||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 51510
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



حاضرم‌استقلال‌رابراي‌فصل‌آينده‌ببندم‌وبعدبروم


مديرعامل استقلال در واکنش به اظهارات واعظ آشتياني گفت: حوصله جواب دادن به افراد بي‌سواد را ندارم و پاسخ افراد باسواد را مي‌دهم.


علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، درباره اينکه قرارداد 15 بازيکن استقلال در پايان فصل به پايان مي‌رسد و او نيز اعلام کرده، قصد جدايي از استقلال را دارد، اظهار داشت: سال گذشته نيز با چنين شرايطي روبرو بوديم. تنها فرق اين فصل با فصل آينده اين است که پيش از آغاز اين فصل، تنها يک بازيکن با ما قرارداد داشت اما براي فصل آينده 3،4 بازيکن با استقلال قرارداد دارند.

وي افزود: متاسفانه با توجه به قراردادها و هزينه‌هاي پرداختي به بازيکنان، قرارداد بيشتر آنها يک‌ساله بسته مي‌شود که چنين شرايطي در پرسپوليس و ديگر تيم‌ها نيز وجود دارد. سال گذشته و حتي سال‌هاي قبل نيز قرارداد بازيکنان را تمديد کرده‌ام و مشکلي از اين بابت وجود نداشت اما چون قرار است فصل آينده از مديرعاملي استقلال کنار بروم، از هم‌اکنون جدايي‌ام را اعلام کردم تا فرصت براي فرد ديگري وجود داشته باشد.

مديرعامل استقلال با بيان اينکه کار کردن در استقلال سخت است، ادامه داد: اگر دوستان بخواهند حاضرم تيم را براي فصل آينده ببندم و سپس از استقلال بروم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اعتراض عبدالرحمن شاه‌حسيني به حکم کميته انضباطي در مورد محروم نکردن مهدي رحمتي گفت: به زودي از کساني که به هر طريقي مي‌خواهند باعث محروميت رحمتي شوند، شکايت مي‌کنيم. رحمتي الگو است و در سال‌هاي گذشته 9 بار به عنوان بازيکن اخلاق معرفي شد ولي جوي براي او ايجاد کرده‌اند تا او را «بد» جلوه دهند.

وي خاطرنشان کرد: ما منکر عکس‌هاي منتشر شده نيستيم اما اين عکس‌ها نشان دهنده واکنش رحمتي به تماشاگران نيست. صورت رحمتي به سمت تماشاگران نيست و حتي امير حسين فشنگچي بازيکن ملوان گفته در آن لحظه مشغول صحبت با رحمتي بوده است. اي کاش شاه‌حسيني به جاي دخالت کردن، با من تماس در اين رابطه تماس مي‌گرفت و يا صحبت‌هاي رحمتي را مي‌شنيد و سپس قضاوت مي‌کرد.

مديرعامل استقلال با بيان اينکه «کميته انضباطي تصميم خود را گرفته و بايد به آن احترام گذاشت»، تصريح کرد: اين کميته جريمه‌هاي سنگيني براي ما در نظر گرفت اما اعتراضي نکرديم. حتي در زمان شاه‌حسيني نيز وي براي ما سخت‌گيري‌هاي زيادي مي‌کرد اما اعتراضي از سوي ما صورت نگرفت. اين اظهارنظرها کار درستي نيست و بايد اجازه دهيم کساني که مسئوليت دارند، کارشان را انجام دهند.

وي با اشاره به مصدوميت آندرانيک تيموريان يادآور شد: امسال حسابي در بورس شانس قرار داريم و در اين زمينه برنده مي‌شويم! البته اين بازيکن به اميد خدا زودتر به بازي‌هاي استقلال خواهد رسيد.

فتح‌الله‌زاده درباره شايعه مربيگري زوج فرهاد مجيدي - عليرضا منصوريان در استقلال براي فصل آينده به تسنيم گفت: فرهاد کمتر در تهران حضور دارد. حدود يک‌ماه پيش با او صحبت کردم. چنين خبري صحت ندارد چون وقتي تيم من مربي دارد، نبايد در مورد زوج مربيگري مجيدي - منصوريان صحبت کنم. تلاش ما اين است که امير قلعه‌نويي فصل آينده در استقلال بماند.

مديرعامل استقلال تاکيد کرد: مجيدي براي مربيگري در استقلال اعلام آمادگي نکرده که بخواهيم درباره آن صحبت کنيم. به نظرم اين موارد حرف‌هاي بي‌ربطي است که در راستاي اذيت و آذار ما انجام مي‌شود.

وي در مورد اظهارات سياوش اکبرپور مبني بر اينکه «بازيکني 1/5 ميليارد تومان پول گفت و اسطوره شد ولي من که پولي نگرفتم بي‌غيرت شدم»، گفت: به هر کسي به اندازه‌اي که لازم بوده پول داده‌ايم. نسبت به باشگاه‌هاي ديگر به بازيکنان پول خوبي پرداخت کرده‌ايم. بي‌غيرت بودن و يا باغيرت بودن بازيکن را ما تشخيص نمي‌دهيم و اين هوادار است که تشخيص مي‌دهد. اين هوادار ممکن است يک‌بار تيمش را تشويق و يا يک‌بار به تيمش را توهين کند. نبايد ناراحت شويم و بايد ظرفيت‌هاي خودمان را بالا ببريم. به نظرم مشکلات اخير روي سياوش تاثير گذاشته و ناراحت است و چند بازي که پيروز شويم به شرايط گذشته بازمي‌گردد.

مديرعامل استقلال درباره وضعيت محمد قاضي و شرکت نکردن او در تمرينات استقلال عنوان کرد: قاضي مشکلاتي داشت که در اين زمينه با امير قلعه‌نويي صحبت کردم و اين بازيکن در تمرين امروز شرکت مي‌کند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اظهارات واعظ آشتياني که گفته «وزارت ورزش بايد قبل از رفتن فتح‌الله‌زاده مسائل مالي را حسابرسي کند»، گفت: آشتياني به جاي سفسطه و مغلطه بازي تراز مالي زمان مديريت خودش را به مجمع نشان دهد. او که «بلبل زبان» است بهتر است تراز مالي که در زمان او و در هيئت مديره تصويب شد را به مجمع نشان دهد. البته بايد ديد که او مي‌داند تراز مالي چيست و سپس بايد درباره آن صحبت کند.

وي ادامه داد: جالب است من که تراز دارم و حساب‌هاي مرا شرکت حسابرسي رسمي رسيدگي کرده، محکوم هستم ولي او که حسابرسي ندارد از من ايراد مي‌گيرد. چرا او تراز مالي مديريت خودش را نشان نمي‌دهد؟

فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه آشتياني مدعي شده که فتح‌الله‌زاده فرق زيان انباشته و بدهي جاري را نمي‌داند، گفت: من حوصله جواب دادن به افراد بي‌سواد را ندارم و پاسخ افراد باسواد را مي‌دهم.

مديرعامل استقلال گفت: کمپ استقلال را ساختيم و اگر ادعا مي‌کنند اين کمپ سند ندارد، اجازه دهند کمپ را چه با سند و چه بي‌سند بفروشم. اين کمپ مشتري دارد که حاضر است قيمت 150 ميليارد تومان بپردازد. رسما از طريق خبرگزاري تسنيم اعلام مي‌کنم که اگر اجازه فروش کمپ را بدهند، 150 ميليارد تومان به حساب باشگاه استقلال واريز مي‌کنم.

فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه متاسفانه به مردم اطلاعات غلط مي‌دهند، گفت: آقايان بعدها نگويند قيمت کمپ بيشتر بوده و فتح‌الله‌زاده مبلغ را کمتر اعلام کرده است. من چنين پولي ندارم که براي خريد کمپ بپردازم ولي اگر کمپ را بفروشم 150 ميليارد تومان به حساب باشگاه استقلال واريز مي‌کنم.

وي در پايان گفت‌وگو با تسنيم تصريح کرد: اين آدم (آشتياني) هماني است که فيفا به خاطر شکايت شرکت آمريکايي، استقلال را يک ميليارد و دويست ميليون تومان در زمان مديريت او جريمه کرد. در اثر ناتواني اين آقا، استقلال جريمه شد چون آقايان عرضه دفاع کردن نداشتند ولي پس از اينکه او را کنار گذاشتند و ما به استقلال آمديم، با يک‌بار رفتن به سوئيس موفق شديم شرکت آمريکايي را محکوم کنيم. اميدوارم خدا به او آرامش دهد تا ديدگاهش تغيير کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :