||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 51569
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



پاسخ درودگر به سيروس محجوب و معمايي


مديرعامل سابق باشگاه ملوان در يادداشتي به اظهارات مالک اين باشگاه واکنش نشان داد.


صادق درودگر مديرعامل سابق ملوان در ياداشتي به اظهارات سيروس محجوب مالک اين باشگاه واکنش نشان داد. متن ياداشت درودگر که در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته به شرح زير است:

به گزارش فارس، مردم عزيز بندر انزلي، هواداران پرشور پيشکسوتان محترم باشگاه ملوان بندر انزلي و جناب آقاي محجوب

با سلام و عرض ادب پيرو مصاحبه هايي که طي جلسه مطبوعاتي روز گذشته در خبرگزاري محترم فارس خواندم علي رغم ميل باطني ام مجبور به ارائه پاسخ و روشنگري شده و موارد زير را ارائه مي نمايم.

1- بسياري از موارد و مطالبي را که از آن آگاهي کامل دارم بنا به درخواست دوستان ملواني در حال حاضر فقط و فقط به خاطر هواداران فهيم،زحمات کادر فني،يشکسوتان عزيز، زحمات بازيکنان، کادر پزشکي و کارکنان صديق باشگاه اظهار مي نمايم تا حداقل حرکت کوچکي باشد تا شايد بتوانم ذره اي از محبت هميشگي اين عزيزان ارزشمند را پاسخ دهم و بتوانم سهمي ناچيز در حفظ آرامش باشگاه داشته باشم.

2- جناب آقاي محجوب در چند مورد در مصاحبه خود از خيانت صحبت نموده ايد و براي همين منظور بنده مبادرت به نگارش اين نامه نمودم قصد دارم اين آخرين پاسخ بنده به شما باشد ، مگر اينکه شما علاقمند به مبادله الفاظ و مطالب بيشتري باشيد.

- اول سئوال بنده اين است واقعاً معني خيانت را مي دانيد؟

- دوم اينکه ميداني چه بار حقوقي و چه عواقبي استفاده از اين لفظ براي شما در محاکم قضايي ، در دنيا و آخرت خواهد داشت؟

- سوم اينکه بستن بودجه فصل پيش به شما چه ارتباطي دارد؟ باشگاه هيات مديره مسئول مالي و مدير عامل داشته و بودجه اين فصل نيز کمتر از 75.000.000.000 ريال بسته شده و لطفا به مردم اطلاعات غلط ندهيد.

- چهارم لطفا بطور شفاف و دقيق بفرماييد اين خيانت از جانب چه کسي صورت پذيرفته بنده يا آقايان سعادتمند داوودي ، محمد رضا بديعي فر ، دريادار حکيمي ، ناخدا آذرگون اعضاء هيات مديره زيرا در تماس تلفني که با بنده داشتيد نام يکي از اين آقايان را به وضوح بر زبان آورديد و به دوست مشترکمان نيز پيغام داديد که اساساً روي سخن من با آقاي درودگر نبوده است.

3- در مورد وجود طلبکار صحبت نموده ايد آقاي محجوب جنابعالي دو ماه قبل از قرارداد کليه اسناد مالي باشگاه را از آقاي سعادتمند داوودي فرماندار و رييس محترم هيات مديره وقت دريافت و مطالعه کرديد و صراحتاً به آقاي فرماندار فرموديد من فکر مي کردم اين باشگاه 16 ميليارد بدهي دارد خدا پدر درودگر را بيامرزد که بسيار اقتصادي مديريت نموده است حال از بدهي هشت نه ميلياردي سخن به زبان مي آوريد از شما خواهشمندم کليه صورتهاي بدهي که در زمان مديريت بنده وجود داشته با ذکر دقيق موارد و اشخاص بر روي سايت باشگاه و ساير رسانه ها قرار دهيد تا مردم ايران و بندر انزلي بدانند که کمترين بدهي تاريخ باشگاه مربوط به همين دوره است که با کوشش همکاران بنده و همکاري کادر فني و باريکنان محقق گشته است.

4- فرموده ايد که وقتي باشگاه هشت نه ميليارد بودجه داشته است و سه ميليارد پرداخت شده است اين خيانت است .برادر گرامي باشگاهي که مالک نداشته و در به در دنبال کسب درآمد براي گذران امور باشگاه بوده ايم سه ميليارد پرداخت نموده است اين بزرگترين خدمت است و اگر باشگاه بدهي و کسر بودجه نداشت مسئولين جنابعالي را براي سخنراني به باشگاه دعوت کرده و شيفته قد بالاي زيباي جنابعالي بوده اند؟ به همين دليل سهام باشگاه ليگ حرفه اي را بدون دريافت ريالي به شما منتقل نمودند؟ جنابعالي اسناد مالي باشگاه را قبلا ملاحظه ننموده بوديد؟چرا خود و مردم را فريب دهيم وقتي باشگاه استقلال و پرسپوليس اعلام مي کند که مبالغ پرداخت شده به بازيکنان تا سه بازي به پايان فصل بين بيست تا بيست و پنج درصد است بنده بدون حضور مالک بيش از 30 درصد پرداخت ها را انجام داده بودم و اين به لطف دعاي مردم و همکاري بازيکنان، کادر فني و همکاران صديق من بوده است؟

5- در مورد سرگي پاشينکو صحبت فرموده ايد بايد بگويم حرفه اي ترين و صادق ترين بازيکن خارجي که در عمر خود ديده ام سرگي پاشنکو بوده است ايشان يک دلار از شما نگرفته اند زيرا زماني که ايشان بدليل مشکلات خانوادگي باشگاه را با توافق طرفين ترک گفت شما تشريف نداشتيد و نمي دانم اين 145000 دلار را به چه کسي و چه حسابي پرداخت کرده ايد ، يا شايد اين مطلب هم مانند مذاکره با زيدان ، کوين کيگان ، نيو کاسل و ....... باشد ، شما حتي از دادن آي تي سي به سرگي خود داري نموديد که با وجود بيماري همسر و مشکلات خانوادگي تا کنون ايشان حتي براي گذران زندگي دچار مشکل گرديده و فراموش نفرماييد به خاطر مشکلات مالي باشگاه، سرگي از صد هزار دلار حق خود گذشت و با 100.000 دلار با ما قرارداد بست و به خاطر سيزده بازي که براي ما انجام نداد نيز 60.000 دلار به شما بخشيد ولي شما به ايشان 25.000 دلار هم براي نيم فصل نداديد.

6- در مورد آقاي اسکوچيچ فرموده ايد که از کي‌روش بيشتر به او توجه مي شود بلي زيرا کي‌روش با بهترين نفرات در ليگ ايران و حاضرين در ليگ هاي اروپايي و بالاترين قرارداد به جام جهاني صعود نمود و آقاي اسکوچيچ با تعدادي بازيکن با تجربه و جوانان جوياي نام و 120.000 دلار بهترين نتايج ملوان را رقم زده است ، حال سوال بنده اين است شما چرا از موفقيت ملوان نارحت هستيد؟

7- طلب 90 هزار دلاري مربوط به زوران مي شود که در سال 1388-89 به باشگاه ملوان پيوست با يک قرارداد دو ساله و در فيفا عليه ما اقامه دعوا نموده است و طلب 375.000 دلار نموده است که با همکاري وکيل باشگاه به 90.000 دلار بدهي قانع شده بود ولي اکنون نمي دانم که اين موضوع پيگيري شده است يا خير؟

8- آقاي محجوب شما هنوز نمي دانيد که مالک باشگاه مي بايست بدهي هاي پيشين را نيز تسويه نمايد؟ بدهي 3.700.000 توماني مربوط به زمان منطقه آزاد و بدهي دولت است و الباقي نيز هزينه اين فصل است نه بدهي گذشته شايد يک دهم آن مربوط به فصل گذشته باشد که کارشناسان بايد نظر بدهند که بودجه فصل قبل 11.600.000.000تومان بوده و بنده با پرداخت 7.300.000.000 تومان آنرا تسويه نموده ام و البته حدود تومان 800.0000.000 آن باقيمانده است و کليه حسابهاي باشگاه توسط مدير مالي باشگاه جناب آقاي بسيمي و همچنين شرکت حسابرسان مستقل از شهر رشت جناب آقاي روحاني تاييد شده است و دوباره پس از رفتن بنده نيز توسط آقاي معبودي که حسابرسي از برادران عزيز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوده اند دوباره حسابرسي شده است و نواقص آن نيز توسط آقاي بسيمي مدير محترم مالي باشگاه تهيه و تقديم شده است جناب آقاي محجوب شما در ايران زندگي مي کنيد در کشوري که مي گويند پرسپوليس 60.000.000.000تومان بدهي دارد و استقلال بيش از 30.000.000.000 تومان و باشگاههاي نظير تراکتور سازي و سپاهان و ذوب آهن دولتي نيز ميلياردها تومان بدهي دارند. جناب آقاي محجوب تا کنون به اين نکته فکر فرموده ايد که اگر بدهي باشگاه ملوان وجود نداشت جنابعالي را با چه کارنامه اي ، براي چه منظوري وبا چه هدفي به باشگاه ملوان دعوت نموده اند؟

9- آقاي محجوب حضرت امام حسين (ع) فرمود: اگر دين نداريد آزاده باشيد اين حقير نيز به شما برادر بزرگوار عرض مي نمايم اگر پول نداريد منصف باشيد.

10- شما که پول بازيکنان را نداده ايد و پاداش چهار بازي نيز پرداخت نشده ،بدهي دفاتر هواپيمايي ، فروشگاه ورزشي و آب معدني را هم نپرداخته ايد چرا اينقدر پول پول مي کنيد؟ آقاي محجوب پول داران اين کشور حتي يکبار نيز از داريي خود حرفي به ميان نمي اورند و نمي گويند در بانکهاي خارجي حساب دارند و در چند کشور هتل و تجارت سرا دارند و ....... .

11- و جناب آقاي معمايي شما نيز به بدهي هاي باشگاه اشاره فرموده ايد، نمي خواهم از بدهي هاي باقيمانده شما در راه آهن و شاهين بوشهر بگويم و چون تا کنون يک غلط داشته ايد نمره شما را کسر ننموده و برايتان تمام نمره را لحاظ مي نمايم ولي به شرط اينکه تکرار نشود.

والسلام محمد صادق درودگر هوادار فعلي و مدير عامل اسبق باشگاه مردمي و پرافتخار ملوان بندر انزلي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :