||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 51609
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



روش انجام فينيشر كشتي گيران

نام فن. اسكول كيك

زننده فن.رندي اورتون

زماني كه حريف بر روي چهار دست وپااست دور خيز نموده و بايك ضربه ي سنگين سر اورا مانند توپ فوتبال شوت كنيد.

نام فن.RKO

زننده فن.رندي اورتون

زماني كه حريف ايستاده است روي پاهايش وگيج است بايك پرش گردن اورا بگيريد وخود را به جلو بيندازيد و سر اورا محكم به زمين بكوبيد.

نام فن.اسپير

زننده فن.اج

زماني كه حريف گيج است و روي پاهايش ايستاده دورخيز كنيد و بايك رش شانه ي راست خود را به شكم حريف بكوبيد.

نام فن.راك بارم

زننده فن.راك

زماني كه حريف گيج است و روي پاهايش ايستاده دست چپ او را روي شانه ي چپ خود بيندازيد و بادست راست خود دور گردن حريف را بگيريد.با دست چپ خود كش شلوار ويا شرت اورا بگيريد و اورا از زمين بلند كنيد و باتمام قدرت وي را با كمر به زمين بكوبيد.

نام فن.چكسلم

زننده فن.كين

زماني كه حريف گيج است و روي  پاهايش ايستاده است دست راست وي را روي شانه ي راست خود بيندازيد و با پنجه دست راست خود گردن وي را بگيريد وبا دست چپ خود كش شرت ويا شلوار او را بگيريد و اورا از زمين بلند كنيد.با تمام قدرت خود او را با كمر به زمين بكوبيد.

نام فن.تونبوستون

زننده فن.آندرتيكر

زماني كه حريف گيج است و بر روي پاهاي خود ايستاده است.دست راست خود را بين پاهاي  او قرار دهيد و دست چپ خود را به گردن او بيندازيد و با يك حركت سريع اورا برگردانيد.سپس دست هاي خود را دور كمر حريف حلقه كنيد و با يك پرش نسبطا كوتاه روي زانو هاي خود فرود بياييد به طوري كه سر وي به زمين برخورد كند.

نام فن.پدگريو

زننده فن.تريپل ايچ

زماني كه حريف گيج است و روي پاهايش ايستاده است.ضربه اي بشكم او بزنيد تا خم شود و وقتي خم شد سر اورا بين پا هاي خود قرار دهيد و دست هاي اورا بالا بگيريد.وبعد با يك پرش بلن به هوا بپريد و موقع پايين آمدن به عقب بررويد و سراورا به زمين بكوبيد.دقت داشته باشيد كه دست هاي اورا خيلي به بالا نكشيد كه قفسه ي سينه ي او مانع برخورد سر او با زمين شود.

نام فن.اتيديد اد جاست من

زننده فن.جان سينا

ابتدا دست راست حريف را با دست چپ خود بگيريد واو را بر روي شانه هاي خود بيندازيد.سپس يا دست راس وي ويا سرش را بگيريد و او را با كمر به زمين بكوبيد.

نام فن.لست رايد

زننده فن.آندرتيكر

زماني كه حريف گيج است و روي پا هايش ايستاده سر وي را بين پا هاي خود قرار دهيد.سپس كناره هاي شكم او را بگيريد و او را ب سمت سر خود بكشيد و وقتي پشت ران هاي او روي شانه هاي  شما قرار گرفت.با دست هايتان زير ران هاي او را بگيريد و اورا بلند كنيد و سپس با تمام قدرت او را با كمر به زمين بكوبيد.

نام فن.MJF

زننده فن.مهدي

زماني كه حريف گيج است و روي پاهاي خود ايستاده.سر او را پايين بياوريد و پشت خود را به او بكنيد.سپس دست هاي وي را بگيريد و درهما حالت بچرخيد به طوري كه شما پشت او قرار گرفته باشيد و در هين چرخيدن سر خود را زير پاهاي او ببريد و بعد سر خود را بالا بياوريد و صاف بايستيد.در آن حال حريف  سراته است و شما بايد با پرشي نسبتا بلن بپريد و بعد بروي باسن خود فرود بياييد.آن گاه سرحريف به زمين بر خورد مي كند.

نام فن.IPF

زننده فن.مهدي

زماني كه حريف روي زمين افتاده است.او را بلن كنيد به طوري كه روي زانو هايش باشد. به پشت سر وي برويد.سپس دست هاي او را بگيريد و پرشي به سمت سر او برداريد و با جف زانو هايتان به پشت سر او ضربه اي بزنيد و سر او را به زمين بكوبيد.

نام فن. 0312

زننده فن.مهدي

زماني كه حريف روي پاهايش ايستاده و گيج است.دست راست وي را زير بغل خود قرار دهيد و با دست راست  خود دور گردن وي را بگيريد ووبا يك پرش پاهاي خود را درون سينه ي خود جمع كنيد و سر اورا با تمام قدرت به زمين بكوبيد.

نام فن. كيل سوييچ

زننده فن.كيريشن

زماني كه حريف گيج است و روي پاهاي خودش ايستاده است به پشت سر او برويد .همزمان با دو دست خود دو دست وي را بگيريد و بچرخيد به طوري كه پس از چرخش سر وي به زير كمر شما برود.آن گاه خود را محكم با كمر به زمين بكوبيد.شما كه اين كار را انجام ميدهيد پيشاني وي محكم با زمين برخورد ميكند.

نام فن.كراس روز

زننده فن.كودي روز

زماني كه حريف گيج است و روي پاهاي خود ايستاده است پشت سر او برويد و ازپشت گردن او را بگيريد و اورا تا زانوي خود پايين بياوريد.آن گاه با يك چرخش سريع خود در هين چرخش سر وي را به زمين بكوبيد.

نام فن.سوييچ اين ميوزيك

زننده فن.شان مايكلز

زماني كه حريف گيج است وروي پاهاي خود ايستاده است.دو خيز كنيد وپاي راست خود را جلو بگذاريد و با يك حركت سريع به جلو كف پاي راست خود را به چانه ي او بكوبيد.

نام فن.0097

زننده فن.مهدي

وايپر.فيسپرس

زننده فن.مهدي

زماني كه حريف گيج است و روي پاهايش ايستاده است.پشت او برويد و از جفت پا هايش بگيريد و او را بلند كنيد و به يكباره پا هاي او را كرده و وي را با كمر به زمين بكوبيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :