||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 51563
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



احمقانه است که آرژانتین ایران را دست کم بگیرد/ ایران برای غرور و احترام می‌جنگد

 

سایت «ساکرلی» در گزارشی اعلام کرد که در صورتی که آرژانتین ایران را در رقابت‌های جام‌جهانی دست کم بگیرد، کار احمقانه‌ای انجام داده است.
«ساکرلی» در گزارشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی 1998 فرانسه و بازی شاگردان کی‌روش مقابل آرژانتین درست 16 سال پس از آن دیدار اشاره کرده و نوشته است: 21 ژوئن 1998 شاهد یک بازی خاطره‌انگیز برای ایران در تاریخ جام‌جهانی بود. ایران در لیون فرانسه در مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی مقابل آمریکا به میدان رفت. ایران و آمریکا از سال 1978 روابط آشفته‌ای باید یکدیگر داشتند و چنین دیداری در جام‌جهانی احتمالا مهم‌ترین بازی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی بود. این مسابقه‌ای بود که قدرت ورزش را فراتر از هر مسئله دیگری نشان داد. هر دو تیم رفتار ورزشی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و پیش از مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. ایرانیان پیش از مسابقه به نشانه صلح، گل‌های سفید به رقبای آمریکایی خود اهدا کردند. ایران در این مسابقه با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا اولین پیروزی این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی به دست آید.

در 21 ژوئن 2014، درست 16 سال پس از این مسابقه ایران مقابل آرژانتین به میدان می‌رود و یک بازی به یادماندنی دیگر برای این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی رقم می‌خورد. انتظار می‌رود این مسابقه آسانی برای مسی و یارانش باشد. ایران در رده‌بندی فیفا نخستین تیم آسیایی است اما با این حال بسیار عقب‌تر از آرژانتین قرار دارد. سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده است که این فرصت خوبی است که در مسابقه‌ای مقابل آرژانتین به میدان بروند.

هرچند آرژانتین احتمالا در این دیدار به پیروزی می‌رسد اما این احمقانه خواهد بود که تیم ایران را دست کم بگیرد. شور و انگیزه‌ای که تیم با آن برای کشورش مسابقه می‌دهد، می‌تواند آنها را به غول‌هایی تبدیل کند. ایران با بازیکنان بسیار توانمندی که در حال حاضر در شرایط عالی به سر می‌برند، می‌تواند نتیجه این مسابقه را تغییر دهد و همه را حیرت‌زده کند. می‌توانید در این باره از استرالیایی‌ها سوال کنید که با اینکه در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در ملبورن با نتیجه دو بر صفر پیش بودند، ایرانی‌ها در فاصله 10 دقیقه بازی را به تساوی کشاندند و با صعود به جام‌جهانی آنها را در بهت و حیرت گذاشتند. آمریکایی‌ها نیز با تجربه‌ای که در 1998 داشتند، همین حرف را خواهند زد. در پایان تیم ایران برای غرور و احترام بازی خواهد کرد که دو هدف بسیار خطرناک هستند.

هاشمی: دستمزد وینگادا بر عهده فدراسیون است/ نوبخت قول پرداخت ۵۰ درصد اعتبارات را داد

 

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دستمزد سرمربی تیم ملی فوتبال امید بر عهده فدراسیون فوتبال است.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفت‌وگویی رادیویی درباره اینکه بودجه کمیته ملی المپیک نسبت به بازی‌های آسیایی دوره قبل کمتر شده و چه برنامه‌ای برای این موضوع دارید، گفت: ما امسال چند رویداد مهم داریم که بخشی از آن توسط کمیته ملی المپیک پیگیری می شود که موظف به برنامه‌ریزی هستیم. بازی‌های آسیایی و کار آسیایی، المپیک نوجوانان و بازیهای ساحلی تایلند و همچنین رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که از سال گذشته آغاز شده از برنامه‌های ماست.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران در این رقابت‌ها مهم است که باید برای آماده‌سازی هزینه‌ها را تقبل کنیم. سعی می‌کنیم در فضای آرام کارها را پیش ببریم که این نیاز به بودجه کافی دارد. از 7-6 ماه گذشته اردوها آغاز شده که نیاز به تأمین اعتبار دارد. زمانی که به کمیته آمدم فصل بودجه تمام شده بود اما با این وجود رایزنی‌ها را با نوبخت معاون رئیس‌جمهور و مجلس انجام دادیم در مجموع اعتباراتی که لحاظ شده در قالب دو ردیف پیش‌بینی شده که در حالت کلی افزایش بودجه داشتیم. از 48 میلیارد اختصاص داده شده حقوق و مزایای کارمندان هم در این اعتبارات لحاظ می‌شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در دوره قبلی بازی‌های آسیایی دلار تهیه شده با قیمت 1060 تومان بود اظهار داشت: برای گوانگجو 27 میلیارد هزینه کردیم که برای اینچئون باید این مبلغ را در عدد 3 ضرب کنیم. هفته گذشته جلسه‌ای با نوبخت داشتم و قول دادند 50 درصد اعتبارات را به ما بدهند. چون فدراسیون‌ها الان نگرانی و دغدغه دارند. خوشبختانه از دو ماه گذشته تا الان جلسات تخصصی خودمان را با فدراسیون‌ها تمام کردیم و امیدواریم این اعتبارات برسد.

*فدراسیون فوتبال درباره وینگادا تصمیمش را از قبل گرفته بود

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا کمیته با فدراسیون فوتبال درباره وینگادا به توافق رسیده است، تصریح کرد: واقعیت این است تصمیم گرفتیم کمیته روی فوتبال ورود نداشته باشد. آنها قبل از اینکه ما به کمیته ورود کنیم تصمیم خودشان را گرفته بودند بنابراین ممکن است ورود ما نگرانی‌هایی ایجاد کند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا این حرف شما به معنای اختلاف فدراسیون فوتبال یا تمایل شما برای حضور مربی ایرانی است عنوان کرد: همیشه علاقه داشتم در تمامی رشته‌ها مربی ایرانی باشد اما این به معنای مخالفت ما با وینگادا نیست. فدراسیون‌ها بزرگترین مراجع تخصصی هستند و ما هم گفتیم که ورود نکنید. در رشته‌های دیگر هم به همین صورت است بنابراین آنها خودشان پاسخگو هستند.

وی درباره دستمزد وینگادا و برنامه‌های تیم ملی امید گفت: دستمزد وی بر عهده کمیته ملی المپیک نیست و فدراسیون آن را تقبل کرده است. برای برنامه‌های تدارکاتی هم فعلا نشست نداشته‌ایم تا در این خصوص صحبت کنیم اما بر عهده فدراسیون است و اگر به ما نیازی داشت کمک می‌کنیم.

هاشمی در پایان از حضورش در کیش برای بازدید از اردوی احسان حدادی خبر داد.

پورحیدری: تراکتورسازی سهمیه گرفته و فشاری تحمل نمی‌کند/بازی با فولاد آخرین شانس استقلال بود

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:تراکتورسازی فشاری را تحمل نمی‌کند چرا که این تیم سهمیه و جامش را گرفته ولی برای ما این بازی بسیار مهم است.

منصور پورحیدری در خصوص دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان و برتری آبی پوشان گفت: ما تیم حرفه‌ای و با تجربه‌ای داریم که در دو بازی آخر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر احساس کردم که شرایط خاصی بر تیم حاکم است و بچه ها با این 2 بردی که به دست آوردند ما را به صعود در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر کشورمان امیدوار کردند. بچه‌ها در این دو بازی با تمرکز و دوندگی بالا توانستند نتیجه خوبی هم بگیرند.

وی ادامه داد: دو حریف آخرمان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که به دنبال چه هستیم و استقلال نشان داد می‌تواند به قهرمانی برسد اما در درجه اول ما باید تراکتورسازی را ببریم و بعد ببینیم که بازی‌ها در تبریز و اصفهان چه نتایجی رقم می‌خورد و سپس در لیگ قهرمانان آسیا الشباب را ببریم تا با این 3 امتیاز به صعود از گروهمان امیدوار باشیم.

وی در مورد نحوه بازی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: بچه‌ها می‌دانستند که این آخرین شانس آنها است و اگر این بازی را از دست بدهند دیگر نه می‌توانند قهرمان شوند و نه حتی سهمیه آسیایی بگیرند به همین دلیل با تمرکز زیادی بازی کردند. همانطور که گفتم فولاد را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و با حوصله و تاکتیک بازی را بردیم البته خیلی‌ها گفتند که ما دفاعی بازی کردیم اما حتی این فرصت را داشتیم تا گل دوم را هم بزنیم اما موقعیت‌های ما از دست رفت.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: تمام بازی‌های هفته آخر همزمان است اما استقلال باید همه تمرکزش را بر روی بازی تراکتورسازی بگذارد و به هیچ چیزی جز این بازی فکر نکند چرا که اگر به جز بازی با تراکتورسازی به بازی دیگری فکر کنند قطعا به مشکل بر می‌خورند.ما باید فقط به بازی خودمان فکر کنیم البته تراکتورسازی فشاری را تحمل نمی‌کند چرا که این تیم سهمیه و جامش را گرفته و برای ما این بازی بسیار مهم است. وقتی بازی ما با تراکتورسازی تمام شد آن وقت به نتایج سایر تیم‌ها نگاه کنیم. اما برای ما مهم این است که تمرکزمان فقط به بازی تراکتورسازی باشد.

دغاغله: آقای گل لیگ‌برتر من هستم/ اسکوچیچ در ملوان خیلی اذیت شد

 

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با این بیلان کاری از خودم و عملکردم رضایت دارم و معتقدم که آقای گل لیگ من هستم!

مهدی دغاغله در خصوص باخت ملوان به سپاهان گفت: بازی خوبی کردیم و هم ما و هم سپاهان برد می‌خواستیم فقط حمله می‌کردیم اما این تیم بیشتر از موقعیت‌هایش استفاده کرد و ما را شکست داد اما ما عملکرد خوبی داشتیم و نشان دادیم که ملوان کم نمی‌آورد و خوشبختانه موفق شدیم امسال بهترین نتایج تاریخ ملوان را بگیریم.

وی در مورد دیدار این هفته ملوان مقابل فجر سپاسی شیراز ادامه داد: درست است که نتیجه این بازی برای ما مهم نیست اما برای سایر تیم‌ها اهمیت دارد و ما هم برای اینکه شک و شبهه‌ای به وجود نیاید با همه قدرت به بازی می‌رویم. امروز آخرین تمرینانمان را در انزلی انجام خواهیم داد و فردا به شیراز خواهیم رفت. قطعا بازی سختی در پیش خواهیم داشت چرا که فجر باید ما را ببرد اما ما هم از این بازی برد می‌خواهیم و بازی داخل خانه و بیرون از خانه برایمان فرقی ندارد. به همه هواداران فوتبال قول می‌دهم که جمعه به بهترین نحو بازی کنیم و امیدوارم هر تیمی که لیاقت داشت برنده شود.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد اینکه آیا پیشنهادات غیرمرسومی در چند وقت اخیر در لیگ برتر به ملوانی‌ها شده یا نه، گفت: اصلا چنین موضوعی وجود ندارد و هیچکس هیچ پیشنهاد نابجایی به ما نداده و نخواهد داد.

دغاغله که آمار 7 گل زده در 8 بازی را در کارنامه امسالش دارد در این خصوص افزود: امیدوارم که این عملکرد من ادامه داشته باشد چرا که با کمک دوستان و راهنمایی‌های اسکوچیچ توانستم این عملکرد را از خودم به جا بگذارم و بتوانم در 8 بازی 7 گل بزنم و دوست دارم که این روند ادامه داشته باشد البته باید بگویم که من 5 بازی به دلیل مصدومیت اصلا در زمین نبودم و در 5- 6 بازی هم بین 5 تا 10 دقیقه بازی کردم و با این بیلان کاری از خودم و عملکردم رضایت دارم و معتقدم که آقای گل لیگ من هستم!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به حضور در تیم ملی امیدوار هستی یا نه، گفت: آدم باید منطقی باشد تا الان نه کسی با من تماس گرفته و نه کسی از من پاسپورت خواسته و فکر می‌کنم حضورم در تیم ملی برای جام جهانی غیر ممکن است اما همه تلاشم را می‌کنم تا در لیست تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حاضر شوم.

دغاغله در پایان درباره رفتن اسکوچیچ از ملوان در پایان فصل اظهار داشت: هر مربی یا بازیکنی حق دارد که در پایان فصل به پیشنهاداتش فکر کند. اسکوچیچ امسال خیلی اذیت شد چرا که از نظر مالی و امکانات مشکل داشتیم و حالا تصمیم گرفته که در تیم باقی نماند و به نظرم این تصمیم شخصی اوست که می‌خواهد می‌رود.

کفاشیان راهی اهواز شد

 

رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات هیأت فوتبال خوزستان راهی اهواز شد.
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای بازدید از تجهیزات و امکانات فوتبال استان خوزستان و همچنین حضور در انتخابات هیئت فوتبال این استان راهی اهواز شد.

نوروزی:آرزویم قهرمانی با نفت تهران است/کم تماشاگر و کم هزینه ترین مدعی قهرمانی هستیم

 

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت:نفت کم هزینه و کم تماشاگرترین مدعی قهرمانی است و اگر قهرمانی می خواهیم باید عرضه خود را نشان دهیم.

رضا نوروزی اظهار داشت: در جریان بازی گذشته دچار مسمومیت شدم که کمی من را اذیت کرد و به همین دلیل تعویض شدم اما خوشبختانه برای بازی بعد مقابل سپاهان هیچ مشکلی ندارم.

مهاجم تیم نفت تهران در خصوص اینکه آیا تیمش شانس قهرمانی دارد یا خیر گفت: ما یک سال زحمت کشیدیم و قطعا دوست داریم قهرمان شویم، من امیدوارم نفت تهرات بتواند روز آخر قهرمان لیگ امسال شود.

وی با اشاره به این موضوع که در دیدار آخر با توجه به شرایط سپاهان کار سختی در پیش دارند گفت:سپاهان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد و حتی برای سهمیه آسیا امیدوار است که همین موضوع کار ما را سخت می کند، فکر می کنم دیدار ما و سپاهان حساس ترین بازی این هفته است ولی همه چیز برای قهرمانی دست خودمان است.

نوروزی تاکید کرد: اگر قرار است ثابت کنیم کم تماشاگر ترین تیم لیگ برتر و کم هزینه ترین تیم لیگ برتر هم می تواند قهرمان شود باید عرضه خودمان را در همین بازی با سپاهان نشان دهیم. من تنها آرزویم قهرمانی با نفت تهران است که مطمئنا این کار بزرگی محسوب می شود. یک عده جوان کم ادعا در تیم ما هستند که با بودجه 5-6 میلیاردی امسال نفت خیلی زحمت کشیده اند و من امیدوارم زحمات همه به بار بنشیند.

مهاجم نفت تهران که از صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر خوشحال بود به فارس گفت:خیلی خوشحالم که یکی از تیم های متعلق به «ایل بختیار» به لیگ برتر آمده و امیدوارم موفقیت های مسجد سلیمان ادامه دار باشد.من به مردم غیور این شهر تبریک می گویم و امیدوارم آنها در سال جدید در لیگ برتر نتایجی در خور نام مسجد سلیمان کسب کنند.

سال ۲۰۱۴، آخرین حضور نکونام در جام جهانی

 

مجله وورلد ساکر در گزارشی با اشاره به جواد نکونام، جام جهانی ۲۰۱۴ را آخرین حضور او در این تورنمنت معتبر دانست.
مجله وورلد ساکر در آستانه آغاز جام جهانی 2014 برزیل به بررسی بازیکنانی پرداخته که آخرین حضورشان در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.

در این گزارش آمده این بازیکنان با توجه به اینکه آخرین شانس حضور در جام جهانی را دارد، تلاش زیادی برای درخشیدن در این جام دارند.

پاتریس اورا از فرانسه، شولا آمئوبی از نیجریه، مارک برشیانو از استرالیا، ژولیو سزار از برزیل، جواد نکونام از ایران و رومن شیروکوف از روسیه بازیکنانی هستند که در این گزارش به آنها اشاره شده است.

در گزارش وورلد ساکر در مورد جواد نکونام آمده: هافبک تدافعی ایران که مدت‌ها است بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بندد و 14 سال است که در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران به میدان می‌رود امیدوار است وقتی تیمش مقابل آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین به میدان می‌رود تاریخ ساز شود.

در سه حضور پیشین تیم ملی ایران در جام‌های جهانی 1978، 1998 و 2006 هیچ کدام از کاپیتان‌های ایران از جمله علی پروین و علی دایی موفق به گلزنی نشده‌اند اما نکونام 33 ساله که اکنون در یکی از باشگاه‌های کشور کویت توپ می‌زند امیدوار به انجام این کار است.

او در 137 بازی ملی موفق به زدن 36 گل شده که پنج گل در رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل بوده است. نکونام که جنب و جوش زیادی در زمین مسابقه دارد با شیوه کنونی فوتبالی که ایران ارائه می‌کند، او می‌تواند از قدرت شوتزنی پای راست خود استفاده بیشتری ببرد.

نکونام بازیکن بزرگی در باشگاه اوساسونا در 6 فصل پیاپی بود. او نزد هواداران این تیم لقب ارزشمند «خاویار» را کسب کرد. در فوتبال ایران نیز نقش موثری داشته و متعصب، مقتدر و با صلابت بازی می‌کند.

زمانی: مشکلی برای انتشار قرارداد بازیکنان نداریم اما به صلاح نیست!/ فتح‌الله‌زاده شوخی کرده است

 

عضو هیأت ‌مدیره باشگاه استقلال گفت: ما هیچ مشکلی برای ارائه لیست ریز هزینه‌های امسال‌مان نداریم. اما با توجه به اینکه دستگاه‌های نظارتی در طول سال در جریان ریز مسائل ما هستند، به نظرم انتشار آن در اذهان عمومی به صلاح نیست.

حسن زمانی در خصوص انتشار لیست ریز هزینه باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا باشگاه استقلال هم قصد دارد لیست هزینه‌های جاری امسالش را منتشر و رسانه‌ای کند، گفت: ما هیچ مشکلی برای ارائه لیست ریز هزینه‌های امسال‌مان نداریم. اما با توجه به اینکه دستگاه‌های نظارتی در طول سال در جریان ریز مسائل ما هستند، به نظرم اینگونه موارد را رسانه‌ای کردن و انتشار آن در اذهان عمومی به صلاح نیست. ما دستگاه‌های نظارتی داریم که می‌توانند به باشگاه مراجعه کنند و هر اطلاعاتی که بخواهند در اختیارشان قرار می‌دهیم اما اگر بخواهند هم این لیست را منتشر خواهیم کرد.

وی در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه نفت تهران که گفته بود کمتر از 7 میلیارد تومان هزینه این باشگاه بوده و با این هزینه تیم فوتبال نفت مدعی قهرمانی است، افزود: به این حرف‌ها خیلی توجه نکنید. هزینه‌های ما هم فعلا قطعی نشده و نمی‌توان چیزی را اعلام کرد و باید اجازه دهیم لیگ برتر تمام شود و بعد حسابرسی داخلی انجام گردد و سپس مطابق هر سال تراز مالی باشگاه را به تصویب هیأت مدیره برسانیم و بعد گزارش حسابرسی را به تصویب مجمع خواهیم رساند و بعد از آن اگر نیاز بود آن را رسانه‌ای می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا فتح‌الله‌زاده که گفته بود در پایان فصل از استقلال جدا می‌شود از سمتش کنار می‌رود یا نه، ادامه داد: او شوخی کرده که می‌رود! امسال تنها فصلی است که همدلی و هماهنگی کاملی بین کادر فنی، مدیریت و هیأت مدیره باشگاه وجود داشته و تا پایان لیگ قهرمانان آسیا هیچ تصمیمی درباره تغییر و تحولات نمی‌گیریم. فتح‌الله‌زاده زحمات زیادی برای استقلال کشیده و کسی که بچه‌ای رااز کودکی بزرگ کند و به نوجوانی برساند او را تنها نخواهد گذاشت. درباره امیر قلعه‌نویی هم باید بگویم نظر ما روی ایشان مثبت است و قطعا ایشان را می‌خواهیم.

زمانی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا زمانی که باشگاه پرسپولیس به دنبال کمک 2 میلیاردی وزارت ورزش بود، باشگاه استقلال هیچ تلاشی برای این پول نکرد، اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم از کانال‌های مختلف نیازهایمان را برطرف کنیم و زیاد منتظر وزارت ورزش نمی‌مانیم. باشگاه‌ها باید استقلال مالی داشته باشند و تا اینجا هم ما در این زمینه و در این فصل بهترین عملکرد را در زمینه مالی داشتیم.

بهروان: ما چیز بدی نگفتیم که مسئولان نفت ناراحت شوند/ مگر جنایتی شده که قصاص کنیم؟!

 

رئیس کمیته مسابقات گفت: ما حرف بدی نزدیم که مسئولان نفت مسجدسلیمان ناراحت شوند و فقط گفتیم امکاناتشان را برای حضور در لیگ برتر مهیا کنند.

غلامرضا بهروان در خصوص صعود دو تیم نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد اظهار داشت: در ابتدا صعود این دو تیم را تبریک می‌گویم و به مردم غیور این دو خطه عرض شادباش دارم. تیمی که از استان مشهد راهی شده شرایطش مشخص است در گذشته این شهر سابقه حضور تیم‌هایی را داشته و امکانات آن مشخص است.

وی ادامه داد:‌اخیرا هم از ورزشگاه ثامن الائمه مشهد بازدید داشتیم زیرا ایران کاندیدای میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا است. به همین دلیل کاملا همه شرایط را رصد می‌کنیم. برای حضور در لیگ برتر الزاماتی وجود دارد و باید ورزشگاه یکسری امکاناتی را داشته باشد. ما از صعود این دو تیم به لیگ برتر بسیار خوشحال شدیم اما آن چیزی که مهم است این است که قوانین رعایت شود. AFC یکسری قوانینی دارد که باید آن را اجرایی کنیم. این حرف ما نیست بلکه حرف قانون است جای دلخوری هم ندارد مسئولان رایزنی‌های لازم را انجام دهند تا مشکلات را برطرف کنند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در واکنش به صحبت‌های بهروان که نسبت به ورزشگاه این تیم ایراد گرفته بود، گفته بود قصاص قبل از جنایت صورت گرفته‌، تأکید کرد: اگر این تعبیر را به کار برده‌‌اند واقعا متأسفم. مگر جنایتی صورت گرفته که قصاصی انجام دهید؟ ما فقط پیش‌بینی کردیم این به معنای قصاص است؟ ورزشگاه باید اسکوربورد، نور، رختکن، چمن و وضعیت مناسبی داشته باشد. استانداردهای AFC این امر را نشان می‌دهد. من برای بیان واقعیت‌ها خود را ملزم نمی‌دانم که از چه کسی اجازه بگیرم و یا چیزی بگویم که خوشایند کسی باشد. مگر گهر دورود یک نیم‌فصل در کرج بازی نکرد به هر حال باید شرایط را سنجید.

بهروان در مورد اینکه ورزشگاه نفت مسجدسلیمان چه ایراداتی دارد، گفت: برای دیدار جام حذفی کمیته صدور مجوز نمایندگان خود را چندین بار به ورزشگاه فرستاد خودشان منصف باشند ما چیز بدی نگفتیم که اینگونه صحبت می‌کنند و ناراحت می‌شوند. قانون را گفته‌ایم چمن ورزشگاه را ببینید به هر حال باید امکانات مهیا باشد چمن ورزشگاه فولادشهر را شما ببینید مسئولین باید همدل بشوند و عزم خود را راسخ بکنند تا در این مورد مشکلات برطرف شود.

وی در مورد اینکه آیا فرهاد کاظمی که سرمربی پیکان است به علت مواردی که در مورد مربیان منشوری مطرح شده بود مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد، گفت: هیچ مسئله‌ای وجود ندارد آنها کارشان را انجام می‌دهند و دیگر آن مسائل تمام شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :