||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 51596
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



بنگر: مشکل اصلي براي من است نه شيريني


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد که مشکلات او از مشکلات به وجود آمده براي شيريني بدتر است.


محسن بنگر در مورد بازي روز گذشته تيم ملي فوتبال ايران مقابل کويت گفت: بازي خوبي بود که با پيروزي ما همراه شد و بايد از هواداراني که به ورزشگاه آمدند و تيم ملي را تشويق کردند تشکر کنم.

به گزارش تسنيم، مدافع تيم ملي درباره عملکردش در اين بازي و گل اول تيم کويت تصريح کرد: نبايد در مورد عملکردم صحبت کنم بلکه مردم و کارشناسان بايد نظر بدهند. درباره گل کويت هم بگويم، مي‌خواستم ضربه بازيکن کويت را قطع کنم تا به دروازه نرسد که توپ بعد از برخورد به پاي من وارد دروازه شد.

بنگر در خصوص حضور يک مربي کيک‌بوکسينگ در کادرفني تيم ملي و تاثيرات اين اتفاق اظهار داشت: فکر مي‌کنم حضور يک کيک‌بوکسينگ‌کار در تيم ملي فوتبال حرکت جالبي باشد اما تاثيراتش در اردوهاي بلند مدت مشخص مي‌شود و بعد از 3،4 روز نمي‌شود در اين مورد صحبت کرد.

مدافع پرسپوليس در واکنش به حرکت مهدي رحمتي در بازي استقلال - ملوان و جريمه مالي اين بازيکن تاکيد کرد: من در جايگاهي نيستم که بخواهم در اين مورد صحبت کنم و «مهدي» هم از دوستان خوب من است، پس بهتر است به اين مورد نپردازم.

بنگر ادامه داد: فصل گذشته به خاطر يک حرکت چند جلسه محروم شدم و فکر مي‌کنم جالب نباشد که اين موضوع قديمي را دوباره باز کنم. محروميت من درست يا نادرست انجام شد و الان با حرف زدن چيزي درست نمي‌شود.

«نمي‌‌دانم تکليف طلبم از باشگاه پرسپوليس به کجا کشيده مي‌شود»، مدافع پرسپوليس با بيان اين جمله گفت: با اين وضعي که از نظر مالي داريم بعيد مي‌دانم تا پايان سال بتوانيم حتي بخشي از طلب خود را از باشگاه بگيريم. واقعاً شرايط سختي داريم و اميدوارم هرچه زودتر مشکلاتمان حل شود.

بنگر در مورد آخرين وضعيت اتومبيل‌هاي اهدايي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: منتظريم به صورت رسمي ماشين‌ها را توقيف کنند و کار ديگري هم از دست‌مان بر نمي‌آيد. متاسفانه هر اتفاقي که رخ مي‌دهد به ضرر ماست و واقعاً ديگر نمي‌دانم بايد چه کار کنم.

اين بازيکن در پاسخ به اين سوال که آيا اتومبيل‌ها را به باشگاه پرسپوليس تحويل داده، اظهار داشت: مگر کسي در باشگاه هست که اين ماشين‌ها را تحويل بگيرد؟‌ ضمن اينکه آنهايي که به ما اين اتومبيل‌ها را دادند ديگر در باشگاه نيستند که پاسخگو باشند.

بنگر در واکنش به مشکلاتي که براي سعيد شيريني ايجاد شده، تاکيد کرد: اصلاً خبر ندارم که براي شيريني چه اتفاقي رخ داده اما فقط مي‌دانم مشکل اصلي براي من است نه براي شيريني. متاسفانه فقط مي‌گويند فلاني پول زياد گرفته و قرارداد ميلياردي دارد اما نمي‌دانند همين ماشين‌هايي که روي هواست هم جزو قرارداد ما تلقي مي‌شود.

مدافع پرسپوليس در خصوص اينکه گفته مي‌شود اين باشگاه به زودي به بخش خصوصي واگذار خواهد شد، به تسنيم گفت: اميدوارم هر اتفاقي که رخ مي‌دهد به نفع پرسپوليس باشد ما که 2 سال است به تيم آمديم از اين بلاتکليفي خسته شديم حالا ببينيد هوادار چه مي‌کشد، آنها چه گناهي دارند؟

وي يادآور شد: يا بايد پرسپوليس را خصوصي کنند يا اينکه اگر دولتي است بوجه خوبي داشته باشد. پرسپوليس با اين هواداري که دارد بايد درآمدزايي خوبي داشته و اصلاً مشکل مالي نداشته باشد. مگر تيم‌هاي پر طرفداري مانند بارسلونا و رئال مادريد بدهي دارند؟ پرسپوليس با توجه به پتانسيلي که دارد به راحتي مي‌تواند خرج خودش را تامين کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :