیم داوری ژاپنی دیدار تیم های استقلال ایران و الجزیره امارات را قضاوت می کنند.

1392/11/28
تصوير خبر پروین: حسود نیستم، امیدوارم پرسپولیس خصوصی شود/ برای خنده دور هم جمع نشدیم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من که حسود نیستم و امیدوارم هر چه زودتر پرسپولیس خصوصی شود.

1392/11/28
تصوير خبر رضایی: پنالتی داور علیه ما اشتباه بود/ همه چیز با قهرمانی فولاد شیرین می‌شود

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار مقابل نفت تهران داور مسابقه به اشتباه علیه ما پنالتی گرفت.

1392/11/28
تصوير خبر دایی: قراردادم با پرسپولیس ۳ ساله است، برای یک سال نمی‌آمدم/ بعد از ادای دین می‌روم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قرارداد ۳ ساله با پرسپولیس دارم و بعد از ادای دینم، از این تیم می‌روم.

1392/11/28
تصوير خبر فتح الله زاده:قرارداد قلعه نویی را تمدید می‌کنم/خصوصی سازی در 6 ماه یعنی آتش زدن استقلال و پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:مذاکرات با قلعه نویی زیاد است اما چند روز دیگر قرارداد او را تمدید می کنم.

1392/11/28
تصوير خبر جلسه پروین با ۴۰ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برگزار شد/ مخالفِ دایی هم آمد!

علی پروین صبح امروز به مدت ۲ ساعت در جلسه‌ای با پیشکسوتان پرسپولیس شرکت کرد.

1392/11/28
تصوير خبر منتقمی: دادن تیم به دایی، هدایتی و پروین الزاماتی دارد/ پیشنهاد اداره پرسپولیس با روش پیمانی و مدیریتی

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در اختیار گذاشتن پرسپولیس با طرح جدید به دایی، پروین و هدایتی الزامات قانونی دارد.

1392/11/28
تصوير خبر قنبرزاده: فولاد بخت اصلی قهرمانی است/ تعطیلی لیگ مشکل‌ساز خواهد شد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: معتقدم فولاد شانس اصلی قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر است.

1392/11/28
تصوير خبر مناجاتی: به جای دلسوزها دنبال افراد پولسوز هستیم/ تیم امید مهم‌تر از تیم ملی بزرگسالان است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: متأسفانه به جای افراد دلسوز به دنبال افراد پولسوز هستیم.

1392/11/28
تصوير خبر با وجود برد برانشوایگ، دنیل داوری نمره ضعیف ۴.۵ گرفت

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ با وجود کسب برد، نمره بازی ضعیف گرفت.

1392/11/28
تصوير خبر خادم: شرایط مناسبی برای واگذاری سرخابی‌ها وجود ندارد/نمی‌خواهیم استقلال و پرسپولیس مثل ابومسلم شوند

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: صادقانه بگویم اگرچه صحبت‌های زیادی در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شده اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است و باید زمینه‌هایش فراهم شود.

1392/11/28
تصوير خبر آیت‌اللهی: به جواب مثبت وینگادا خوشبین هستیم/ کی‌روش برگردد در مورد دستیار او صحبت می‌کنیم

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرار است وینگادا امروز جواب مثبت را بدهد و ما به پاسخ مثبت او خوشبین هستیم.

1392/11/28

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر نبی برای حضور در کارگاه آموزشی فیفا راهی برزیل شد/بازدید کی‌روش از کمپ تیم ملی

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در کارگاه آموزشی فیفا راهی برزیل شد.

1392/11/27
تصوير خبر محمودی: بازیکنان از جان مایه گذاشتند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان تیم از جان مایه گذاشتند و تلاش زیادی برای به دست آوردن قهرمانی کردند.

1392/11/27
تصوير خبر قاسمپور: مشکلات فوتبال ایران با مربی خارجی حل نمی‌شود

سرمربی اسبق تیم ملی امید گفت: فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد که با آوردن مربی خارجی حل نمی‌شود.

1392/11/27
تصوير خبر احتمال تغییر در برنامه دو هفته پایانی لیگ برتر/آغاز چهاردهمین دوره از ۹ مرداد

رئیس کمیته مسابقات از احتمال تغییر در برنامه دو هفته پایانی لیگ برتر خبر داد.

1392/11/27
تصوير خبر استراحت دایی به بازیکنان اصلی و تسلیت پرسپولیسی‌ها به غلامپور/ دهنوی آمد

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که تعدادی از بازیکنان اصلی این تیم با نظر دایی به خاطر بازی بعدازظهر استراحت کردند.

1392/11/27
تصوير خبر رحمتی: دستم دچار خون مردگی شده، خوشبختانه نشکسته است/ به بازی با ملوان می‌رسم

سیدمهدی رحمتی گفت: در دیدار با ملوان می‌توانم استقلال را همراهی کنم.

1392/11/27
تصوير خبر خادم: فعلا شرایط خصوصی شدن و واگذاری سرخابی‌ها فراهم نیست

مسئول خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفت: شرایط واگذاری و خصوصی شدن سرخابی‌ها در حال حاضر فراهم نیست.

1392/11/27
تصوير خبر گودرزی: مشکلی با فوتبال ندارم/ نگاه مجلس به ورزش باید ویژه باشد

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید با فوتبال هیچ مشکلی ندارد و تمایل دارد همه رشته‌ها مانند فوتبال بزرگ باشند.

1392/11/27
تصوير خبر تمرینات تراکتورسازی از امروز آغاز می‌شود

تیم فوتبال تراکتورسازی از امروز تمرینات خود را برای ادامه بازی‌های‌ لیگ برتر آغاز می‌کند.
تراکتورسازی روز جمعه با پیروزی مقابل مس کرمان به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.

1392/11/27
تصوير خبر تیر خلاص یاران داوری به سرمربی سابق نایب قهرمان جهان

یاران دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل هامبورگ زمینه‌ساز اخراج سرمربی سابق نایب قهرمان جهان شدند.

1392/11/27
تصوير خبر گل نکونام هم مانع حذف الکویت نشد/ لخویا حریف تراکتورسازی در مرحله گروهی شد

تیم فوتبال الکویت با حضور کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از لخویا شکست خورد و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

1392/11/27
تصوير خبر اگر حرفی دارید سر تمرین بیایید/ آدم باید رو در رو حرف‌هایش را بزند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای مایلی‌کهن اگر صحبتی دارید بیایید در تمرین حرف بزنید.

1392/11/27
تصوير خبر بنگر: شرایط عادلانه بود در فینال جام حذفی بودیم/ نگاه ما به قهرمانی لیگ است

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر همه چیز عادلانه بود فینال جام حذفی با حضور پرسپولیس انجام می‌شد.

1392/11/27
تصوير خبر کبه: استقلال شانس اول قهرمانی لیگ است/ ساموئل دوست صمیمی من است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شانس اول قهرمانی لیگ است.
بوبکر کبه در بازی تدارکاتی استقلال دو گل را برای این تیم به ثمر رساند تا آمادگی خود را نشان دهد.

*بازی با منتخب کیش چطور بود؟

1392/11/27
تصوير خبر کریمی: جلالی هم در موفقیت تراکتورسازی نقش داشت/من هم به آقایان کاری ندارم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما باید از مجید جلالی و فرهاد پورغلامی تشکر کنیم چون آنها هم در موفقیت تراکتورسازی نقش داشتند.

1392/11/27

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تصوير خبر جهانبازی فینال جام حذفی را سوت خواهد زد

یدالله جهانبازی دیدار دو تیم مس و تراکتورسازی را در فینال جام حذفی سوت خواهد زد.

1392/11/23
تصوير خبر جلسه وینگادا و مسئولان فدراسیون، امروز برای هدایت تیم ملی امید

سرمربی پرتغالی برای نهایی شدن مذاکرات و هدایت تیم ملی امید امروز به تهران می‌آید.

1392/11/23
تصوير خبر پرسپولیسی‌ها جمعه تعطیل شدند

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با تصمیم علی دایی جمعه تعطیل شد.

1392/11/23
تصوير خبر هواداران تراکتورسازی از فردا به کرمان می‌روند/ اتوبوس جای قطار را گرفت

طبق اعلام مسئولان کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی اتوبوس‌های حامل هواداران این تیم ساعت ۹ صبح فردا از تبریز به سمت کرمان حرکت می‌کنند.

1392/11/23
تصوير خبر حسن‌زاده ناظر انضباطی و اصفهانیان ناظر داوری شدند

ناظران داوری و انضباطی دیدار فینال جام‌ حذفی انتخاب شدند.

1392/11/23
تصوير خبر کی‌روش: من جادوگر نیستم/مسی: امیدوارم سال فوق‌العاده‌ای برای من، بارسلونا و آرژانتین باشد!

سرمربی پرتغالی ایران معتقد است بدون حمایت مالی نمی‌تواند جادوگری کند.

1392/11/23
تصوير خبر مبعلی:رفتن از استقلال بزرگترین اشتباهم بود/هیچکس قول نداد که فیکس بازی می‌کنم

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال گفت: رفتنم از استقلال به الشارجه و پیکان عجولانه بود و با این تصمیمات بزرگترین اشتباه را مرتکب شدم.

1392/11/23
تصوير خبر حضور نکونام در فیلم مستند حجازی قطعی شد

جواد نکونام در فیلم مستند ناصر حجازی حاضر می‌شود.
جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " حاضر می شود.

1392/11/23
تصوير خبر پرسپولیس 2 و استقلال یک محروم دارد

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد.
اسامی محرومان هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

1392/11/23
تصوير خبر آخرین وضعیت 3 بازیکن مصدوم پرسپولیس

محسن بنگر در تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس برای شروع تمرینات گروهی تست خواهد شد.

1392/11/23
تصوير خبر کرمانی‌ها جام حذفی را با لیگ برتر اشتباه گرفته‌اند/ تماشاگران شرایط برابری دارند

سرپرست کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: کرمانی‌ها شرایط جام حذفی را با لیگ برتر اشتباه گرفته‌اند.

1392/11/23
تصوير خبر حضور افشارزاده و شاه‌حسینی در اردوی استقلال/ قلعه‌نویی استقلالی‌ها را ممنوع‌الخروج کرد!

بهرام افشارزاده و عبدالرحمن شاه‌حسینی در اردوی تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کردند.
تیم فوتبال استقلال تهران اردوی آماده‌سازی خود در کیش را پیگیری می‌کند.

1392/11/23
تصوير خبر کی‌روش، وینگادا را به حضور در ایران تشویق کرد/ پیش‌بینی ۴ بازی دوستانه در کمپ آفریقای جنوبی

مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش از سوی کفاشیان موظف شده بود قبل از سفر وینگادا به ایران با او صحبت کند.

1392/11/23
تصوير خبر سجادی: درباره کی‌روش با کفاشیان صحبت کنید/ دنیامالی از شورای شهر برود، ابلاغ می‌گیرد

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تا زمانی که دنیامالی از شورای شهر استعفا نکند ابلاغ ریاستش صادر نخواهد شد.

1392/11/23
تصوير خبر نبی: دیدارهای دوستانه تیم ملی طبق اعلام قبلی برگزار می‌شود

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مصاحبه‌ مسئولان باشگاه اوسر فرانسه علیه فدراسیون، از سوی یک ایرانی صورت گرفت.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :